AntonyVlastně průběžně prokousávám, ale není čas energie na psaní komentů. Všechno ale poctivě proposlouchávám, někdy je to radost, jindy utrpení, jak už to v životě bývá..
Jak jednou hájili herečku, které se cosi ne moc povedlo (i když, scénář a režižér taky hrají svoji roli): "Monu Lisu Leonardo taky nenamaloval každý den." (Nebo tak nějak v tom smyslu.)
Rozhodně nahrávka patří mezi vysoký nadprůměr současné produkce. Housle zde znějí nesmírně zdařile, až jsem se divil, jak to děvčica zvládla.
A to je navíc naprosto nezávislá ve vlastní režii (myšleno režisérování i peníze) a s minimálním rozpočtem (catering - "ráno si doma namažou chleba" - a kam nevede silnice, dojdou pěšky ... - jistě, to si domýšlím, ale klidně si na to vsadím), ovšem s profesionálním vybavením, znalostmi a přístupem. A hlavně s nadšením. Kdyby takto efektivně pracovaly naše úřady a politici, zvedne se nezaměstnanost ... o ty přebytečné úředníky a politiky. :-D
--------------
Pololáník skládal i hudbu k filmům a seriálům. Kupř.: Synové a dcery Jakuba skláře, Gottwald (no, co už), Opera ve vinici (zřejmě to, co není Fanóšek, nebo aranže), Žert, Lev s bílou hřívou (tam hraje i někdo jiný než Janáček?), Člověk proti zkáze ... |