Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
profa 11.12.2007 16:28  2374
BČ při sesílání formulí, stejně jako při jakékoli jiné činnosti, kde nejde použít zbraň, rovno Boji. Což odpovídá i na druhou otázku - něco jako hůl theurg prostě nemá.
kos_bos 11.12.2007 16:17  2373
BČ a seslání formuleMS je hodně zajímavá věc, nicméně v tuto chvíli si dovolím vyrušit dotazem na BČ když sesílám formuli (Theurg 3.lvl)
-Jak mám počítat svoje BČ když chci seslat nějakou formuli?
Jako s holíma rukama? A co když mám v rukách zbraň se kterou je BČ jiné?

Dík
xkiv 10.12.2007 15:00  2372
Gran
A ta třetí věc, co má rozmězí -10 až +10, nejde zvýšit nad +10


To se jmenuje Kvalita a je to stupnice mezi absolutni laskou a absolutni nenavisti.
(Tj. nejde ani nad +10, ani pod -10)

"Ta treti vec" by mela byt priorita (pouziva ji tusim bojovnik a carodej, alespon v casti pro PJ).
Ta je normalne od 0 do 10:
priorita +0 ~ sila +0 = skrytost +0
priorita +1 ~ sila +0 = skrytost +0
priorita +2 ~ sila -1 = skrytost +1
priorita +3 ~ sila -1 = skrytost +1
...
priorita +8 ~ sila -5 = skrytost +5
priorita +9 ~ sila -5 = skrytost +5
priorita +10 ~ sila -6 = skrytost +6


Skrytost pocitu nejde zvýšit nad +0


=)
Skrytost pocitu nejde *snizit* pod +0 (do zapornych cisel). Alespon zadne povolani, ktere pouziva nazev "skytost pocitu" to neumi.

Theurg *umi* zesilovat pocity nad +0 (coz odpovida *snizovani* skrytosti a priority *pod* 0)

dajen 10.12.2007 10:25  2371
xKiv [2358]: No čaroděj na to praktiky má, pravda. Ale tady jsme v klubu o theurgovi. Ten to přímo neumí.

Když je o tělo postaráno tak žít bude. Případná smrt je až vedlejším důsledkem nikoli přímým následkem praktiky.


Lanx [2359]: Lanx [2359]: Chápu, co chtěl říct. Ale jde o to, že žádná theurgova praktika není primárně určena k zabíjení. Že ke smrti postavy dojde v důsledku použití praktiky, je věc jiná.
IMHO takové zesílení pocitu může vést k čemukoli. Od zešílení možná až ke kolapsu a následné smrti.


irigi [2361]: Souhlas, pokud k něčemu takovému dojde, bude to naprosto výjimečná záležitost.


Pecka123 [2366]: ad 1) Na 5. úrovni to nejde. Nejdřív na 6. A i to jen tehdy, když se vykašle na cokoli jiného. Přirozeným postupem takový theurg sotva vznikne.
ad 2) ale ti tak :-)
ad 3) Postava na 5. úrovni pro mě není "mocný nepřítel". A jak motivuje hráče, že protivník je na 5. úrovni?
ad 4) Ne tak docela. Ke smrti nestačí jenom přerušení vazby tělo duše. Ještě je potřeba, aby zanikly také dynamické vazby života.


Gran [2369]: A to máš odkud, že by to nešlo?
Platí Skrytost = - Síla. A *přirozeným způsobem* nemohou vniknout pocity se Skrytostí menší než +0 a se Silou větší než +0. Pak ještě u citů existuje kvalita pohybující se od -10 do +10.
Ovšem umělými praktikami lze všechny tyto veličiny modifikovat i za tento přirozený rámec.
lanx 8.12.2007 15:28  2370
Skrytost pocituSorry... Cituji pravidla(část o podsouvání pocitů):"Skrytost podsunutého pocitu může být i záporná, to značí mimořádně intenzivní pocit"
gran 7.12.2007 18:07  2369
Skrytost pocitu nejde zvýšit nad +0. Síla pocitu nejde zvýšit nad +6. A ta třetí věc, co má rozmězí -10 až +10, nejde zvýšit nad +10.
lanx 7.12.2007 13:56  2368
PocityNo já napsal sílu, protože je to tak v příkladu podsouvání pocitů... No, jelikož jste na to nic nenapsal nikdo tak počítám že taky moc nevíte co se stane někomu kdo dostane "dvojnásobnou dávku pocitu" ...
irigi 7.12.2007 13:06  2367
2365Ano, to si uvedomuju. Ja s tim problem nemam - zadny patch IMHO neni potreba. Takovych theurgu beztak moc nebude a ten rozdil, jak pises, klesa, takze postava na 15. urovni postavu na 10. takto nezkapalni. (a kdyby jo, tak se nic nedeje) Chtel jsem jenom reagovat na to, jak se s takovymi theurgy vyporada svet (o cemz Pecka123 psal).
pecka123 7.12.2007 13:05  2366
Dajen1) A proč ne? Mám dojem, že když jsem měl příručku, šlo to.
2) Ano, bude Ti chybět průnik cca 7-8, což je na průniku 80 deset procent, ok tak jeden bod únavy navíc.
3) Na jaké úrovni budou protivníci toho theurga? Tak v průměru na 5. plus mínus. A jejich sluhové tím pádem na nižší, nejvýš na druhé, někteří jistě na 1. Tudíž pro hráče dobrá motivace.
4) Co se stane s duší, která ztratí vazbu na tělo a jinou nemá? Podle mě je efekt stejný, jako když přurušíš vazbu tělo-duše zničením těla. Takto je smrt dle pravidel definována, ne? (nemám u sebe příručku PJ)
anonym 7.12.2007 12:38  2365
irigi: Ovsem takto nabuseny theurg ma na 5.-6. urovni nejvyhodnejsi rozdil mezi svym Utokem a svou Pevnosti (a tedy Pevnosti obrance na stejne urovni). Pak uz to jen postupne klesa. Patches: Prirozenym zpusobem nemuze byt vetsi nez 0.
xkiv 7.12.2007 12:34  2364
PatchesPrave ze upozornoval na to, ze theurg explicitne muze pocity posilovat i pres nulu
patches Patches 7.12.2007 12:23  2363
xKivJo, me spis zarazilo, ze Lanx operoval se Silou pocitu v kladnych cislech - mam za to, ze nemuze byt vetsi nez 0...
xkiv 7.12.2007 12:01  2362
PatchesMozna to neni uplne zrejme, ale plati zhruba
Skrytost pocitu = 0 - Sila pocitu
a priorita je tusim skrytost * 2

ale to bysme tady nemeli vedet, protoze theurg z toho zna jenom tu Silu ...
irigi 7.12.2007 11:33  2361
Pecka123 [2353]Předpokládám parametry:
Int: +6
Práce s tělem III (úplně se vykašlal na cokoliv jiného, IMHO to stihne)
Úroveň: 5

Pak odpojení od Matrixu postavy na lvl 1 zvládne průměrně za 21 minut.
Pokud se tenhle blázen rozhodne zabíjet postavy na lvl 1 dostatečně náhodně, tj. asi jako ostřelovač, který zastřelí náhodného člověka a zmizí, pak ho IMHO nikdo nenajde podle vražd, které spáchal. (umělé vazby rychle vyblednout a oběti k theurgovi žádnou souvislost nemusí mít). Nanejvýš tak podle konstruktů, které kolem sebe v DS vytvořil. (sousedka má tři duše, apod. :-) )

Jediná šance na dopadení IMHO je, že by místní theurgové zbystřili pozornost a toho theurga sledovali, dokud naživo neuvidí, jak to provádí. (Což jim může ztížit už třeba fakt, že takovýhle krajní specialista nemusí mít vazby k formulím - kašle na ně - takže se v DS nepozná a nemusí se vědět, že je to theurg a že má být sledován..)

Pokud udělá chybu (třeba bude editovat lidi ve vesnici, kde žije nebo v okolí), může ho odhalit theurg co se na něj zaměří a chytí ho při činu, nebo ho vesničani upálí, protože je divnej a jemu se nic během těch "záhadných úmrtí" nestalo :)

IMHO ale svět nepotřebuje moc mechanismů, jak se s takovými postavami vypořádat. (tak ani nevadí, že jich moc není) Vezmi si pravděpodobnost, že někdo bude vrahem jako Mr.Brooks a náhodně bude zabíjet lidi. To je asi jedna ku pěti milionům (kolik jich bylo za posledních 20 let v ČR?). A teď si vem, kolik lidí má dar k theurgii, aby ji vůbec mohli začít studovat? Děleno pěti miliony? Hmmm.

(zas je fakt, že ve fantasy světech se vyskytuje vždycky trochu víc vraždících maniaků, než je obvyklé, muhehe, ale pořád si myslím, že theurgů-bláznů nebude dost, aby to člověka trápilo)
patches Patches 7.12.2007 10:31  2360
LanxEhm - "sila pocitu"? Nemyslis treba Prioritu nebo Skrytost? ;-)

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt