Vsadím se s tebou o litr, že jízdenky pokryjí náklady na provoz autobusů a dotace shrábnou pohlaváři v dopravních podnicích.
Nevím, nedokážu to posoudit.
Třeba takový Martin Uher... za dobu co provozuje svou soukromou dopravu, tak z dotací, které má za provoz mezi Smícháčem a Mníškem pod Brdy
To je možný. On není až takový problém provozovat trasu, kde je 75-100% vytíženost. Problém je ovšem v tom, že je potřebné provozovat i trasy, kde je vytíženost třeba jen 30% (v nárazech, ve špičkách pochopitelně vyšší) a tam už se třeba takový Student Agency nehrne.
No, a taky je něco jiného provozovat 10 autobusů s 15 řidiči a 500 autobusů se 700 šoféry. sice by teoreticky vyšší počet měl být výhodnější, ale pokud ti z těch 10 autobusů 9 jezdí denně, je to něco jiného, než když ti z 500 takových 250 v sobotu a neděli stojí a 150 stojí mimo špičku přes týden. Nehledě k tomu, že dopravní podnik v Praze asi nemá podnik "autobusy", podnik "tramvaj", ale je to všechno dohromady a musí si udržovat i koleje (což takový Martin Uher jistě nedělá).
Ale jak už jsem psal, jen spekuluju, nemám relevantní informace. |