Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 13.7.2006 11:21  320
DiscisJa bych spis rekl, ze tech fint by melo byt daleko vic, zanrove roztridenych (od hrooru a krvaku az po pohadky a ruzovoucke sladaky) s tim, ze proste do kazdeho sveta budou pasovat jenom nektere.
discis 13.7.2006 09:32  319
BulvaTo je opravdu věc názoru, řekl bych, že některé finty jsou až moc pohádkové a pro mě i trochu směšné a nepochopitelné, jak je vůbec někdo mohl do pravidel umístit (Větrný sek). Samozřejmě jen můj (a mé družiny) názor.
dajen 13.7.2006 08:46  317
pecaJéé, moc se omlouvám, jak sleduju souběžně debatu v klubu pro pj a tady, tak sem si vůbec neuvědomil, že svůj příspěvek píšu tady.

Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!
bulva 13.7.2006 00:05  316
No me prijde, ze tyhle "magicke" schopnosti jednotlivych archetypu jsou na miste. Umeni boje, ktere vychazi jen z bojovnikovy intuice, techniky, sily atd, jeobsazeno ve fintach, ktere jsou presne takove jake maji byt.
domingo 12.7.2006 21:00  315
xkiv:-)

dik, o tom druhom som uz pocul a ten treti je pre mna novinka :-)
peca_007 12.7.2006 16:59  314
Dajen [313]: Bacha na spoilery, bojovnici o techto vecech nemaji ani paru, tohle ma mit PJ nactene ze sve prirucky.

anonym [312]: Taky si uvedom, ze Bojovnik, jako povolani je zamerne zjednodusen. Rozvoj povolani je archetypovy a spolu s carodejem tvori nejjednodussi povolani co se hrani a rozvoje tyce.
dajen 12.7.2006 16:32  313
anonym 312Ale podle pravidel DrD+ ta "magie nemagických povolání" nevychází ani tak z astrálního světa, nýbrž ze světa duševního - ze světa odrazů a vazeb. Ten jste taky zrušili?
anonym 12.7.2006 14:51  312
tak nicskoda ze sa tu hovori o tom, ci to treba zmenit a ci nie. Ja som tuto otazku polozil, aby ste mi poradili, pretoze DO NASHO herneho sveta sa to vobec nehodi. Nevravel som nic o tom, ze sa tieto schopnosti maju zmenit v pravidlach. Ale ked uz vznikla tato debata, skusim povedat aspon preco nepasuju do nasho sveta. Raistlin tvrdil, ze v kazdom svete, kde existuje magia, sa ju skor ci neskor bude musiet kazdy aspon trochu naucit. Toto v nasom svete vobec neplati, magia je tahanie astralu do prirodzeneho sveta. Takouto evoluciou by astral s materialnym svetom splynul. To by potom boli vsetci theurgovia. Iny argument bol, ze sa splynutie so zbranou da vysvetlit prirodzene, napr. tym, ze sa bojovnik neuveritelne rychlo brani. Proti takej myslienke nic nemam, ale myslim si, ze taka rychla obrana by tiez mala byt popisana nejakym mechanizmom, nie proste tym, ze je postava nezranitelna. Ked pouzivame mechanizmy na popisanie magie(!) preco nieco "prirodzene" odbavime jednoduchou nezranitelnostou...
xkiv 12.7.2006 13:20  311
domingo:Kazda dostatecne pokrocila technologie je nerozeznatelna od magie
-- A.C. Clarke
Kazda technologie, ktera je rozeznatelna od magie, je nedostatecne pokrocila.
-- Barry Gehm
Kazda technologie, lhostejno jak primitivni, je magie pro ty, kteri ji nerozumi.
-- Florence Ambrose, Freefall, uz par let zpatky.
discis 12.7.2006 10:02  310
MigelTo je hodně zajímavé, ale musel bych k tomu vědět podrobnosti. :-)
migel 12.7.2006 09:21  309
DiscisJen tak malý příklad z našeho světa. Bruce Lee byl zchopen jenom tím že na člověka položil jednu ruku odjodit jej až na vzdálenost několika metrů. Dále jsou tu některé zvěsti o různých mniších a poutnících a není to jen z Asie, ale i Evropy Zaznamennané případy kdy Indiándský běžec v Andách byl rychlejší neš člověk na koni, to bych řekl že je taky zajímavé..., všechno záleží na úhlu pohledu
discis 12.7.2006 09:02  308
PecaTy schopnosti zloděje a hraničáře nemůžu posoudit, nečetl jsem ty příručky.
Zkusím se nad tím ješt zamyslet a nějak si to pro sebe dostatečně odůvodnit.
domingo 11.7.2006 23:15  307
"magicke" schopnosti u "nemagickych" povolaniUz som to niekde na tomto fore spominal, ale podla mna je to normalne vyustenie - vo svete kde sa nachadza magia casom vyhynu tvory ktore nebudu schopne vyuzivat magiu - proste obycajnym evolucnym principom nepreziju. A tak teda moze dobry bojovnik ovladat schopnosti ktore sa pre bezneho cloveka zdaju byt magicke.

Okrem toho, ako uz napisal Isaac Asimov (alebo to bol A.C.Clarke ?): Kazda dostatocne vyvinuta technologia je pre urcitych pozorovatelov nerozoznatelna od magie. Myslim ze sa analogia s dostatocne skusenymi postavami je na mieste ...
peca_007 11.7.2006 22:28  306
Discis [303]: Muzes si o predstavit tak, ze posava se kolem sebe dcasne tak rychle ohani zbrani, ze ji prose nelze zranit. Jako kdyz se v jednom filmu (mstitel s pistalkou?) roztoci hrdina na lane tak rychle, ze se od nej odrazi sipy, respektive vsechny sipy na nej letici srazi ci odrazi. V temze filmu roztocenim nejake secne zbrane kolem sebe dosahl tehoz - vykryl az na vyjimky sprsku sipu. To je podobne magicke. Podle me, kdyby Athelis se Scolexem popsali to vteleni zbrane nejak takto, tak uz by to zase vypadalo a bylo vnimano jinak.
peca_007 11.7.2006 22:23  305
Discis [301]: Ver ze to neni magie. Ty schopnsti nejsou zalozeny na vyuzivani magie, ktera pohani kouzla, byt se to tak mozna jevi.

Chapu, ze se to nekomu nemusi libit. Ale autori DrD+ chteli, aby postavy na vysokych urovnich dosahovali superhrdinskych vykonu. Zamerne o jsou zvlastni schopnosti a ne jenom pausalni bonusy. Neco jako kazdou 5. uroven + 1 utok za kolo do DrD+ nepatri. Tam patri takove o filmove, machnuti mecem, kere sene protivnika na druhe strane mistnosti. Jesli si to vylozis jako bleskurychle premisteni nebo sek na dalku, to uz je jedno.

Hlavne DrD+ melo ukazat cestu a stejne jako mnoho jinych RPG nabada k upravam podle vlastniho gusta. statne seskrtanim schopnosti Bojovnika muzee miso 6 mit archetypu 5, ktere se vam budou zdat verohodnejsi.

Zvlasni je, ze specialne vadi Vetrny sek, Prevteleni sermire do zbrane a myslim, ze jeste to rozdvojeni gladiatora. Ale treba to, ze nekdo umi vystreli 5 sipu najednou a trefit tak 5x1 a 1x5 cilu, to je v poradku. Stejne jako ze nekdo umi lezt po strope nebo sebrat srajtofli z kapsy nekoho, kdo sedi u vedlejsiho stolu.

Podle me je to (zbytecne) lpeni na zazitych konvencich. Bojovnik je inspirovan legendami, filmy a bojovymi hrami, kde protivnici podobne schopnosi pouzivaji. To je proste prilis silne, ale na druhou stranu jednim dechem dodas, ze je bojovnik slaby. Tak jak teda? Jak bys ho udelal silnejsim bez nadliskych schopnosti. Pripominam, ze DrD+ v souboji tvari v tvar nepouziva pocitani utoku za kolo.

To, ze se DrD+ docela dobre prodava taky o necem svedci, pochybuju, ze si 3 tisice lidi strcilo pravidla jen tak do supliku.

Tim nechci rici, ze to hrajete spatne, neumite hrat, nemate fantazii nebo cokoliv jineho. Respektuji pohled a nazor druhych.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt