Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 17.7.2006 16:36  357
BulvaJa tady ale hlavne vysvetloval Davci, proc je spatne, ze nevidi problem ve vlkovi na 12te a medvedovi na 10te ... a tudiz ze jeho namitka "promeneny hranicar by byl slabsi nez jeho zireci spolecnik" je neplatna.

Krome toho - vytuhnuti zvireci podoby na 7me urovni se tyka pouze fyzickych vlastnosti. Dusevni vlastnosti si hranicar necha vlastni (jenom je nemusi umet vyuzit), skutecnou uroven si taky necha vlastni, bonusy za zamereni by si taky mel nechat ... nevidim duvod, proc by mela jeho zvireci podoba jeste posilovat, kdyz uz je silnejsi nez 99% vsech zvirat prislusneho druhu na celem svete.
bulva 17.7.2006 16:15  356
xKivJenze v tomhle pripade nejde o zvire, ale o "inteligentni" osobu, ktera se premeni ve zvire, ale zachovava si sve vedomi atd. Pro hranicare by tedy nemelo platit to same, co pro normalniho vlka s zivotnosti 12let, jednak take proto, ze kdyby se teoreticky vlk dozival napr. 40let byla by jeho uroven urcite vyssi.


Dejme tomu, ze hranicar ziska schopnost promeny napr. v 35letech, pak by v 70 letech mel asi dost velkou uroven ve zvireci forme.
xkiv 17.7.2006 13:47  355
Davec[spoil na PPJ]

Zrovna vudce vlci smecky je podle PPJ na urovni 5, a to jenom kdyz je ostrileny. Zvirata se proste nerozviji takovym zpusobem (a tak moc) jako "inteligentni" rasy, ktere maji specializace.

Krome toho, takovy vlk ma ocekavanou zivostnost kolem 12 let - si vem, o kolik urovni za tu dobu postoupi clovek (rekneme mezi 12 a 24 rokem zivota, at tomu vlku trochu nadrzujeme).
davec 16.7.2006 16:50  354
PřeměnaO tom, že tato schopnost je "über", asi není sporu. Ani o její využitelnosti pro hru. Ale přesto, pokud můžeme mít zvířata 21 úrovně (byť takových asi moc nebude), je vytuhnutí zvířecí podoby na 7. úrovni trochu mimo. Je přímo psáno v popisu schopnosti, že se hraničář promění na jedno z největších zvířat svého druhu, tudíž například jako vlk, by měl mít reálnou šanci na vítězný boj o vedení jakékoliv smečky. Pokud však narazí na na vůdce s úrovní třeba 12 (což není až tak nepředstavitelné), šanci v podstatě nemá (bez využití nějakých nevlčích fíglů). Proto by se měla nejspíš zvedat i úroveň jeho zvířecí podoby v závislosti na jeho úrovni hraničáře. Navíc tím, že se postupně zvedá úroveň společníků, tak to může dojít do paradoxní situce, že společníci budou mít vyšší úroveň než hraničář ve zvířecí podobě(alespoň nevidím problém v tom, aby medvěd chodící s hraničářem na 18 úrovni byl sám na 10. úrovni).
hannibal 13.7.2006 14:13  353
BulvaJa to nekritizuju, jen poznamenávam jak daleko jsme dospěli:)
bulva 13.7.2006 14:05  352
HannibalAle o tom je diskuse. :-)
hannibal 13.7.2006 14:03  351
Už se dostáváme od přeměny ve vlka k hodnocení pravidel:)
xkiv 13.7.2006 12:04  350
BulvaZkus si precist veci z Indie RPGs, mel bys pochopit, ze pristupy "pribeh", "pravidla" a ten treti (nejak se mi nedari najit jedno ceske slovo, kterym bych ho rozumne popsal bez dalsich definic) jsou navzajem rovnocenne (i kdyz nejdou dohromady), nikdo neni horsi hrac jenom proto, ze dava prednost jinemu pristupu, a ze pravidla DrD+ jsou velmi kvalitni, protoze se zadnemu z tech prostupu prilis nestavi do cesty.
bulva 13.7.2006 10:06  349
Wolfi: Pohadky rad mam, ale v techto ohledech jsem realista :)

Bouchi: Priznavam, ze moje jedina oblibena hra je vedle drd Arena. A tak taky hraju. Jsou proste situace, kdy se pribeh zastavi a prichazi souboj, kdo je vsechno jenom o pripravenosti, technice a o cislech a bonusech a to je cast, ktera me bavi nejvice a podle meho nazoru ma drd+ velice zajimavy soubojovy system, kde se da taktizovat atd. Chci tim rict, ze ja nestavim pravidla nad pribeh nebo obracene, ale ze v kazde situaci ma prednost neco jineho a pokud jde o boj, tak jako pj do toho jen velmi nerad zasahuju.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.7.2006 03:20  348
Bulva"A tyhle zakony by pj nemel podle me zanedbavat, nemel by si rikat, tak a ted to nejak obejdu kvuli zapletce nebo to vyresim nejak jinak bez cisel a bez hodu."
Cimz stavis pravidla nad pribeh. Myslim ze by s tebou mnozi nesouhlasili.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 13.7.2006 02:07  347
Bulva [346]: "silny kovar porazi v pace mladeho a slabeho chlapce, protoze ma proste vetsi svaly, ma lepsi fyzicke predpoklady a tohle je vyjadreno v tech cislech a bonusech a dava to tomu svetu pravidla, rad a zakony" - ty nemáš rád pohádky? :) Já si to klidně dovedu představit i naopak :)
bulva 13.7.2006 00:39  346
DanteUplne s tebou souhlasim, ale to je jen jedna z mnoha odvetvi DrD+...vedle toho vseho je tu i realita, zalozena na cislech a bonusech, hodech a mechanismech, proste zakonitostech toho sveta, ktery pj vytvoril. Chci tim rict, ze ten svet musi mit svoje zakony - gravitace atd. Napr. je proste dano to, ze silny kovar porazi v pace mladeho a slabeho chlapce, protoze ma proste vetsi svaly, ma lepsi fyzicke predpoklady a tohle je vyjadreno v tech cislech a bonusech a dava to tomu svetu pravidla, rad a zakony. A tyhle zakony by pj nemel podle me zanedbavat, nemel by si rikat, tak a ted to nejak obejdu kvuli zapletce nebo to vyresim nejak jinak bez cisel a bez hodu. Chci tim rict, ze vedle RPG zazitku a hlubsiho hrani postavy jsou tu i pravidla a zakony, kterymi by se mel svet drd ridit a ktere by meli byt jasne definovane a neporusitelne. Napr. boj mezi dvema bojovniky, jde proste o souboj toho kdo je rychlejsi, silnejsi, obratnejsi a vynalezavejsi, je to o tom kdo je proste lepsi - kdo ma lepsi cisla, bonusy, techniku a strategii. Aspon takhle to vidim ja.
hannibal 12.7.2006 23:15  345
Dante_The_BlueLíp bych to nenapsal...
dante_the_blue 12.7.2006 20:29  344
A proc jsem to psal, pro takovou psotavu bude pozehnani moct byt onim mytickym zviretem, ktere jak jsem psal svou osobou, zvlastnimi pociti, ktere ho budou obklopovat a vsakovat se do vsech pobliz, pronikne do dejin. Ne svymi tesaky a svou nezranitelnosti, ale svou zvirecosti a prece necim trosku jinym. Pak se takovy hranicar-vlk stane v legendach Kerberosem a hranicar-kun Bucefalem nebo Semikem :) I kdyz preskocil jenom jeden malej potok a nebo ten Kerber mel jen jednu hlavy a navic psotizenou. Bude vyzarovat svoji unikatni auru (ted to nemyslim pravidlove :), neco co v pravidlech popsat nelze. Jde o pocit, ne o tupe ciste racionalne resit pravidla a cisla. Imho HnH je predevsim o atmosfere a emocich.
dante_the_blue 12.7.2006 20:26  343
BTW, postavy na vysoke urovni podle maji tu uroven proto, ze dosahly moudrosti. Proto taky preferuju jedn dva body zkusenosti za sezeni, nez vice. Pak si bude hranicar sve dovednosti a vubec sveho zivota vazit na tolik, ze zabijacka hra uz pro nej po jiste urovni ztrati smysl. Postavy na vyssich urovnich vetsinou existuji i pro nejaky hlubsi smysl. A kdyz uz nutne chteji zlikvidovat svet, tak malokdy si spini vlastni ruce ...

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt