Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
dajen 15.4.2008 08:35  2513
Jena [2506]: Heh, no jo, je to tak. Noční můru mě budou strašit ještě hodně dlouho. :-)

XXX [2511]: No ono se to týká nejenom tehurga, ale i čaroděje a vlastně všech živých bytostí. Proto je to v PPJ. On je to vlastně jenom vedlejší (byť zásadní) efekt koncepce duší a úrovní v DrD+. A běžné postavy o tom vlastně vůbec neví. Můžou vědět (a zpravidla vědí), že to nejde dostat se do vyšší sféry, ale nevědí proč tomu tak je.
davec 15.4.2008 07:34  2512
Pecka123Děkuji za navigaci.
xxx XXX RIDE snowboards - www.ridesnowboards.com 15.4.2008 06:08  2511
tak nam autori zase pekne neco "nedoladili", kdyz takovou zasadni vec musi obycejny hrac cmuchat nekde v pravidlech. Jednoznacne to ma byt v theurgovi a nikde jinde.

Stejně to pravidlo je na hrubé h, když se do 21 sf. pro démona stejně nikdo nepodívá ani náhodou.

Co uz se konecne chtit za kebuli a vydat opravdu opravene pravidla.
pecka123 14.4.2008 22:36  2509
Skutečně to tam je, bohužel str. 9 vpravo, 1. věta druhého odstavce (edice B)

Ta pasáž o Divadle od Mistra Coneáše je sice pěkná, atmosféricky skvělá, ale že by měla být úkrytem pro tak vitální pravidlo z hlediska vyváženosti světa mě prostě nenapadlo. :-)
davec 14.4.2008 22:29  2508
A jenom tak informačně - kde v PJ je psáno, že theurg nemůže do vyšší sféry, než je jeho úroveň? Berme to tak, že nemám čas číst celého PJ (kde to nejspíš bude někde jednou větou) a zajímají mě jen pravidla o postavách, protože svět si stejně dělám posvém. Nicméně jako hlavního PJ (jednotlivá doupata může dělat někdo jiný) by mě to zajímalo. Myslím, že theurga mám přečteného i v PJ a tam to není... Jestli je to ve stati o sférách tak se omlouvám, ale nějak jsem to zasklil...
jena 14.4.2008 20:53  2507
Takže i na Velký mord hledí družinka s podezřením a theurg se jej snaží používat skutečně jen vyjímečně.

Jsou prostě situace, kdy se theurgova drsná palebná síla spíš nehodí než hodí. V hodně drsném prostředí je to skvělý odstrašující prostředek, ale v normálním prostředí, kde platí jakés takés běžné zákony, nemůže theurg používat denně Velký mord, aniž by se to odrazilo na jeho pověsti. Což třeba často nemusí chtít.
jena 14.4.2008 20:47  2506
to DajenHehe, vidím, že na ten průšvih se nedá zapomenout:-)

Totiž theurgovi v naší družině se při boji v městě (ačkoliv se družina jen bránila) podařilo seslat tak silný výboj, že se protivníkovi prakticky rozprskla hlava. Nejdřív se všichni radovali, jaký to byl pořádný zásah, než okolostojící dav zareagoval zděšením a přispěchavší hlídka je zatkla. Bohužel díky brutalitě theurgova útoku jim nikdo nevěřil, že se jen bránili... bylo docela těžké se z toho pak u soudu vysekat.

Aspoň jsme se jako hráči zase upamatovali, jaká je váha života i náhodně kolemjdoucích CP...
pecka123 14.4.2008 15:49  2505
Družinka nesla poměrně velkou částku peněz, získanou prodejem kradeného zboží. Procházeli poměrně divokou čtvrtí a navíc se o jejich pokladu vědělo. Tak je přepadla skupinka 9 banditů, kterým připadlo, že 2 chlapíci s holí, 2 s kuší a jedna neozbrojená ženská jsou dobrý cíl, když jde o truhlu peněz. No a theurg s čarodějem jim to trochu vytmavili...
dajen 14.4.2008 15:45  2504
Pecka123 [2503]: No nemyslel jsem to ve smyslu, že na to máte schopnosti je zabít. Ale že chodíte po světě a vraždíte lidi (bez ohledu na to, jestli jsou to banditi nebo ne).
pecka123 14.4.2008 15:42  2503
DajenZabíjeme...to byli relativně slabí banditci, každopádně jsem skřípal zuby, to si buď jistý, protože čaroděj tohle udělat prostě nedokázal a přišlo mi to naprosto nefér.

Jinak svoji chybu uznávám a už přemýšlím, jak jí co nejsnáze napravit. Teď je třeba udržet vyváženost magie, takže koncepci duší si stejně nemůžu dovolit obětovat.

Už to tu nebudu spamovat, ale ještě si prsknu. Ten, kdo sepisoval pravidla si mohl odpustit vpodstatě zbytečnou pasáž na str. 24-29 PPJ a věnovat trochu víc práce dolaďování vzájemné kompatibility mechanismů.
dajen 14.4.2008 15:38  2502
Pecka123 [2500]: Mě taky vydání edice B a zvýšení náročností vstupů do sfér zlikvidovalo dát se kolem 10. úrovně na démonologii. Tak jsem se na ni vyprdl úplně, co už.
Na 5. úrovni to ještě není tak hrozné se přeorientovat.
dajen 14.4.2008 15:36  2501
Pecka123 [2498]: No holt je to tak. Chyba PJ, že mu to nezarazil hned z počátku. Ale prostě to vyšší sféry než je jeho úroveň se nedostane nikdo. Je na tom založena celá koncepce duší.

Btw: Vy zabíjíte bandity na počkání? A to je jediný, kdo je schopen je odrovnat, theurg?
pecka123 14.4.2008 15:35  2500
chci říct....rozbilo mu to asi zcela plán rozvoje postavy.
pecka123 14.4.2008 15:32  2499
Naopak tohle docela neférově rozbíjí koncepci theurga...ačkoli budu asi muset jednat o kompensacích theurgovi - pořád lepší než celému zbytku družiny
pecka123 14.4.2008 15:31  2498
3 denně....rozdíl mezi 5. a 7. je +6 k ZZ, pokud správně koukám. To dělá z poškozeného leč bojeschopného badnity banditu mrtvého

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt