Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
irigi 4.12.2007 17:04  2328
Beorn 2325: tabulka viz
http://irigi.wiki-site.com/index.php/Asymptotika_ment%C3%A1ln%C3%ADho_souboje
irigi 4.12.2007 17:00  2327
Jak udělat 300 hodů snadno a rychle?Nejpřesnější se mi zdá Dajenův způsob: hodit 30x za sebou a z toho určit průměrný čas na získání trvalého průniku. V tom je ta náhoda započítaná takovým způsobem, že to ani moc nemění směrodatnou odchylku (nebo jenom málo), takže je to velice dobrý způsob, jak to rychle odházet. (Pak stačí spočítat, za jak dlouho budu mít potřebný trvalý průnik. Na dočasný průnik na závěr souboje můžu už zase házet normálně.) (a máte jistotu, že na zbytek dne je od theurga pokoj ;-) )
dajen 4.12.2007 16:59  2326
Noir [2324]: Ale to není pravidlo o tom, že musíš 300x hodit. To je pravidlo o tom, že s danou silou mysli musíš dostatečně překonat danou pevnost mysli. Tím, že zprůměruju několik hodů, ještě neobcházím pravidla.
beorn 4.12.2007 16:58  2325
Noir:Ta tabulka jak ji navrhoval xKiv by to řešila. Akorát by ji musel někdo vytvořit...
noir 4.12.2007 16:51  2324
Dajen: Což je jen obcházení házení 300x za sebou. Realita +kového theurga je taková, že pokud chceš mentálními akcemi proti odpovídající opozici něčeho dosáhnout, buď budeš házet 300x preoti stejnému cílovému číslu, nebo dané pravidlo obejdeš a pak to pravidlo ztrácí smysl. V obou případech je něco špatně...
dajen 4.12.2007 16:47  2323
Noir [2322]: Nedovedu si představit hru, kde by někdo 300 kol po sobě házel. Tuhle "možnost" bych nechal spíš pro CP. U VP bych to řešil nějakým tím zprůměrovaným zjednodušením.
noir 4.12.2007 16:38  2322
Wolfi: Rozumím, ale nedokážu si představit důvod, proč by měli zlodějové a další archetypy umět bojovat svou myslí, když je nic podobného ani nenapadne. To není jejich věc, mentální aktivita je záležitost jen některých povolání. Čímž neříkám, že by uzavřené mysli v obraně nemohly útočníka nepříjmeně poškodit, pokud by byly dostatečně silné...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 16:35  2321
Asi si nerozumíme :) Mně vadí spíš to, že aktivní mysl má dva módy, jeden silný (útok) a druhý slabší (obrana), kdežto pasivní mysl má mód pouze jeden, silnou obranu. Nějak mi tam chybí ten slabý útok pro pasivní mysl.
noir 4.12.2007 16:25  2320
Wolfi:
Ne, ne, ne-uzavřená mysl se dá rozlousknout (resp. měla BY se dát IMHO prolomit), ale těžko a namáhavě. A nemělo by v tom theurgovi pomoci 368 kol za sebou, ale spíš úroveň, dovednosti a schopnosti.
Klidně bych navázal na každou úroveň mentální schopnoti svě-tři "finty", jimiž sice theurg zvíší svůj mentální útok, ale o to víc sníží svou obranu-což by fungovalo různě pro různé módy obrany či útoku...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 16:21  2319
NoirNjn, princip je to pěkný. Ale stále zde zůstává problém s absolutní nemožností útoku uzavřené mysli ^^ Takže zůstáváme ve světě Čaroděj/Theurg si hrají mezi sebou a občas si rozlousknou nějakou tu mysl (to přirovnání se mi líbí :)
noir 4.12.2007 16:18  2318
Wolfi:
Mě se líbí psionické dělení na otevřené a uzavřené mysli. Otevřená mysl umí sama mentální útok provést, ale je tudíž proti němu zranitelnější, uzavřené mysli je aktivní účast záhadou a tudíž je odolnější proti útoku. Tedy, dokud ji někdo nerozlouskne (neotevře), pak se před útočníkem rozcapí jako, eh, jako... jako knížka.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 16:16  2317
beorn [2316]: Viz tento klub
beorn 4.12.2007 16:15  2316
beorn [2313]:Respektive napadlo mě, že ten prvek náhody by mohl být dostatečně zastoupen tím posledním hodem na dočasné navýšení průniku. Ale stejně by to bylo dost zjednodušující...

PS: Jak tam dáte interaktivně ten odkaz na něčí příspěvek??
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 16:14  2315
"Vnést do mentálního souboje více taktizování, současně udělat ty, kdo mentál neumí sami iniciovat, silnějšíimi při obraně, odstranit prostorovou neomezenost"

Více taktizování - pro.
Silnější v obraně - proti. Já bych šla ještě dál a nechala je to třeba i samotné iniciovat, popřípadě utíkat. Samozřejmě v omezenější míře a jejich případné útoky by byly velmi slabé, ale stejně - proč by bojovník na 21. nemohl mentálně přebít chcípáčka z první úrovně? Daly by se nějak udělat i útěky, atd, atd. Ponechaná jednostrannost mi dost vadí, protože (podle mne) ponechává jednostrannou výhodu. - diskuse k debatě
Odstranit prost. neomezenost - proč ne. Popřípadě ji odstupňovat (Dotyk, dohled, znalost)
noir 4.12.2007 16:10  2314
Wolfi: Nemám nic proti ultimátním technikám ať už v boji nebo mentálním boji. Jen mi vadí házení kostkou 300krát za sebou, postava, která narušuje fungování družiny, rušení plynulosti hry, počítání pravděpodobností a nuda.

Vnést do mentálního souboje více taktizování, současně udělat ty, kdo mentál neumí sami iniciovat, silnějšíimi při obraně, odstranit prostorovou neomezenost, to vše by IMHO vedlo k větší oblibě theurga.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt