Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Něco navíc v zeleném?
A proč ne...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
migel 18.5.2006 15:47  286
No mrknul jsem se na ty finty co jsem sem dal a udělal jsem ještě malé úpravy.

Rotační odzbrojení: Potřeba: 3 stupeň archetypu
Dvouruční držení zbraně znalost původního odzbrojení
Převaha: 4
Bojovník používající tuto fintu nejprve musí použít úspěšně krytí s danou zbraní.Poté si svou vlastní zbraní přimáčkne k tělu protivníkovu zbraň a rychlým otočením těla kolem osy vypáčí protivníkovu zbraň. Pokud protivníkova zbraň má koš má protivník automaticky zlomené zápěstí. Pro úspěšné odzbrojení stačí, aby měl bojovník OČ o 3 vyžší než útočník ÚČ. Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí, trojzubce a sudlice.

Náběh do seku: Potřeba: Rotační odzbrojení, dvouruční držení
převaha 5
5. stupeň archetypu.
Finta probíhá do poslední chvíle jako rotační odzbrojení, avšak šermíř v poslední chvíli obrátí rotaci svého těla a svým mečem útočí na protivníka(ve skutečnosti vede rubový sek na hrudník či krk protivníka) sekem. Protivník se nemůže bránit danou zbraní a na úhyb má postih –6, protože nestíhá reagovat na změnu pohybu Může se však s postihem –3 bránit zbraní v druhé ruce pokud již nepoužil obranu s touto zbraní. Šermíř se nejprv musí správnš protivníkovu seku ubránit, musí mít o 4 vetší OČ než protivník ÚČ. Pokud šermíř nezíská potřebnou převahu při obraně, finta se nepovede. Finta lze provést proti zbraním z kategorií šavle, meče, hole a kopí, sudlice a trojzubce. Zranění je -2zz jednoruční, protože bojovník seká rubem meče.

Povolový kryt:Potřeba: 3stup. Archetypu
Protivník nebodá
Převaha:3
Bojovník kryje soupeře jen tak na oko meč spíše využívá na odvedení soupeře. Šermíř využije protivníkovu pohybovou energii a nechá jej prohnat kolem sebe, aby se dostal protivníkovi do zad. Protivník má za toto normální postihy, tedy -4 k OČ. Šermíř zaútočí ještě toto kolo.

Aktivní kryt: Potřeba 5. stupeň archetypu
Převaha: min.0
Bojovník místo toho aby pořádně kryl využívá délky zbraně a při krytu zároveň ohrožuje soupeřovu útočící ruku. Šermíř má –1 na obranu a musí se krýt zbraní. Pokud vykryje soupeřův útok o 2 a více může v tomto kole ještě zaútočit bodem s bonusem +3 k ÚČ a s bonusem +2 k ZZ. V tomto kole bojovník normálně neútočí(používá tuto fintu). Finta se nepovedla v případě, že šermíř nemůže protivníka zasáhnout do ruky.
migel 12.5.2006 08:41  285
Boj na koniNo a navíc aby byl schopnej tělat nájezd na něco, nebo dokonce na někoho, tak k tomu musí být vycvičený, zkoušeli jsme to několikrát, třeba dát před koně bundu, nestoupne na ni, ale přeskočí ji. Z toho vyplývá, že obyčejnej kůň bude spíše problémem, než výhodou.
xkiv 11.5.2006 14:28  284
Kazdopadne UC kone neni jestli se kun trefi najezdem, ale jestli se trefi kopytama/tlamou/tedNevimCimVlastneKunUtoci.
Tohle je nejakej najezd nebo naraz nebo neco takovyho.

To "ze se nejde netrefit" je dane taky tim, ze proti takovemu druhu utoku se neda kryt - a bez krytu ma spousta postav obranu docela malou, zvlast (nenamakani) tezkoodenci (ti maji sice ochranu, ale takovy masivni utok, ktery je prinejmensim porazi, uz i porani).
linertar1 11.5.2006 13:35  283
ještě jezdecký bojja osobně bych boj na koni udělal o mnoho jinej než normálně.opravdu je tam mnoho výhod i nevýhod a i rozdílů oproti pěšímu boji.JEDNA SITUACE CO SE MI STALA:jede skurut bojovník na koni,má vrhací kopí a píku,najíždí na čaroděje, ten mu ovšem všechny zbraně odhodí astrální sílou, bojovník chce čaroděje přejet koněm. a nadchází hádka já říkám at si hodí na uč koně.(-2) a on že se nejde netrefit.když se proti vám rozjede kůn tak se možná i trefí.(pointu nehledejte asi žádná neexistuje)prostě by to podle mě chtělo pro jízní boj nějak změnit mechanismy.
migel 3.5.2006 14:22  282
White_DragonNo Fint tady už bylo dost, ale vždycky se to tak nějak vsáklo a vyšumělo do neurčita...
white_dragon 3.5.2006 13:35  281
To mervin
Tak což jak to vypadá s těma fintičkama šlo b to nějak?
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 20.4.2006 16:53  279
Souhlas, ono zavalení koněm, ts, ts, ts...
xkiv 20.4.2006 16:33  278
To nemusi byt vyhoda.
migel 20.4.2006 10:01  277
xkivNo a samozřejmě místo postavy může trefit koně...
xkiv 20.4.2006 09:15  276
MigelPresah = Odkryti ;/
Ale jinak samozrejme tak - a navic pesak s kratkou zbrani nemusi vubec byt schopny dosahnout na hlavu (at je odkryti jakekoli, netrefi hlavu).
Dal, zasah nohy jezdce nepolozi na zem (alespon ne tak snadno jako pesaka).
hecras 20.4.2006 09:06  275
jízdní bojJá osobně bych jezci dal bonus k ZZ. Jinak souhlasím s xKivem.
migel 20.4.2006 08:53  274
jízdní bojTo mi připomíná můj dohad s hráčem bojovníka, kterej seděl na koni a jedna pěší nestvůra na něj útočila normálně by přesah na ty nohy neměla, ale já jsem to uznal za moudré. Dnému hráči jsem musel říci, že daný přesah měla jinak by se začal hádat.
xkiv 19.4.2006 16:30  273
Vyssi rychlost pohybu, moznost pouziti jezdeckych fint (najezd), vetsi rozhled (to by se melo zapocitat do BC), ze je vic z dosahu pesich bojovniku (ale taky je ma vic z dosahu), skoro bych tam i dal, ze nemusi nest celou vahu svoji zbroje, presneji ze pri jizde ma nizsi PS na zbroj (ale to je zatim ve stadiu "prave me to napadlo"), urcite bonus na Nebezpecnost ...
baso4 19.4.2006 16:18  272
jazdny bojAke ma vlastne vyhody postava bojujuca na koni? (keby tam boli len postihy tak by to bolo dost na nic...)
hecras 19.4.2006 09:01  271
Aranka No to už sem našemu PJ navrhoval, že to přemenujeme na bojovou hůl a dál pojedeme podle stejných statistik. Myslím že u toho skončíme.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt