Onehda me pro zmenu vyslali do Kauface, kde bylo vsechno komplet prrkopany vcetne tech obchudku v pristupovy zone. Jen pecivo a chladaky s pultem zustaly kde byly. No problem, ze uz konci, tak at si jdu na samoobsluznou kasu. Tak sem pani vysvetlil, ze to nedam, takze si to tam nakonec nacvakala sama. Posledni otazka jestli chci listek, ja ze jo, nakup nebyl pro me a jeste ze sem ho jel, protoze abych se od pokladen dostal ven, musel sem ukaza kod a pak me to pustilo. Netusim teda proc se ptala, jestli ten listek chtela pro sebe nebo k cemu?
Jako v Tesku to maj uz dliuho a stejne jdu radsi na normalni kasu.
No a za hajzl uz se taky plati, jen to vykompenzujou pri nakupu. Ale nejakej borec vbehnul, kdyz se lezlo ven a dalsi si pomohl destnikem pres fotobunku, aby se mu to otevrelo. Nemcour snad kvuli tomu nezkrachuje. Divim se, ze to lidi automaticky nezacloni (zalepit, zatrit, …) a bylo by otevreno furt.
Prijde mi pak kokicky, jak se ten personal vsude redukuje a je otazkou, jestli nejsou lidi nebo sou naopak moc nakladni.
Nekde ve svete uz jsou da se rici samobslutne kramy, kam vlezete, vyberete si a sami si zaplatite, kam asi tento system postupne smeruje. A naopak jsou destinace a ibchidy, kde v kazdem useku mate k ruce specialistu (jak u ibsluzneho pultu), ktery vam zbozi (zelenina, ovoce, pecivo, .. nasackuje, zabali, zvazi, … vse jde pres kasu a za kasou je jeste dalsi osoba, co vam to nahazi do tasek, prioadne je tam i nejakej pihunek, kterej to podle uvazeni odnese az k autu, na zastavku. |