Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Cinema [ŽP: 4 týdny] (kategorie Film) moderuje Fuxoft.
Archiv
Webové stránky Cinemy jsou na adrese www.cinemamagazine.cz a blog bývalé redakce Cinemy (do konce roku 2008) na adrese www.czinema.cz (blog má také svůj RSS a Atom feed).
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 3237 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
chewiedc ChewieDC What are the rules of attraction? - Rule #1 There are no rules 28.2.2009 13:56  30509
Stranger: a nějaké konkrétní výtky na mé články v Cinemě?
douglas Douglas Každý film může být zajímavý, - kladete-li si správné otázky. 28.2.2009 13:55  30508
Současný FilmPub se nepřesouvá nikam, protože vlastně neexistuje. Jen se tam občas hodí nějaké články z Aktuálně.
hawkeye Hawkeye Anyway the wind blows - doesn't really matter to me... 28.2.2009 13:16  30507
Internet vs. papírDíky jednomu projektu při mé pekelné brigádě (neptejte se :-///) jsme oslovovali s nabídkou předplatného čtenáře, kteří dostali na 14 dni předplatné (jednoho nejmenovaného nejprodávanějšího seriózního deníku) od někoho blízkého zdarma.
Hrubým odhadem bych řekl, že tak 80% lidí odpovědělo - proč kupovat noviny, když je internet. Naopak cca 10% lidí zase říkalo, že si raději koupí noviny, protože internet jim nevyhovuje (nemůžou si ho číst na záchodě, ve vaně, z monitoru je bolí oči...). Cca 75% oslovených noviny nechtělo, protože je v nich moc reklam (a na námitku, že právě reklama jim umožnuje mít noviny za pár šupů kontrovalli "tak popište míň stránek a bude to levnější").
Zkrátka - na poli deníků to vypadá, že trochu vítězí internet (byť závěry jednoho zoufalého operátora nejsou asi dost "směroplatné" :-))
stranger 28.2.2009 12:27  30506
V Cinemě se začínají objevovat další nové postavy, ne vždy je to nutně na škodu. Akorát mě trochu zarazil Aleš Harazim. Nikdy jsem nepatřil k jeho věrným ultrakritikům, ale o jeho zaměření na témata si myslím své. Koukám, že bývalý Filmpub se postupně přesouvá do nové Cinemy.....
chewiedc ChewieDC What are the rules of attraction? - Rule #1 There are no rules 28.2.2009 12:25  30505
Slarque: může to být také tím, že výrobci kol inzerují, zatímco čeští filmoví distributoři příliš ne... :)
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 28.2.2009 12:12  30504
slarque: u cyklocasopisu bych si trouf odhadnout ze za sebou maji bud velkyho vyrobce kol nebo distributora sportovnich potreb nebo neco podobnyho
slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 28.2.2009 12:00 - Odhlášení (20:38) 30503
Jasně, časopisů jsou u nás neskutečná kvanta a odpověď na otázku, proč tu nemůže fungovat něco jako byla Cinema do konce loňského roku, nikde. Golf a jachting jsou reklamně jasně zacílitelné kategorie. Ale co něco normálnějšího – třeba cyklistika. Cyklisté mají časopisy Velo, Peloton, Cykloturistika, 53x11, Cykloservis, Dirtbiker (snad jsem na nic nezapomněl). Sám jezdím na kole hodně a neznám nikoho, kdo by kupoval víc než jeden takto zaměřený titul. A většina z těch lidí to ještě koupí jednou za čas, „protože je to furt stejný“. A přesto se všechny ty tituly objevují pravidelně v trafikách (o prodejnách kol nemluvě – a tam se jich nejspíš prodá víc). Takže opět nechápu, proč by měl být problém zrovna u kategorií jako jsou hudba nebo film. :-(((
chewiedc ChewieDC What are the rules of attraction? - Rule #1 There are no rules 28.2.2009 11:04  30502
ap2001: že distributoři moc neinzerují je fakt, a proto se filmový časopis musí dělat víc lifestyle a prodávat tam reklamu, která se prodává třeba v Maximu - technika, parfémy, vlastně cokoliv, co je cíleno na mladé a mladé vydělávající lidi. asi tak, jako to dělá Premiere. pokud nemáte příspěvky od státu, se seriózním filmovým časopisem moc neuspějete. velké křiklavé obrázky, méně textu na stránku, levnější prodejní cena. jak říkam, v tomhle je Premiere naprosto geniální a obávám se, že dokud bude existovat, na našem malém trhu už není prostor pro konkurenci.
ap2001 28.2.2009 10:35  30500
MartinDHLS tím sociologickým průzkumem si klidně můžeš ušetřit čas. V ČR působí spousta vydavatelů časopisů a na stáncích jsou měsíčně stovky titulů. A samozřejmě vydavatelé mají zájem tlačit cokoliv, na čem se dá vydělat - kdyby to byl film a hudba v seriózním pojetí, tak už tu dávno takové magazíny jsou. Ony tu i částečně byly, ale prostě zkrachovaly. Film rozhodně netáhne - filmové společnosti moc neinzerují a když už, tak si tu inzerci stejně zaplatí v masových titulech, kde osloví davy, než pár filmových nadšenců (koncekonců inzertně se propagují především tituly s velkým diváckým potenciálem a ty se často škatulce "film na přemýšlení" vyhýbají velkým obloukem). Nepleť sem vůbec časopisy o golfu, plachtění a další specifická "B2B" - jim stačí docela malá skupina čtenářů, která je perfektně zacílená a proto nemají problém získat dostatek inzerce mířené přesně na tyto čtenáře.
promy promy 28.2.2009 09:06  30499
To BebopZa posledních deset let jsem zhruba 99% všech knih přečetl na PDA. V papírové podobě čtu pouze vyjímečně tituly, které neseženu v digitální podobě. Není nad to si v přítmí lehnout do postele, a pustit si jemně podsvětlené PDA s nějakou dobrou knížkou...
nevada Nevada - Píseň ledu a ohně 28.2.2009 08:23 - Oblíbené kluby (20:15) 30498
ziggy [30472]: Kluby na Lopuchu nejde přejmenovat.
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 28.2.2009 02:56  30497
ne tak uplne. co vim z vlastni praxe, tak pres dva roky jsme resili pro par firem personalni inzerci v ruznych periodikach. zpocatku firmy do podobne inzerce sly ochotne, nekdy zhruba pred rokem, rokem a pul uz ta ochota nebyla takova a v soucasnosti dost casto zazniva argument ze proste inzerce v tisku je na nic, ze sou to vyhozeny prachy a ze mnohem vic lidi oslovej online. to samy media. posledni zhruba rok, rok a pul co chvili nekdo vola, at uz z mafry tak z ruznych technickych a odbornych magazinu a nabizej vyhodne inzerci za polovic, za tretinu, ruzny "last minute" ktery driv nebejvaly, je u nich krasne videt ze ackoliv v ceniku maj trebas pul strany za 75k tak to nabizej trebas za 30k. tenhle ukaz byl pred dvouma rokama oproti soucasnosti nepomerne vzacnejsi
martinndl 28.2.2009 02:51  30496
makovec: To že narůstá množství peněz směřované na internet je pravda, není už tak jednoznačné, že je to víc než do tisku. Ale je to z velký části možnostma internetu, počtem lidí, ke kterým se reklama dostane, konkurencí v rámci sítě. Ale neznamená to, že zájem o tisk upadá. Internet je jenom fenomén posledních let, kde je možnost se prosadit a je to ještě ne úplně probádaná a využitá oblast, proto se na to firmy soustředí.
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 28.2.2009 02:48  30495
no jo, martine, ale srovnej si cenu, mnozstvi stran, mnozstvi informaci a mnozstvi reklamy v takovejch casopisech. zkus nekde vypatrat jejich naklad, prodejnost, navratnost remitend... me zkratka vychazi ze zrovna cinema byla oproti nim extremne velkoryse pojata zalezitost
martinndl 28.2.2009 02:45  30494
Bebop: Ale tyhle základní informace o filmu tu byly i před netem a nabízely a nabízí je klasické deníky. Lidé, kteří si kupují odborné časopisy nejsou skupinou, která se spokojí pouze s tím, chtějí podrobnější informace, delší články, rozbory atd. Navíc internet by tak z tvý logiky zničil všechny odborný časopisy, vlastně časopisy obecně a to se neděje.

[ 3237 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt