Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 18:59  2344
Dajen1) Jak dosáhnout soubojáku s tisícem hodů :)

2) Protože MS nabourává tu rovnováhu. Dobrá, fyzická povolání mají schopnosti, založené tak, že duševní povolání budou jen čučet. Ale vše je založené tak, že je to silnější varianta schopností a vždy (nemýlím-li se) se tomu dá bránit a zaútočit zpět stejnými prostředky. Můžeš fláknout bojovníka, můžeš probodnout zloděje ze zálohy, můžeš zastřelit hraničáře.

Fyzickým schopnostem tato možnost vrátit to (ve slabší formě) v MS chybí (ne duševně. V jiných duševních věcech mají různé schopnosti všechna povolání (kouzla, formule, démoni, zázraky vs silné duševní schopnosti fyzické) - to se špatně poměřuje, ale dobrý PJ si s tím poradí), což "já osobně" považuji za nedostatek duševního světa a hlediska classové vyváženosti.

xKiv: *Hmmm, pravda, takže duševní všechny tři. Hraničář nicméně může toto provést pouze na zvířata, ne? Zkontroluji si to na koleji, ale myslím, že to stále není nic, čím by mohl konkurovat MS (viz dořešení různých kategorií :)*
dajen 4.12.2007 18:32  2343
Wolfi [2338]: Teď nějak vůbec nechápu o čem to píšeš...

Wolfi [2341]: Hlavně nevidím důvod proč vyděluješ MS z "duševní roviny". IMHO je to vyšší úroveň schopností duševních povolání.
xkiv 4.12.2007 18:27  2342
Wolfi*

MS maji:
carodej - na fyzickou cast
knez - na dusevni cast
thurg - na obe casti, teoreticky by mel byt na telo horsi nez carodej a na dusi horsi nez knez (neni)
hranicar - rika tomu mysticky souboj, ma naprosto nejjednodussi mechanismy a asi nejsilnejsi nasledky (bezproblemove vteleni na cely den ...)

takze zbyva jenom zlodej a bojovnik ...
.. a taky doresit, co se stane, kdyz se "potkaji" mentalni souboje ruznych kategorii (carodej+theurg vs. knez vs. hranicar)

*
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 18:09  2341
NoirJeště úvaha. Fyzická povolání vlastně tímto postupem ztrácejí jednu z rovin DrD+.

*Máme tu rovinu fyzickou. Fyzická povolání excelují, ale i ta psychická se mohou snažit (svět s řádem bojových čarodějů, zakutých do brnění a sesílajících jedno lehčí bojové kouzlo za druhým, okutí mniši s obouručními meči,...)

Pak tu máme rovinu duševní. Zde excelují povolání duševní (víme, jak), s tím, že na vysokých úrovních se dostávají k těmto schopnostem i postavy fyzické (víme jak).

A pak tu je MS, který aktivně ovládají dvě povolání (možná tři, pokud i kněz, pouze bránění nepočítám za aktivní ovládání). Nenarušuje to rovnováhu?
*

Proč ano a proč ne.

A možná se přesunout do obecného/PPJ klubu, protože tahle debata je obecnější.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 17:37  2338
Dajen [2336]: Dej tam aktuální únavu, zvyš zranění, aby mohlo reflektovat opravdové zásahy, přidej nějaké hody na výdrž a užití jednotlivých částí zbroje, vliv počasí, okolí, vliv náhody, a pár set hodů z toho vyždímeš.

Případně postupuj stylem theurg. Přesah, a kdo první dosáhne daného přesahu, má zásah (který se potom doháže zvlášť ;)
dajen 4.12.2007 17:29  2336
Wolfi [2334]: Hm, já teda ne.
xkiv 4.12.2007 17:24  2335
NoirNo jo, jenze ve fyzickem boji typicky nemas situaci, ze bys mlatil do nekoho, kdo tam jen tak sedi a schytava to - a vsichni jen chodi okolo a nevsimaji si toho.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 17:24  2334
DajenA já si dovedu představit souboják dvou postav na tisíc hodů. Got a point? :)
dajen 4.12.2007 17:23  2333
Noir [2331]: Fyzický souboj (několika postav) je nastaven tak, že nikdy tak dlouho trvat nebude. Na druhou stranu si dovedu představit nějaké zjednodušení souboje dvou znepřátelených armád.
xkiv 4.12.2007 17:22  2332
irigi1) Mas to spocitane skutecne vcetne vsech moznosti, co muzou padnout na 2k6+? [ tj. analyticky vyjadrene, ... E = sum(P[utocnikovi padlo X]*P[obranci padlo Y]*max(X-Y,0)]
2) ja chci radsi videt tabulku "UC-OC=x" - "prunik v jednom kole=+y"
Neni to uplne jednoduchy spocitat, ale napriklad pro MUC=MOC vychazi ocekavany presah neco pres 2 .. (tj bonus rekneme +7, nepocital jsem to presne)
noir 4.12.2007 17:13  2331
Hm, kdyby se fyzický boj řešil jakýmsi průměrováním 330 hodů, bylo by to OK?
beorn 4.12.2007 17:13  2330
irigi:O téhle tabulce vím. Ale já měl na mysli tabulku průměrného trvalého průniku za jedno kolo.

Z té tvé si nedokážu jednoduše odvodit jak dlouho by trvalo takové navyšování celkového přesahu třeba na +36, pokud bych to toho chtěl zakomponovat to poslední dočasné navýšení přesahu, které je IMO dost důležité. U té kolové tabulky by to šlo...
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.12.2007 17:10  2329
NoirTo je stejná argumentace, jako že nemusí umět pracovat s vazbami. Oni to umí, ale říkají tomu úplně jinak a vidí to úplně jinak.
Proč nezaložit některé schopnosti právě na tomto jejich pohledu? Ano, na vyšších úrovních/archetypech, ale proč jim to absolutně zakazovat?
irigi 4.12.2007 17:04  2328
Beorn 2325: tabulka viz
http://irigi.wiki-site.com/index.php/Asymptotika_ment%C3%A1ln%C3%ADho_souboje
irigi 4.12.2007 17:00  2327
Jak udělat 300 hodů snadno a rychle?Nejpřesnější se mi zdá Dajenův způsob: hodit 30x za sebou a z toho určit průměrný čas na získání trvalého průniku. V tom je ta náhoda započítaná takovým způsobem, že to ani moc nemění směrodatnou odchylku (nebo jenom málo), takže je to velice dobrý způsob, jak to rychle odházet. (Pak stačí spočítat, za jak dlouho budu mít potřebný trvalý průnik. Na dočasný průnik na závěr souboje můžu už zase házet normálně.) (a máte jistotu, že na zbytek dne je od theurga pokoj ;-) )

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt