Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Alchymista [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv

Vývoj neoficiální verze by Chemik, Xoraxox, Prófa ukončen.
Další vývoj se nepředpokládá.
Pro zájemce, kteří by se chtěli touto verzí inspirovat, jsou k dispozici staré a neaktualizované stránky plch-alchymista.wz.cz, vlastní pravidla jsou k nalezení zde.

Vývoj oficiální verze probíhá, momentálně ve fázi "vánoční dokument".
Dotazy můžete pokládat, ale odpověď není zaručena.


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
gran 24.4.2008 21:01  372
Myslím si, že Alchymista bude umět být akční .) Nápověda: Když může Alchymista zkoumat báňky a rachejtlátka, proč by nemohl trochu zkoumat i svoje zbraně? ;)
profa 24.4.2008 15:21  370
Právě to se snažíme řešit - aby nemusel být zalezlý v laboratoři, když chce něco pořádného zrobit.
celebrindol 24.4.2008 12:18  369
alchymista-pyrofor z DrDo byl docela dobrý, ale i tak je u takového povolání problém s tím, aby bylo i trochu akční a měl přímé uplatnění v boji
gran 24.4.2008 08:26  368
Pokud někdo bude chtít v Pluskách hrách přesně toho alchymistu z DrDo, tak bude mít tu možnost.
Oproti DrDo bude v Alchymistovi+ ještě více možností.
anonym 24.4.2008 07:14  367
magenergieKdyž se řekne alchymista, mnozí (i nehráči RPG) si představí mužíka v laboratoři, jak destilací a extrakcí z nejroztodivnějších ingrediencí získává magické látky (magenergii), ze kterých pak tvoří méně či více užitečné věci. V tomto se myslím DrDo hodně do alchymisty hodně trefilo. Je teda pravda, že v DrDo je to zase možná až hodně přehnané, že alchymista tam nedělá téměř nic jiného než extrahuje a je zalezlý v laboratoři... Osobně bych extrakci magenergie u alchymisty ale určitě nechal. Je to klišé, ale prostě to k tomu patří. Neříkám, že to nejde vyřešit i jinak. Jsem hodně zvědavý i na jiný způsob. Podle mě by bylo nejlepší tam tu extrakci magenergie nechat jako jednu z alternativ a pak několik dalších způsobů "jde to i jinak", ať si každý vybere, co mu nejvíc vyhovuje. Bude to o to víc variabilnější a zajímavější. A každý alchymista si tam najde to své.
profa 4.3.2008 15:04  366
beorn [365]:
Mj. Oficiální verze leží momentálně pouze na mně (tzn. nejsem v tom sám, ale dělám pouze já), a nemám na to zdaleka tolik času a elánu, kolik bych chtěl.

Systém je plánován dovednostně-roleplayingový.
Výbušniny by umět měl.
Magenergii mít nebude - řešíme to jiným způsobem, který si zatím nechám pro sebe.

Nevím, jestli bude mít výrobek pohyblivé parametry (upravitelná síla, velikost - jako u theurga), to se řeší, ale bude to omezenější než u theurga (spíš bude upravovat jen sílu a pár dalších méně postatných paramterů, rozhodně ne měnit funkci - třeba typ léčeného zranění).

Výzkumem jsem myslel úpravu předpisu výrobku tak, že vznikne nový výrobek.
beorn 3.3.2008 13:25  365
ProfaTakže to bude něco na způsob theurga?
Theurg: [spoil] Základní formule u které se dá upravovat doba trvání, síla, velikost...
Alchymista - něco jako: Daný výrobek 'Léčivý lektvar' u kterého se dá upravovat po jaké době zapůsobí, jaká bude síla léčení, zda léčí mechanická, elementární či psychická zranění... Je to takhle nějak, nebo to chápu špatně?

A když už jsme u toho:
Bude mít alchymista archetypální, nebo dovednostní systém?
Bude umět i výbušniny?
Z čeho bude získávat magenergii?

Mj, na oficiální verzi teď pracuješ pouze ty?
profa 1.3.2008 16:38  364
Alchymista bude skutečně všestranný (i věci, které bych u něho neočekával). Co se týče grimoáru (receptáře, lexikonu), bude existovat pár předem daných výrobků (ty známé a ověřené), které bude moci alchymista upravovat (výzkum), a vytvářet tak nové.
zeppelin 1.3.2008 07:36  363
Dotaz, jakým směrem bude spíš alchymista směřován už někdo ví? Lektvary a amulety, kouzelné předměty (ale to už má theurg), ale hlavně, bude mít pevně sestavený seznam výrobků v duchu grimoáru kouzel, nebo seznam postupů a ingrediencí na způsob theurga z nichž bude dle potřeby vytvářet své předměty?
profa 27.11.2007 18:09  362
Navic, bych rekl, uz davno nejde o "stripky".
peca_007 27.11.2007 10:48  361
beorn [360]: Je skoda prozradit nejaky uceleny koncept prilis brzy. Vydrz.
beorn 27.11.2007 10:45  360
Profa:Já bych řek, že podle těch poskládaných střípků, které teď máš (jak říká peca), stejně nepůjde hrát, takže výsledná prodejnost příručky by neklesla. Ještě by se spíš podpořil zájem... Ale jak myslíš. Nechám se překvapit.

Já jenom, že tu není o čem diskutovat :-)
peca_007 27.11.2007 07:46  359
beorn [357]: Mohu ti potvrdit, ze Profa na prirucce odvedl pekny kus prace. Jednak sklada stripky myslenek roztrousenych po mnoha emailech. Jedna se snazi dat tomu nejaky uceleny tvar. Doufam, ze vydrzi, nebot ja sam budu jeste nejmene 14 dni naprosto nepouzitelny a potom nevim, nevim. Ale po dlouhe dobe zase svezi vitr v plachtach. :-)
profa 26.11.2007 18:12  358
Protože nejsem oficiálním majitelem a autorem. Nemůžu dát tedy jen tak všechno na web, protože pak by se příručka nevyplatila už vůbec.
beorn 26.11.2007 14:16  357
Profa:A nechceš dát k dispozici zase nějakou předběžnou podobu té nové verze?? V případě té staré se objevila myslím řada podnětných nápadů a připomínek. Proč to pro velký úspěch nezopakovat?

[ 382 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt