Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Cinema [ŽP: 4 týdny] (kategorie Film) moderuje Fuxoft.
Archiv
Webové stránky Cinemy jsou na adrese www.cinemamagazine.cz a blog bývalé redakce Cinemy (do konce roku 2008) na adrese www.czinema.cz (blog má také svůj RSS a Atom feed).
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 3237 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
chewiedc ChewieDC What are the rules of attraction? - Rule #1 There are no rules 28.2.2009 11:04  30502
ap2001: že distributoři moc neinzerují je fakt, a proto se filmový časopis musí dělat víc lifestyle a prodávat tam reklamu, která se prodává třeba v Maximu - technika, parfémy, vlastně cokoliv, co je cíleno na mladé a mladé vydělávající lidi. asi tak, jako to dělá Premiere. pokud nemáte příspěvky od státu, se seriózním filmovým časopisem moc neuspějete. velké křiklavé obrázky, méně textu na stránku, levnější prodejní cena. jak říkam, v tomhle je Premiere naprosto geniální a obávám se, že dokud bude existovat, na našem malém trhu už není prostor pro konkurenci.
ap2001 28.2.2009 10:35  30500
MartinDHLS tím sociologickým průzkumem si klidně můžeš ušetřit čas. V ČR působí spousta vydavatelů časopisů a na stáncích jsou měsíčně stovky titulů. A samozřejmě vydavatelé mají zájem tlačit cokoliv, na čem se dá vydělat - kdyby to byl film a hudba v seriózním pojetí, tak už tu dávno takové magazíny jsou. Ony tu i částečně byly, ale prostě zkrachovaly. Film rozhodně netáhne - filmové společnosti moc neinzerují a když už, tak si tu inzerci stejně zaplatí v masových titulech, kde osloví davy, než pár filmových nadšenců (koncekonců inzertně se propagují především tituly s velkým diváckým potenciálem a ty se často škatulce "film na přemýšlení" vyhýbají velkým obloukem). Nepleť sem vůbec časopisy o golfu, plachtění a další specifická "B2B" - jim stačí docela malá skupina čtenářů, která je perfektně zacílená a proto nemají problém získat dostatek inzerce mířené přesně na tyto čtenáře.
promy promy 28.2.2009 09:06  30499
To BebopZa posledních deset let jsem zhruba 99% všech knih přečetl na PDA. V papírové podobě čtu pouze vyjímečně tituly, které neseženu v digitální podobě. Není nad to si v přítmí lehnout do postele, a pustit si jemně podsvětlené PDA s nějakou dobrou knížkou...
nevada Nevada - Píseň ledu a ohně 28.2.2009 08:23 - Oblíbené kluby (13:42) 30498
ziggy [30472]: Kluby na Lopuchu nejde přejmenovat.
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 28.2.2009 02:56  30497
ne tak uplne. co vim z vlastni praxe, tak pres dva roky jsme resili pro par firem personalni inzerci v ruznych periodikach. zpocatku firmy do podobne inzerce sly ochotne, nekdy zhruba pred rokem, rokem a pul uz ta ochota nebyla takova a v soucasnosti dost casto zazniva argument ze proste inzerce v tisku je na nic, ze sou to vyhozeny prachy a ze mnohem vic lidi oslovej online. to samy media. posledni zhruba rok, rok a pul co chvili nekdo vola, at uz z mafry tak z ruznych technickych a odbornych magazinu a nabizej vyhodne inzerci za polovic, za tretinu, ruzny "last minute" ktery driv nebejvaly, je u nich krasne videt ze ackoliv v ceniku maj trebas pul strany za 75k tak to nabizej trebas za 30k. tenhle ukaz byl pred dvouma rokama oproti soucasnosti nepomerne vzacnejsi
martinndl 28.2.2009 02:51  30496
makovec: To že narůstá množství peněz směřované na internet je pravda, není už tak jednoznačné, že je to víc než do tisku. Ale je to z velký části možnostma internetu, počtem lidí, ke kterým se reklama dostane, konkurencí v rámci sítě. Ale neznamená to, že zájem o tisk upadá. Internet je jenom fenomén posledních let, kde je možnost se prosadit a je to ještě ne úplně probádaná a využitá oblast, proto se na to firmy soustředí.
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 28.2.2009 02:48  30495
no jo, martine, ale srovnej si cenu, mnozstvi stran, mnozstvi informaci a mnozstvi reklamy v takovejch casopisech. zkus nekde vypatrat jejich naklad, prodejnost, navratnost remitend... me zkratka vychazi ze zrovna cinema byla oproti nim extremne velkoryse pojata zalezitost
martinndl 28.2.2009 02:45  30494
Bebop: Ale tyhle základní informace o filmu tu byly i před netem a nabízely a nabízí je klasické deníky. Lidé, kteří si kupují odborné časopisy nejsou skupinou, která se spokojí pouze s tím, chtějí podrobnější informace, delší články, rozbory atd. Navíc internet by tak z tvý logiky zničil všechny odborný časopisy, vlastně časopisy obecně a to se neděje.
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 28.2.2009 02:44  30493
no lidi sice ctou z papiru, ale nekdy vloni sem narazil kdesi na pojednani o tom, ze se prehoupnul pomer investic do tistene a online reklamy ve prospech internetu. na cemz opet tratej tiskoviny. kdyz sam sebe vemu neskromne jako statisticky vzorek ... po internetu se intenzivne pohybuju nejakych zhruba 12 -14 let. miluju cteni v kazdou volnou chvili trebas pri cestach. muj nejoblibenejsi casopis je reflex, kterej ctu od prvniho cisla a a kterej bych za online verzi proste nevymenil, protoze monitor mi zkratka neda to co ta papirova verze. na druhou stranu jsem hodne vasnivej hrac pc her. kdysi jsem si kupoval score, ale uz nekdy pred par lety jsem prisel na chut online hernim magazinum, prave z nize popsanyho duvodu. vic informaci, aktualnost, vic obrazku. ke score, ackoliv jsem ho kupoval taky od zacatku jsem nikdy neziskal takovy vztah jako k reflexu. vlastne reflex, lidovky a obcas respekt jsou jediny tisteny periodika ktery kupuju. a to spis z toho duvodu ze k nim mam nejaky vztah. podobny jsem mival i k cineme, protoze jsem to bral jako srdecni zalezitost, kde jsem ani tak nehledal hole informace, ale duvodem byl zpusob jakym byly podavany. v tuhle dobu to uz srdecni zalezitost neni a tak neni duvod dal kupovat, kdyz tyhle informace opet najdu v pohode z domova na siti
palecek 28.2.2009 02:43  30492
"Ale vývoj nasvědčuje tomu, že lidi prostě rádi čtou z papíru a například prodej knih neklesá, o periodika je zájem taktéž." jj, souhlas, vždycky když jedu metrem a vidím tam ty spousty lidí co si čtou knihy, tak si tohle uvědomuju.
martinndl 28.2.2009 02:40  30491
Makovec: Tím velkým množstvím časopisů právě nemyslím jen bulvár. U nás existují časopisy, které se věnují extrémně malým skupinám (o plachtění), spousty časopisů odborných (vyhledej si kolik jenom časáků řeší psychologii) a další, které se věnují něčemu, co by mě ani nenapadlo (houbaření). Celkové množství titulů je obrovské.
Film jako kulturní fenomén je téma, které zasahuje obrovskou skupinu lidí, bez ohledu na vzdělání, sociální postavení, či věk. Proto mě udivuje celkově malý zájem. U hudby řeším totožný problém, ale to se do zdejšího klubu nehodí.
bebop 28.2.2009 02:40  30490
Neznam nikoho, kdo by pravidelne cetl knihy na internetu. To je krajne nepohodlne. Ale neco jinyho je najit si informace o tom, co kde davaj a co jsou ty filmy zac. Pokud tohle nekomu staci, nemusi si kvuli tomu kupovat filmovy casopis.
martinndl 28.2.2009 02:34  30489
poslední příspěvek patří Bebopovi
martinndl 28.2.2009 02:32  30487
To se pleteš. Byly obecný předpoklady, že internet převálcuje tisk a televizi. Ale vývoj nasvědčuje tomu, že lidi prostě rádi čtou z papíru a například prodej knih neklesá, o periodika je zájem taktéž. Televize se asi nejvíc musí s internetem konfrontovat, ale taky nějak výrazně netrpí. Jiný je už problém s kiny a stahováním z netu, stejně tak u hudby. Ale to nemá s časopisy nic společnýho.
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 28.2.2009 02:29  30486
tak to extremne velky mnozstvi casopisu (mas zrejme na mysli ruzne zeny a zivot, prekvapeni a podobne) jsou imo tak uspesny proto ze je to buvar, zabejvaj se drbama, radobyodbornejma radama jak si vylepsit zivot, potenci a buh vi co jeste. tohle bude mit pomerne velkej odbyt mezi lidma asi porad. osobne znam par lidi kteri se na venek dusuji ze by tohle nikdy nekoupili, ale pak u nich jdes na navsteve na zachod a potkas tam nejnovejsi cislo techhle platku. dalsi (a rekl bych drtiva) skupina tech co je kupuji jsou lidi stredniho veku, kteri k internetu nemaji tak blizko (a priznejme si, mezi netgramotnymii tech strednevekych neni zas tak moc) a pro ktere podobne platky proste jsou primarnim zdrojem informaci "nenovinoveho" charakteru.

golfovy magazin jsem v ruce nikdy nemel, ale predpokladam (vzhledem k cilovce) ze je tam jednak jiny pomer stran k cenam a nepomerne vetsi procento uverejnene reklamy. spis nez magaziny zamerene na bohatsi klientelu ci trendy styly zkus vypatrat nejaky casopis podobneho (ne nutne filmovy) zamereni, podobneho rozsahu, ceny a kvality informaci a porovnat jehoobsah s tim co nabizeji levnejsi (myslim tim i internet) media a konkurencni tituly (tak jako to bylo tady v souboji cinema x premiere). at dumam jak dumam, tak si proste podobny magazin nevybavim.

[ 3237 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt