Neda mi, abych sem nepopsal svoji aktualni zkusenost s vyrizovanim zarucni vady u Lenovo notebooku.
Ntb jsem koupil normalne v CR, nasledne odjel do Anglie a tady se mi podelala nejspis DVD mechanika nebo jeji radic. Nasel jsem si teda na Lenovo webu, ze na muj notas se vztahuje na mezinarodni zaruka a zavolal na telefonni cislo, ktere tam bylo prilozene. Nasledne jsem slecne nadiktoval seriove cislo notasu, svoje kontaktni udaje a zakladni popis zavady, ona mi rekla, ze me bude kontaktovat telefonem jejich technik. Za 2 hodiny volal technik, tak jsem mu vylicil problem, ktery jsem s tim mel (byla to chutovka, kvuli te vadne mechanice ani nenabootovaly Windows, a to ani do safe modu) a ze mam podezreni na bud mechaniku nebo jeji radic. On na to, ze by nejdriv vyzkousel tu mechaniku, ze to je jednodussi. Ze by mi ji poslali postou, at si ji zkusim vymenit a ze kdyby to nepomohlo, tak at se ozvu. To mi uplne vyhovuje, protoze ten pocitac ted potrebuju a stejne bych jim ho ted do servisu na buhvijak dlouho nedal, to radsi budu chvili fungovat bez mechaniky. Takze jsem rekl ze OK a druhy den prisla pres UPS mechanika (a dneska vecer ji zkusim vymenit a uvidime :). |