Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Lopuch, server nejen
pro botaniky
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
Hardware
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
Počítače
) moderují
Jardax
,
Tessien
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
VŠE, CO CHCETE VĚDĚT O HARDWARU, NAJDETE U NÁS
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Titulek, text příspěvku
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku:
wykkypj
[ 12992 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
25.11.2008 23:53
23060
Team_Daddy
Soudim podle bodu 3,
"Jestliže produkt nemá autorizovaný servis, reklamujte výrobek na našem reklamačním oddělení."
Nicmene souhlasim s tim, ze nikde neni napsane "Pokud produkt ma autorizovany servis tak ho u nas nemuzete reklamovat"
Nicmene to neni dulezite .. dulezite je zda mam zavrhout model 22" LCD Samsung 2253BW a radi ho jit vratit na coz mam jeste nejakych 12 dnu pravo, nebo jestli ho zkusim vyreklamovat za jiny kus.
Myslite za takovahle vec muze byt zalezitost cele modelove serie?
Monitor je peknej .. sice pri cerne plose vyrazne prosvita na hornim i spodnim okraji ale pri hrani me to nerusi. Rad bych si nechal stejny typ ale jestli me hrozi ze to dela vetsina tak radeji pujdu do neceho jineho.
themajkl
All those moments will be lost in time -
like tears in rain.
25.11.2008 23:52
23059
captainn [23058]
: Stejně bude muset do Alzy kvůli tomu, aby mu písemně potvrdili příjem reklamace. Nic časově neušetří. Prodejce musí reklamaci vyřídit do 30 dnů, pokud ne, musí vrátit prachy. Servis nemusí nic, není se zákazníkem v žádném vztahu (kromě toho, že si ho pak zkásne).
25.11.2008 23:03
23058
Ghandi
Jde jen o to, že to Alza zabalí a do pošle do příslušné horoucí prdele, pokud to tam můžeš příhodně dopravit sám, t´můžeš teoreticky ušetřit čas.
Team_Daddy
-
prodavam nějaký soundtracky
25.11.2008 18:15
23057
Ghandi: dival jsem se na tu stranku co jsi dal link a na zaklade ceho soudis, ze mas jit jinam? Snad ne na zaklade vety
Výrobci podporují vysokou kvalitu autorizovaných servisů a proto je rychlejší a snazší reklamovat Váš výrobek právě zde.
Tim ti jen rikaji udajne lepsi moznost a ne to, ze mas smolik a tahni...
Vojtas
Sbíráme chaluhy hnědý a červený -
sbíráme chaluhy jsme z toho zmatený!
25.11.2008 17:14
23056
jako zkousej to v alze me se snazili taky poslet do servisu nekam do sterbohol, nicmene zakon zni jasne, reklamace se provadi u prodavajiciho, ten at si to se servisem vyridi jak chce :)
Case
Greatest comedy of the generation of -
blah blah ever to do a thing on a thing.
25.11.2008 17:08
23055
Není náhodou reklamace u prodejce daná zákonem? (Ano, chápu, že to v téhle zemi beztak nic neznamená, ale stejně)
25.11.2008 16:54
23054
themajkl
No pokud jsem spravne pochopil
informace na jejich webu
tak s reklamaci skutene mam jit jinam. Vzhledem k tomu ze jsem to objednal prez internet muzu kdyztak pouzit zakonou moznost vratit zbozi do 14 dnu a v takovem pripade skutecne nikam behat nemusim.
25.11.2008 16:27
23053
themajkl: Heh, kde to žiješ? :)
themajkl
All those moments will be lost in time -
like tears in rain.
25.11.2008 14:39
23052
Ghandi [23051]
: Přinejmenším je nesmysl to, že musíš někam běhat. Reklamace se musí uplaťovat u prodejce, oni ať si hezky komunikují se servisem.
25.11.2008 14:12
23051
Tak jsem si pekne nabeh :-)
Libil se mi LCD monitor 22" LCD Samsung 2253BW a rekl jsem si ze si udelam radost a pujdu do nej. Docela me prekvapilo ze mi najednou zacalo neco v pocitaci tise ale neprijemne hucet. Oblejzal jsem celej komp ale nic. Pak me napadlo zkusit prilozit ucho k novemu monitoru a bingo :-(
Zvlastni je ze to huci jen kdyz stahnu jas nekam pod 70. Takze ted mam na vyber .. bud permanentne pracovat s velmi jasnym obrazem nebo zacit obihat reklamace. Jeste navic me to nevymenej v alze, kde jsem to koupil ale budu muset nekam do Samsung servisniho oddeleni.
24.11.2008 21:37
23050
(jinak technicky nic proti Alcatelu)
24.11.2008 21:23
23049
Puschpull
Sákryš. Zrovna odpoledne jsem komusi tvrdil, že tiskové zprávy jsou v IT branží k ničemu, že to nikdo nečte :)
Jinak v závěru mě porazila konstrukce "...Zákazníci tak mohou mnohé ze svých požadavků vyřídit bez účasti živého operátora a přitom netrpět pocitem neosobní komunikace... "
Eric Appla
Ich meine es Ëhrlich!
23.11.2008 13:29
23048
puschpull
jo jo minulej tejden nam delali prezentaci SIP mobilu je to dobry, hlavne integrace s korporatnim systemem pres SIP gateway je proste zuzo
Kdokoliv
Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. -
http://kkl2401.wz.cz
21.11.2008 00:46
23047
TOW [23046]
: Hm, to prvni neni moc dobra zprava, to jsem netusil. To druhy, ja vedel, ze se asi nemam metaforicky rozepisovat, protoze si z toho pak lidi vyberou presne ty veci, na ktery se vubec neptam a ktery byly pouze ilustracni...
TOW
20.11.2008 20:00
23046
Kdokoliv : jak uz se hodne lidi pred tebou presvedcilo, u notebooku to neni s kompatibilitou pameti tak ruzove jako u desktopu. Takze pokud nemas moznost ty pameti vymenit, tak ber jedine moduly uvedene na kompatibility listu pro dany NB. K te druhe otazce - u NB se na nejake latence nehraje a ani nejdou vetsinou nastavit.
[ 12992 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt