Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
pecka123 14.4.2008 14:27  2487
Opravdu? já myslel, že theurg si může vybrat....
profa 14.4.2008 13:58  2486
Jen do první. Tvoje úroveň určuje maximální sféru, do které se můžeš dostat.
orza 14.4.2008 12:43  2485
Ahoj měl bych dotaz. Sem theurg na 1. úrovni do jaké sféry mam max. přístup??? Jen do první sféry nebo i do vyšších???
xkiv 10.4.2008 20:08  2484
EnVecMuzes
1) normalne zautocit beze zbrane (spocitas UC/ZZ pesti, kdyz zasahnes, tak ses trefil)
2) pouzit stejne pravidlo, jako je pro carodeje (+3 k UC, nedela zraneni)

Uspesny kryt se da pocitat, jako ze ses dotknul.

Kdyz uhne, tak ti nepomuzu.
envec 10.4.2008 19:47  2483
DotykChci seslat Úder bez použití transpozice, podle jakého vzorce si budu počítat, zda jsem se ho dotkul nebo ne? A jak je to s možnosti krytí dotyku?
gran 30.3.2008 21:13  2482
Ježiši kriste, já už nemůžu xD *umírá smíchy*

Prosímtě, layathe, zamysli se .))
layath 30.3.2008 12:41  2481
xDDajen: Přesně tak :-D

Ale v podstavtě jste nejlepší tým na tvoření a úpravu pravidel, holt se jenom na něčem neshodneme...
gran 28.3.2008 22:58  2480
layathOčividně jsi můj příspěvek nepochopil. Každopádně, nápovědu ti dává zde Dajen (2478)... .)
dajen 28.3.2008 19:40  2478
layath [2476]: Ještě, že sem přišel velký layath a vysvětlil nám munchkinům, jak že se ten dračák má vlastně správně hrát.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 28.3.2008 18:39  2477
Drak - hm, tak k tomu by se theurg ani nepřibizil a byl by mrtvy. Fůůůů to je dobra věc (maxuješ silu formule ale na vzdalenost nezbyva).

Theurg - je v něcem silnejsi nez energomág a v necem slabsi. Theurg da daleko vetsi pecku, ale ne na neomezenou vzdalenost a stejně ho musi nejaky bojobnik kryt, lebo skoro nikdy nejede prvni a tudiz v TT nemá šanc (zz100 mu nepomuze). Vždy dostane prvni pecku, tím se mu prerusi soustrdeni atd. Je v kélu.
layath 28.3.2008 18:27  2476
Zmetené příspěvky, Part.2 ^_^Irigi: Máš pravdu, staty jsou taky důležité, dělá to hur zábavnější ;-)
Nepředstavuju si "mocné proti mocným", ba naopak, snažím se ukázat, že hra hrdinů proti běžným CP se stává méně zajímavou, při možnostech které hra nabízí - tuplem potom pro hráče, kdy prostě velká síla není to samé co hratelnost, spíše naopak to hru trochu kazí. Co má říkat bojovník, když ho (a jeho dva přátele) dokáže zabít jeden průměrný mág, který se k boji ani původně nechystal? Nemusel by mít ani větší level a stejně by je (skoro) zabil, všechny... Proč, ptáte se? Důvody mohou být jakékoli.

Dajen: Ano, v zásadě chci upravit formule - trochu, protože jsou v mnohých ohledech trochu špatně napsané - a errata nejsou svatá, jde o hru, ne? Že nemaxujete staty? Mrkni na příspěvek 2465, to je třeba krásná ukázka... A mít na řádek 56 bodů zranění na 10.levelu (nebo tak nějak)? Zeptejte se v klubu bojovníků, každý se vám pomalu vysměje, takhle se to nehraje, to by byla pomalu zrůda... Nutno podotknout, silná a neobratná zrůda.

Pecka123 a Irigi: Protože je drak nejvyšší žijící bytostí na světě, řekněme že je skoro symbolem světa. A že bys byl jako theurg mocnější než energ.mág? To tedy nevím, mrkni na jeho možnosti a kouzla a pak uvidíš, že bez boostování Výboje a tak nemáš pomalu nárok. Samozřejmě s tím "odstraněním" šílených mágů/vrahů máš pravdu.

Gran: Podívej se do historie našich diskuzí a takových vylomenin jako "přehnaně silný bojvovník" a "co kdybych to měl na maximu" je tu víc. Hodně jich staví na infu o horním stropu schopností, další jsou ale vykládány jako "pravidla", kdy prostě theurg musí mít silné naboostované kouzlo, protože by tu mohl být podobně silný naboostovaný bojovník. Tak jsem to myslel - tenhle přístup je trapný...
gran 28.3.2008 02:43  2475
Pokud si dobře vzpomínám, tak zatím dycky přišel člověk, který tvrdil, že Theurg má moc velkou sílu - a "místní" mu vysvětlovali, že ji přece nemusí použít (zodpovědnost, zdravý rozum apod.).

Tohle je poprvé, co sem přišel člověk s tím, že "místní" moc maxují, a začal jim vysvětlovat věci o zodpovědnosti (ty věci, které oni předtím vysvětlovali mnoha před ním).
*řeže se smíchy*

Jinak co se týče nových formulí: Ani já žádnou nevymyslel, ani v poznámkách (jako myšlenku) žádnou nemám. Přidával jsem zatím jen Rysy a Modifikátory.
Což mi připomíná, že to, co visí na Orbu, je staré a potřebuje to zaktualizovat (po hovoru s autorem Theurga)... ale mít tak čas.
pecka123 27.3.2008 23:38  2473
layatha proč ne sekanou z draka? máme se bát, že nám kouzelníci nadělají ze světa trosky? neřekl bych...i mocného kouzelníka lze otrávit, zabít ve spánku, zastřelit kuší. Naopak, je dobře, že když se zblázní drak, dokáže ho někdo zabít (ačkoli by asi bylo stylovější, kdyby to byl nějaký bojovník).

nevidím a priori problém v tom žít ve světě, kde je silná magie, pokud bude zároveň vzácná. Dělá to fantasy svět fantasy světem, řekl bych. Problém by byl, kdyby silná magie byla dostupná pro hromadné vojenské nasazení.

oč mi šlo je, jestli nemám nějak zajistit, aby theurg v naší družině neuzbrojil energetického čaroděje a tím ho odsunul do pozadí...
dajen 27.3.2008 23:12  2472
layathUž ti někdo řekl, že píše strašně zmatené příspěvky? Skáčeš z tématu na téma. A z těch pár příspěvků, co tady pár lidí napsalo a ve kterých obhajovali účelnost silných formulí, hned dovozuješ, že všichni hrajeme na maxovaní statů a schopností? :-/
irigi 27.3.2008 22:17  2471
layathJinak samozřejmě souhlasím, že daleko důležitější je příběh a vlastní hra, nejen maxování statů. Ale na práci s tělem/vědomím III se těším stejně (víc, než na smrtící formule) - o těch schopnostech je to trochu taky, dělá to hru zajímavou.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt