Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 4.12.2007 16:59  2326
Noir [2324]: Ale to není pravidlo o tom, že musíš 300x hodit. To je pravidlo o tom, že s danou silou mysli musíš dostatečně překonat danou pevnost mysli. Tím, že zprůměruju několik hodů, ještě neobcházím pravidla.
beorn 4.12.2007 16:58  2325
Noir:Ta tabulka jak ji navrhoval xKiv by to řešila. Akorát by ji musel někdo vytvořit...
noir 4.12.2007 16:51  2324
Dajen: Což je jen obcházení házení 300x za sebou. Realita +kového theurga je taková, že pokud chceš mentálními akcemi proti odpovídající opozici něčeho dosáhnout, buď budeš házet 300x preoti stejnému cílovému číslu, nebo dané pravidlo obejdeš a pak to pravidlo ztrácí smysl. V obou případech je něco špatně...
dajen 4.12.2007 16:47  2323
Noir [2322]: Nedovedu si představit hru, kde by někdo 300 kol po sobě házel. Tuhle "možnost" bych nechal spíš pro CP. U VP bych to řešil nějakým tím zprůměrovaným zjednodušením.
noir 4.12.2007 16:38  2322
Wolfi: Rozumím, ale nedokážu si představit důvod, proč by měli zlodějové a další archetypy umět bojovat svou myslí, když je nic podobného ani nenapadne. To není jejich věc, mentální aktivita je záležitost jen některých povolání. Čímž neříkám, že by uzavřené mysli v obraně nemohly útočníka nepříjmeně poškodit, pokud by byly dostatečně silné...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 16:35  2321
Asi si nerozumíme :) Mně vadí spíš to, že aktivní mysl má dva módy, jeden silný (útok) a druhý slabší (obrana), kdežto pasivní mysl má mód pouze jeden, silnou obranu. Nějak mi tam chybí ten slabý útok pro pasivní mysl.
noir 4.12.2007 16:25  2320
Wolfi:
Ne, ne, ne-uzavřená mysl se dá rozlousknout (resp. měla BY se dát IMHO prolomit), ale těžko a namáhavě. A nemělo by v tom theurgovi pomoci 368 kol za sebou, ale spíš úroveň, dovednosti a schopnosti.
Klidně bych navázal na každou úroveň mentální schopnoti svě-tři "finty", jimiž sice theurg zvíší svůj mentální útok, ale o to víc sníží svou obranu-což by fungovalo různě pro různé módy obrany či útoku...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 16:21  2319
NoirNjn, princip je to pěkný. Ale stále zde zůstává problém s absolutní nemožností útoku uzavřené mysli ^^ Takže zůstáváme ve světě Čaroděj/Theurg si hrají mezi sebou a občas si rozlousknou nějakou tu mysl (to přirovnání se mi líbí :)
noir 4.12.2007 16:18  2318
Wolfi:
Mě se líbí psionické dělení na otevřené a uzavřené mysli. Otevřená mysl umí sama mentální útok provést, ale je tudíž proti němu zranitelnější, uzavřené mysli je aktivní účast záhadou a tudíž je odolnější proti útoku. Tedy, dokud ji někdo nerozlouskne (neotevře), pak se před útočníkem rozcapí jako, eh, jako... jako knížka.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 16:16  2317
beorn [2316]: Viz tento klub
beorn 4.12.2007 16:15  2316
beorn [2313]:Respektive napadlo mě, že ten prvek náhody by mohl být dostatečně zastoupen tím posledním hodem na dočasné navýšení průniku. Ale stejně by to bylo dost zjednodušující...

PS: Jak tam dáte interaktivně ten odkaz na něčí příspěvek??
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 16:14  2315
"Vnést do mentálního souboje více taktizování, současně udělat ty, kdo mentál neumí sami iniciovat, silnějšíimi při obraně, odstranit prostorovou neomezenost"

Více taktizování - pro.
Silnější v obraně - proti. Já bych šla ještě dál a nechala je to třeba i samotné iniciovat, popřípadě utíkat. Samozřejmě v omezenější míře a jejich případné útoky by byly velmi slabé, ale stejně - proč by bojovník na 21. nemohl mentálně přebít chcípáčka z první úrovně? Daly by se nějak udělat i útěky, atd, atd. Ponechaná jednostrannost mi dost vadí, protože (podle mne) ponechává jednostrannou výhodu. - diskuse k debatě
Odstranit prost. neomezenost - proč ne. Popřípadě ji odstupňovat (Dotyk, dohled, znalost)
noir 4.12.2007 16:10  2314
Wolfi: Nemám nic proti ultimátním technikám ať už v boji nebo mentálním boji. Jen mi vadí házení kostkou 300krát za sebou, postava, která narušuje fungování družiny, rušení plynulosti hry, počítání pravděpodobností a nuda.

Vnést do mentálního souboje více taktizování, současně udělat ty, kdo mentál neumí sami iniciovat, silnějšíimi při obraně, odstranit prostorovou neomezenost, to vše by IMHO vedlo k větší oblibě theurga.
beorn 4.12.2007 16:05  2313
xKiv:Takže jestli to dobře chápu:
Z tabulky si přečtu průměrný trvalý průnik za jidno kolo MS. (V případě že se útok a obrana rovnají to je tuším -10). Budu chtít dosáhnout přesahu +14.

doba = bonus(presah) - hodnota z tabulky

Tzn. doba = 14 - (-10) = 24 což je dle tabulky 16 kol

Pokud bych chtěl zabíjet s přesahem +57, tak to bude:
doba = 57 - (-10) = 67 což je dle tabulky 6,3 hodiny

Pokud jsem to pochopil dobře, tak mi ještě není jasné, jak tam napasuju tu náhodu.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 16:04  2312
NoirProblém je IMHO v tom, že MS je mnohem "přímočařejší" a nese mnohem větší handicap pro jednu ze stran.

Tj. jsi slabý v boji? Uteč před ním, popřípadě se nauč bojovat. Jsi bojovník? Pak v MS nemáš šanci.

A navíc má MS více "ultimátních" technik. Kde máš něco jako automatické zabití v boji nablízko? A kolik takových (ať už přímo či nepřímo) jich má MS?

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt