Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Dračí doupě Plus [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Tento klub je určen výhradně diskusi o DrD+, pro jiná RPG témata je zde obecný RPG klub. A úplně jiná témata zde nemaji co dělat. Nepatřičné príspěvky budou odstraněny.

Pro diskuse o konkrétních povoláních jsou určeny samostatné kluby - Bojovník, Čaroděj, Zloděj, Theurg, Hraničář, Kněz.

Stránky vydavatele s informacemi o DrD+ - články o vývoji, ukázky z pravidel, figurky.

Aplikace DrD+ pro Asterion naleznete na homepage klubu.

Než se začnete ptát na něco, co považujete za chybu, přečtěte si (provizorní) errata (na homepage klubu).

Pro důležité dotazy použijte dotazový formulář na webu Altaru. Jen tak budete mít jistotu, že se váš dotaz dostane k autorovi příslušné příručky. Nepočítejte však s odpovědí obratem, ba ani do 24 hodin.

Příspěvky příliš prozrazující schopnosti jednotlivých povolání nebo obsahující informace, které by hráči vůbec neměli znát, patří do příslušných klubů pro jednotlivá povolání. Zde mohou být smazány, i kdyby 99 % textu bylo neškodných.
Stejně tak budou v rámci přehlednosti mazány příspěvky vulgární, mimo téma, s nulovou informační hodnotou či takové, které již pozbyly platnosti či aktuálnosti.

Na dotazy a připomínky, z nichž bude zřejmé, že dotyčný se ani neobtěžoval přečíst si a pochopit příslušnou pasáž v pravidlech, není nikdo povinen reagovat.

Uzavřený klub pro PJ. O povoleni ke vstupu žádejte id APEXX, DODO nebo PECA. Vstup bude povolen po ověření vašeno PJovství.

Homepage klubu - kromě errat i mnoho různých užitečných odkazů.

Témata, která jsou zde zapovězena, neb již byla prodiskutována do takové hloubky, že další diskuse by již nic nového nepřinesla:
- luky, kuše, praky a další střelné zbraně
- kotlíky
Pokud vás některé z těchto témat zajímá, použijte vyhledávání.




Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 15.1.2009 04:56  24225
Pecka123Mě by zajmalo: když dojde na možnost úpravy pravidel, řeší vždy, kdo to bude dělat. Jakým způsobem by to vypadalo? To by byl zaměstanec Altaru? Kolik to zhruba může "hodit"? Jaké jsou podmínky?

Zkus to trochu rozepsat, nejsem si jist zda jsem te dobre pochopil.

Kazdopadne _jakakoli_ prace na cemkoli kolem pravidel/modulu stolniho RPG "hodi" v ceskych podminkach min nez kolik by si clovek za stejnou dobu vydelal v podstate libovolnou beznou praci/brigadou. To je smutny fakt, se kterym se tezko neco nadela. Leda by slo o opravdu uspesny titul, ktery by se v nezmenene podobe nekolikrat dotiskoval - pak by se autorske honorare postupne nascitaly na castku odpovidajici treba i prumerne mzde za tu dobu stravenou praci na pravidlech/modulu. Takze napriklad (zjednodusene):
- budes na tom delat rok dve hodiny denne, cili jakoby 3 "pracovni mesice"
- pul roku po vydani dostanes honorar odpovidajici prumerne mzde za jeden mesic
- rok a pul po prvnim vydani dostanes dalsi honorar, opet odpovidajici prumerne mzde za jeden mesic
- tri roky po prvnim vydani dostanes dalsi honorar, opet odpovidajici prumerne mzde za jeden mesic
Takze po trech letech (a dvou dotiscich) muzes rict, ze se ti ten straveny cas vyplatil ekonomicky.
Jiny priklad: Erric ted tvori Strepy snu. Praci na nich stravi dva roky, rekl bych ze v prumeru nejmin ty dve hodiny denne. Cili ekvivalent nejmene sesti mesicu normalni (plnouvazkove) prace. Prumerna mzda je ted pres 20 tisic hrubeho mesicne, vezmeme pro jednoduchost tech 20. To znamena, ze kdyby to mel delat jako regulerni praci, potreboval by za to dostat aspon 120 tisic. Na druhe strane obvykly autorsky honorar byva do 10 % z koncove ceny titulu (bez DPH). Budou-li se tedy Strepy snu prodavat za dejme tomu ctyri stovky, bude autorsky honorar cinit 36 Kc za kazdy prodany kus. Coz znamena, ze by se muselo prodat skoro 3 500 kusu (a to je v ceskych podminkach fakt hodne, hodne dobre cislo), aby se z toho nascitalo tech 120 tisic.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 15.1.2009 00:23  24224
john_jarik [24221]: Pokud budeš mít sakra slu, můžeš s ním máchat typicky mečovitě, takže ano, je to jednoruční. To, že většina postav ho používá obouručně, neznamená, že se tak "musí" používat.

(a zažila jsem jednoho šermíře, který ho opravdu jednoručně používat schopný byl)
pecka123 15.1.2009 00:17  24223
xKivjo, sorry, nějak se v té diskusi přestávám orientovat, je pozdě...
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 14.1.2009 23:55  24222
No ja ted tak docela nechapu (po tech tune cislech a poctech) jak si tu tabulku obouruc.zbrani v PPH mam sakr upravit?
john_jarik 14.1.2009 23:38  24221
xKivaha. to se teda omlouvam. k DrD+ se vracim po par letech... a ted mne ovlivnila medovina :D
Takze Obourucni mec je jednorucni zbran :D super. Asi jsem pred par lety zaspal dobu pripominek :D to nereste. ja uz abstinuji :D
xkiv 14.1.2009 23:35  24220
john_jarik [24219]:
Z nazvu zbrane to poznat neni (a z kategorie casto taky ne) ... je to poznat z toho, jestli je v tabulce jednorucnich zbrani, nebo v tabulce obourucnich zbrani.
john_jarik 14.1.2009 23:34  24219
ja se omlouvam... jsem asi totalni debil...
ale jak poznam z nazvu zbrane, ze jde o obourucni zbran???
jsou takove, u kterych to poznam.. ale ne vsechny.

prosim seznam ... dekuji.
xkiv 14.1.2009 23:34  24218
Pecka123 [24217]:

Nebo je třeba zvýšit sílu a zranění u jednoručních zbraní o 2 a žádné pravidlo nepoužívat.

Coze? U jednorucnich zbrani *potrebujes* rozlisit mezi jednorucnim drzenim (kdyz mas druhou zbran nebo stit) a obourucnim.

Mozna by to slo zjednodusit tim, ze by pro jednorucni i obourucni zbrane byly v tabulce hodnoty pro obourucni drzeni (a upravila by se tabulka operace (+) tak, aby se po ni jeste nemuselo zvysovat ZZ o 2) + bylo by specialni pravidlo na *jednorucni* drzeni (jednorucnich) zbrani (PS o 2 nahoru, ZZ o 2 dolu).
pecka123 14.1.2009 23:22  24217
BouchiNebo je třeba zvýšit sílu a zranění u jednoručních zbraní o 2 a žádné pravidlo nepoužívat.

Mě by zajmalo: když dojde na možnost úpravy pravidel, řeší vždy, kdo to bude dělat. Jakým způsobem by to vypadalo? To by byl zaměstanec Altaru? Kolik to zhruba může "hodit"? Jaké jsou podmínky?
kouba 14.1.2009 23:10  24216
Takže prsím ještě jednou pro totální úplnost:

a) v pravidlech si můžu zvednout potřebnou sílu u obouručních zbraní o +2
b) Zranění v ušech obouručních zbraní snížím o 2

Ve výsledku to ale vyjde líp. To je SUPER :-)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.1.2009 22:45  24215
xKivPokud by mela platit jednotna pravidla, tak bych se zasadil aby
1) tabulka obourucnich zbrani mela o 2 vyssi PS a o 2 nizsi zraneni
2) pravidlo "obourucne drzena zbran ma +2 k ZZ a o 2 nizsi PS" platilo pro jednorucni i obourucni zbrane stejne


Dobry napad.
xkiv 14.1.2009 22:18  24214
Davec [24212]:

Teda aspoň jestli jsem dobře pochopil to, že se to takto počítá u jakékoliv obouruč držené zbraně, ať už obouruč držené jednoruční nebo vždy obouruční...

Eee ... ne.
Pro jednorucni zbrane zustava pravidlo "pri obourucnim drzeni +2 k ZZ".
Pro obourucni zbrane uz je to +2 zapocitane do parametru zbrane, ale zapomnelo se ze by melo byt zapocitane i do Sily.
Takze s obourucne jednorucnim obuskem mas porad (1 (+) 2) + 2 = 3 + 2 = 5 [ = ( (1+2) (+) (2+2)) = 3 (+) 4]
zatimco s obourucne obourucni okovanou holi ((1+2) (+) 2) = 3 (+) 2 = 4

Pokud by mela platit jednotna pravidla, tak bych se zasadil aby
1) tabulka obourucnich zbrani mela o 2 vyssi PS a o 2 nizsi zraneni
2) pravidlo "obourucne drzena zbran ma +2 k ZZ a o 2 nizsi PS" platilo pro jednorucni i obourucni zbrane stejne

Ciselne to vyjde stejne.
Navic by byly mozna lepe porovnatelne jednorucni zbrane s obourucnimi.
xkiv 14.1.2009 22:11  24213
Dajen [24211]:
Jo, Zraneni zvedli - ale Silu ne.
(zatimco pri urcovani ZZ obourucne drzenych jednorucnich zbrani se efektivne pocita o 2 vyssi i Sila:
ZZ = (Sila (+) zbran:zraneni) + 2 = (Sila + 2) (+) (zbran:zraneni + 2)

Takze pro velmi vysokou silu (nebo hodne male Zraneni zbrane) vychazi
Pro jednorucne drzene jednorucnni zbrane a obourucni zbrane: ZZ = Sil - 5
zatimco pro obourucne drzene jednorucni zbrane vychazi (kvuli tomu +2 primo k ZZ) o 2 vyssi: Sil - 3
)

davec 14.1.2009 22:07  24212
DajenMno, asi nepočítalo. Když vezme člověk se silou +1 obouruč obušek, tak bude mít ZZ 5. S obouruční okovanou holí bude mít ZZ 3. S xKivovou úpravou bude mít s obojím ZZ 4.

Teda aspoň jestli jsem dobře pochopil to, že se to takto počítá u jakékoliv obouruč držené zbraně, ať už obouruč držené jednoruční nebo vždy obouruční...
dajen 14.1.2009 21:52  24211
xKiv [24209]: JJ, to sem si neuvědomil. Už to chápu.
Mno a čeho že to je vlastně záplata? Já myslel, že u obouručních zbraní se tím počítalo předem už při stanovení Zranění zbraně, že se vždy musí držet obouručně.

[ 5158 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt