Reklamace DVDChtěl jsem reklamovat DVD "Pohádka o zamilovaném malíři", proto jsem jako prodejce napsal dotaz do PNS, jak postupovat. Odpověď mě překvapila. Mám sepsat reklamační protokol a vadné DVD zaslat poštou na Kontaktní centrum PNS. Takže já - jakožto poškozený prodejce - sepíšu reklamační protokol, zavřu obchod a půjdu na poštu. Tam podám doporučenou zásilku s DVD. Ze svého zaplatím obálku + cca 34 Kč doporučené poštovné, abych měl jistotu, že DVD nikdo neukradne.
Dřív stačilo vložit vadné DVD do balíku s remitendou novin a napsat na dodací list, že DVD je poškozené. Nyní se v Kontaktním centru PNS nudí a vymýšlejí ptákoviny. Takže: DVD "Pohádka o zamilovaném malíři" jsem hodil do koše, protože je rozbalené z krycí fólie. Až mi příště zákazník vrátí DVD v papírové pošetce, reklamaci přijmu a vrátím mu peníze jako dosud. Ale dál se zachovám jako prase: DVD nebudu reklamovat, vložím jej zpátky do kartonové pošetky, zalepím a vrátím zpět v remitendě jako nepoškozené. Nebudu kvůli vadnému DVD vyplňovat protokol, zavírat obchod a chodit kilometr na poštu. K tomu platit zhruba 40 Kč za obálku a poštovné. |