Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Achtung panzer! [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Šéf Lopuchu, Hartmann, stanny.
Archiv

Tento klub si nečiní nároky na přesný návod na hru Panzer general a její odnože. Má však sloužit zájemcům o tuto hru, nováčkům v soutěžích v Panzer generálovi a jako zdroj pro vytvoření FAQ (často kladených otázek) pro stránky věnující se této nesmrtelné hře.

Studují polní příručku pro generály PGI...

Pro větší přehlednost uložených informací bude moderátor mazat OT, co je OT rozhoduje ON... :o)

Občas zde dojde k diskusi nad nejasnými problémy. Pokud budu diskusi považovat za uzavřenou, tak si dovolím jednotlivé diskusní příspěvky smazat a napsat příspěvek shrnující. Myslím, že to k přehlednosti přispěje.

TABULKA bitev kampaně 6.2 - 10.5.2005

STROM původní kampaně

STROM kampaně 6.2

PG manuál

Problematika nových HEXů

  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
juloag juloAG fialový -neutrálny 5.1.2014 21:58  2273
oprava 7,8,12,14,10,23 ..atďKlasická nenáväznosť 7,8,12,14,10,23 s origo hexami. Zaujímavé, je že aspoň časť 7,8,12,14,10,23 je dobre napojená na 21,38,39,22,230!
(Pri 21,38,39,22,230 a pri 7,8,12,14,10,23 chýba žltá jednopixelová farba pobrežia. )



Opravené 7,8,12,14,10,23, s ktorými bohužia¾ vôbec nesedia originálne 21,38,39,22,230.




Po oprave 21,38,39,22,230 v kombinácii s opravenými 7,8,12,14,10,23 je všetko OK.

mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 5.1.2014 21:55  2272
777ad 1) Nechci se přít, ale nemá;) Jednak jsou to gify a pak mají velikost 2kB (nikoliv požadovaných 3,98 - to není buzerace, to je podmínka od Harta, že by to jinak nechodilo).
Co se stažení týká, tak to není nejšťastnější řešení, jelikož to je bráno jako náhledovka (proto úsporný gif a ne BMP). Pošlu ti sadu, co mám k dispozici, resp. to co jsem teď po delší době byl schopen dohledat (je tam základ + něco málo nového).
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 5.1.2014 21:39  2271
mjm1691- má to správnu ve¾kosť aj rozmer, farebné spektrum by malo byť ok, hexy sú stiahnuté z tvojej tabu¾ky :-)
2- urobil som zmenu, tieňovanie rieky je ok, most popozeraj, prípadne uprav, mne príde ok. ak by sa nepozdávalo, pošlem julovi a ten dá mostdoporiadku.
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 5.1.2014 20:36  2270
777Díval jsem se na to. Za mne obecně vzato dobré, jen snad několik technických připomínek:
1) formát musí zůstat 60x50, rastr (BMP) s celkovou velikostí 3,98 kB (teď akorát netuším, jaké je to barevné spektrum...)
2) ten most/ cesta tam je dobrá; snad jen udělat 2-3 v závislosti na velikosti osady a podtrhnout jejich přítomnost stínováním (ztrácí se)
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 5.1.2014 14:54  2269
mjm169poslal som ti hex mesta s riekou. ak vyhovuje, pridám ďalšie...
juloag juloAG fialový -neutrálny 5.1.2014 12:32  2268
ak hexy sú už hotové a je potrebné prekontrolovať náväznosti, tak ich prepošlite. Kontrola náväznosti je otázkou 30sekund á hex.
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 4.1.2014 20:49  2267
juloAGAno, chápeš to správně - max. může být věcí diskuze, zda zvolit z té či oné varianty/ případně obé... Jinak ta problematika návaznosti je aktuální a nevyřešená. Primárně se řešilo, co a jak by to mělo vypadat, takže ten největší problém, který je třeba s ohledem na návaznost řešit, přetrvává u linie pobřeží. Vše vzniklo nesouměrným "vadným" typem 1 (krásně je to vidět i na strategických mapách). V plánu je ho i v originále opravit, tj. udělat opravenou verzi, která bude součástí nového editoru/ sady (kompatibilnost se starými se zachová). Takže když to celé povídání zjednoduším: v pobřežní linii jsou chyby, které jsme mohli zkopírovat a nejspíš i zkopírovali...
juloag juloAG fialový -neutrálny 4.1.2014 20:14  2266
ad. Schemata hexůČo vlastne marginálna rubrika znamená: "Obrázek připravený přidat".

To má byť hotový hex, u ktorého stačí už len skontrolovať náväznosti na iné hexy?
mjm169 mjm169 Qui desiderat pacem, praeparet bellum 3.1.2014 20:56  2265
juloAGToho vyhlazení jsem si vědom, ale i tak díky za postřeh... Musím zas ty hexy posunout, pač sliby sic byly, ale plány mi křížilo jiné (neočekávaná práce na baráku a nové zaměstnání...).
juloag juloAG fialový -neutrálny 3.1.2014 19:40  2264
Nové hexy:Cesty - pôvodne z PG-dos:


Cesty - na niektoré bol doplnený Anti-aliasing + 2 nové hexy:

(pozn.č.100-114 Schemata hexů)

Rieka a Pramene (mix pôvodných a nových hexov):

(pozn.č.79-90 Schemata hexů)
juloag juloAG fialový -neutrálny 2.1.2014 23:07  2263
Bug - cesty a Anti-aliasing

Väčšina ciest má zjemnený okraj (viď. červené šípky), teda niečo čo by sa dalo nazvať Anti-aliasing na odstránenie kockovitosti a na zjemnenie prechodu jednofarebnej cesty do okolitého terénu.

Niektoré cesty Anti-aliasing nemajú (viď. čierne otázniky) a preto vyzerajú neprirodzene ako farebná placka levitujúca nad terénom. Trpia tým napr. originálne PG hexy č.37, 58, 49, 68.


Ako pôsobí Anti-aliasing vysvetlí toto:

juloag juloAG fialový -neutrálny 1.1.2014 21:27  2262
ad.Kreta snáď naposledy:(pozn.bola použitá orig.anglická verzia PGdos.)

v SCN je definovaný strategický bod na 19,25 čo je v inkonzistencii s hodnotami v SET, STM kde je daný hex definovaný ako pohorie....ergo to spôsobuje že toto scn nie je možné vyhrať -censored- -censored--censored- (nech si to doplní každý sám:-)))))


v Kréte je ako národ definovaný ITAL, hoci nemá žiadne mesto ani žiadnu pozemnú jednotku. Snáď dôvodom je prítomnosť U-bootov, S-boot a DD, ktoré majú ITAL vlajku. Nako¾ko PGdos nie je schopný zobraziť na strat.mape vlajky národov pri jednotkách (tak ako to robí PGF) tak táto fičúra, tj. existencia ITAL vlajky v tomto scenáriu je zbytočná, blééééé na prvú!

Håbková analýza iných scenárii:
v North Africa je ITAL vlajka a majú aj svoje mesto, v popiske scenária je : Axis attempts......etc
v Middle east je ITAL vlajka a majú aj svoje mesto, v popiske scenária je : Axis attempts......etc
v El Alamein je ITAL vlajka a majú aj svoje mesto, v popiske scenária je : Axis attempts......etc
trebárs v Caucasus je ROM, HUN vlajky a v popiske scenária je : Axis attempts......etc
trebárs v Stalingrad je ITAL, ROM, HUN vlajky a v popiske scenária je : Axis attempts......etc
trebárs v Sealion plus je ITAL vlajky a v popiske scenária je : .......the Italian fleet aids....etc
Vo väčšine ostatných kde je len GER vlajka v popiske scenária je : .......GERMANY attempts......etc



Čo ma dostáva k otázke čo je ešte možné považovať za "BUG" a čo nie je "bug":
V popiske Kréty stoji:
.........GERMANY attempts to capture the strategic island of Crete........
Keďže sú to aj makaróni, analogicky vzh¾adom na príklady uvedené vyššie správnejšie je:
.........AXIS attempts to capture the strategic island of Crete. .........

tak čo je to BUG/bug či nie )))))))))))

PS. 1
predpokladám, že teraz mi niekto povie: "to už vieme" ... blééééé na druhú!!


PS. 2
ako sa mi podarilo dosiahnúť v kréte allied victory po obsadení str.bodov? ..... save nemám, pracovnú verziu pg som zmazl z hadru už pred pár dňami... ... blééééé na tretiu!!!

juloag juloAG fialový -neutrálny 31.12.2013 17:30  2261
Konverzia OBCY do PGF

Na skrátenie dlhých chví¾ čakaním na novoročný ohňostroj je tu jednoduchá konverzia pôvodne po¾skej doskovej gry OBCY. Konverzia bola dokončená za pár dní, neberie si preto za zámer pedantnú presnosť prevodu všetkých aspektov pôvodnej hry ani nebola zameraná na zmenu úplne všetkých súborov v PGF. Pre zachovanie atmosféry je väčšina textu v po¾štine, ale nie že by toho textu bolo prive¾a))) Prajem príjemné prežité chvíle s hrou v novom roku 2014 zvolaním:

...danger, emergency destruct system is now activated!!!
LINK


LINK na stiahnutie
Ve¾kosť: 3,06 MB
Typ archívu:7z
heslo (malé písmena): obcy


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Original Game Name: OBCY (aka ALIENS aka Votrelci)
Original platform: The board game published 1988 in Poland

Conversion for PGF: juloAG
Conversion Date: 28.12.2013
Conversion last Revision Date: 31.12.2013
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Konverzia OBCY do PGF

Inštalácia:
Rozbaliť 7z archív, ktorý obsahuje všetko potrebné. Hra sa spúšťa cez PGF_obcy.exe, následne kliknutím na Obcy obrázok a potvrdením upozornenia, že ide o experimentálnu hru. Potom zvoliť záložku Scenario.

K dispozícii sú dve scenára:
001 Tutorial map
002 Hadley's Hope

Podmienky víťazstva:
1. Mariňáci zvíťazia ak spustia všetky generátory (počítače), alebo ak vystrie¾ajú všetkých votrelcov.
2. Votrelci zvíťazia ak zožerú všetkých mariňákov.

Poznámky:
Prednastavené parametre hry:
Weather - OFF
Supply - ON
Hidden units - ON

1. Mariňáci nedokážu vstúpiť na hexy: ventilácia, liaheň votrelcov. Na vonkajšom priestranstve sa dokážu pohybovať len v Tank-u(APC), do ktorého je možné nastúpiť/vystúpiť len cez hex: Sluza(hermetický prielez).
2. Votrelci nedokážu vstúpiť na hexy: Sluza(hermetický prielez), computer, generator, start, ani nedokážu vyjsť na vonkajšie priestranstvo.
3. Generátor (počítač) je zapnutý ak sa na hexe zmení červené slovo "OFF" na zelené "ON".
4. Okrem nabušenej Pvt.Vasquez ostatní Mariňáci majú rovnaké parametre (vrátene Bishopa).
5. AI hraje trochu hlúpo, preto sa na neho nehnevajte.

Credits:
ALIENS movie; OBCY boardgame -from many sources, web, pictures, music, graphics, UI etc.
FPGE v.0.71 editor by Wino
PGF v.1.02 © Rudankort
HEXpert v 3.0.10 for Windows ©
MS-paint version 6.1 for Windows 7 © 2009 Microsoft Corporation
Notepad version 6.1 for Windows 7 © 2009 Microsoft Corporation
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Momentky z PGF konverzie:
LINK
LINK

Pôvodná hra OBCY:
LINK
juloag juloAG fialový -neutrálny 20.12.2013 17:56  2260
777 -2259Výborne, našiel si to. Chyba je v písmene (Ö), korektný názov je Goche.
777 777 PG SEAL, PG***** (Z) 20.12.2013 14:14  2259
EPA PGV scn Konrad hra spadne, keď kurzorom prídeš na hex 41,31 - mesto Gche obsadené bulharskom.

[ 519 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt