Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Lopuch, server nejen
pro botaniky

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Cinema [ŽP: 4 týdny] (kategorie Film) moderuje Fuxoft.
Archiv
Webové stránky Cinemy jsou na adrese www.cinemamagazine.cz a blog bývalé redakce Cinemy (do konce roku 2008) na adrese www.czinema.cz (blog má také svůj RSS a Atom feed).
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 3237 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
chewiedc ChewieDC What are the rules of attraction? - Rule #1 There are no rules 28.2.2009 15:05  30516
ap2001: nevím co si představit pod pojmem "nejnaročnější divák". Premiere byl a vždy bude cílen na masy jako každý časopis, který chce rejžovat (což chce). na tom časopisu se mi ale líbí, že to dělá velice chytře, nepodbízivě a že si tam počte i člověk, který je filmový fanatik (jako řekněme já). ovšem podobně dobrý mi přišel svého času i Total Film, který byl Premiere dost podobný. netuším, co se tam zvrtlo, možná si to někdo pamatuje lépe. docela by mě to i zajímalo.
ap2001 28.2.2009 14:57  30515
Taky jsem přesvědčený, že Premiere je dělaná přesně tak, jak dělaná má být, aby se udržela na trhu. (Taky, kdo říká, že Premiere musí odpovídat požadavkům vyhraněné skupiny nejnáročnějších diváků? :-)
chewiedc ChewieDC What are the rules of attraction? - Rule #1 There are no rules 28.2.2009 14:50  30514
Bebop: ovšem my jsme se bavili o principu a já psal, že Premiere je v tomto oboru prostě nejlepší. nejenže tam píší opravdu dobří lidé, ale navíc má Premiere všechno, co by měl moderní filmový časopis mít. Empire to samozřejmě není, ale ten v našich podmínkách nikdy nebude (těžko bude nějaký náš časopis mít exkluzivní informace dřív, než kdokoliv jiný). a taky jsem psal o tom, že když už je Premiere, je u nás trh tak malý, že se obávám, že i kdyby vznikla totožná kopie, už se sem nevejde.

pointa je tedy podle mě taková, že lifestyle filmový časopis bude vydělávat, ale je tu už Premiere, takže není místo na další. jiné příliš vydělávat a příliš úspěšné nebudou.
ap2001 28.2.2009 14:48  30513
Bebop: to už tu taky bylo jednou řečeno. Kvalitní lidi musíš zaplatit. A ta revoluce v Cinemě - jak tu někdo psal - proběhla právě proto, aby za ten obsah moc neutratili (tolik jako v době, kdy měli tři stálé kvalitní redaktory). V případě určitého rozpočtu je pak už především na šéfredaktorovi, jak kvalitní lidi dokáže získat.
bebop 28.2.2009 14:36  30512
Chewie: Hele, to je jasny, ze bulvarni a lifestylovy casopisy se vic prodavaj. Na tom neni nic genialniho :-) Ale proc by do nich nemohli psat lidi, ktery opravdu UMI psat? Myslim tim hlavne novou Cinemu. Blby je, ze kvalitni filmovy recenzenti do novy Cinemy psat nebudou, protoze (pri soucasnym slozeni "redakce") by to bylo pod jejich uroven. Nejlepsi by bylo vsechny vyhodit a zacit znovu. Verim, ze by se tym kvalitnich recenzentu dohromady dat dal.
chewiedc ChewieDC What are the rules of attraction? - Rule #1 There are no rules 28.2.2009 14:27  30511
když já chtěl ty výtky na ty články posadit...
douglas Douglas Každý film může být zajímavý, - kladete-li si správné otázky. 28.2.2009 13:57  30510
U člověka, který dělal editora a živí se psaním, bych čekal, že bude psát 'výtky k mým článkům'. ;)
chewiedc ChewieDC What are the rules of attraction? - Rule #1 There are no rules 28.2.2009 13:56  30509
Stranger: a nějaké konkrétní výtky na mé články v Cinemě?
douglas Douglas Každý film může být zajímavý, - kladete-li si správné otázky. 28.2.2009 13:55  30508
Současný FilmPub se nepřesouvá nikam, protože vlastně neexistuje. Jen se tam občas hodí nějaké články z Aktuálně.
hawkeye Hawkeye Anyway the wind blows - doesn't really matter to me... 28.2.2009 13:16  30507
Internet vs. papírDíky jednomu projektu při mé pekelné brigádě (neptejte se :-///) jsme oslovovali s nabídkou předplatného čtenáře, kteří dostali na 14 dni předplatné (jednoho nejmenovaného nejprodávanějšího seriózního deníku) od někoho blízkého zdarma.
Hrubým odhadem bych řekl, že tak 80% lidí odpovědělo - proč kupovat noviny, když je internet. Naopak cca 10% lidí zase říkalo, že si raději koupí noviny, protože internet jim nevyhovuje (nemůžou si ho číst na záchodě, ve vaně, z monitoru je bolí oči...). Cca 75% oslovených noviny nechtělo, protože je v nich moc reklam (a na námitku, že právě reklama jim umožnuje mít noviny za pár šupů kontrovalli "tak popište míň stránek a bude to levnější").
Zkrátka - na poli deníků to vypadá, že trochu vítězí internet (byť závěry jednoho zoufalého operátora nejsou asi dost "směroplatné" :-))
stranger 28.2.2009 12:27  30506
V Cinemě se začínají objevovat další nové postavy, ne vždy je to nutně na škodu. Akorát mě trochu zarazil Aleš Harazim. Nikdy jsem nepatřil k jeho věrným ultrakritikům, ale o jeho zaměření na témata si myslím své. Koukám, že bývalý Filmpub se postupně přesouvá do nové Cinemy.....
chewiedc ChewieDC What are the rules of attraction? - Rule #1 There are no rules 28.2.2009 12:25  30505
Slarque: může to být také tím, že výrobci kol inzerují, zatímco čeští filmoví distributoři příliš ne... :)
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 28.2.2009 12:12  30504
slarque: u cyklocasopisu bych si trouf odhadnout ze za sebou maji bud velkyho vyrobce kol nebo distributora sportovnich potreb nebo neco podobnyho
slarque Slarque Každý tvor má své vlastní - šílenství 28.2.2009 12:00  30503
Jasně, časopisů jsou u nás neskutečná kvanta a odpověď na otázku, proč tu nemůže fungovat něco jako byla Cinema do konce loňského roku, nikde. Golf a jachting jsou reklamně jasně zacílitelné kategorie. Ale co něco normálnějšího – třeba cyklistika. Cyklisté mají časopisy Velo, Peloton, Cykloturistika, 53x11, Cykloservis, Dirtbiker (snad jsem na nic nezapomněl). Sám jezdím na kole hodně a neznám nikoho, kdo by kupoval víc než jeden takto zaměřený titul. A většina z těch lidí to ještě koupí jednou za čas, „protože je to furt stejný“. A přesto se všechny ty tituly objevují pravidelně v trafikách (o prodejnách kol nemluvě – a tam se jich nejspíš prodá víc). Takže opět nechápu, proč by měl být problém zrovna u kategorií jako jsou hudba nebo film. :-(((
chewiedc ChewieDC What are the rules of attraction? - Rule #1 There are no rules 28.2.2009 11:04  30502
ap2001: že distributoři moc neinzerují je fakt, a proto se filmový časopis musí dělat víc lifestyle a prodávat tam reklamu, která se prodává třeba v Maximu - technika, parfémy, vlastně cokoliv, co je cíleno na mladé a mladé vydělávající lidi. asi tak, jako to dělá Premiere. pokud nemáte příspěvky od státu, se seriózním filmovým časopisem moc neuspějete. velké křiklavé obrázky, méně textu na stránku, levnější prodejní cena. jak říkam, v tomhle je Premiere naprosto geniální a obávám se, že dokud bude existovat, na našem malém trhu už není prostor pro konkurenci.

[ 3237 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt