Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Zelený je lopuch,
fotbal to je hra...

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 14:40  387
NoirMoje otazka: Takze sermirovy schopnosti Odhad umyslu a Odhad protivnika jsou taky zjevne magicke?
Tvoje reakce: A to píše kde? O šermíři jsem nenapsal ani slovo.
Tento typ reakce vsichni lide, s nimiz jsem kdy diskutoval, pouzivali jako vyjadreni nesouhlasu. Patrne jsi vyjimka.

"Ale pokud někdo ví, co udělám za 10 vteři, je to magie." Aha.

"Totéž platí pro ostatní kouzla." Uved mi ke kazdemu levnejsi a ucinnejsi ekvivalent.
pigi 22.8.2006 14:39  386
NoirNo co ja vim, tak dve nejultimatnejsi kouzla jsou z prvni a druhe urovne, ale samo se najdou takova, ktera nebudou mit pozdeji az tak moznosti k vyuziti.
Nechapu porad ty papirky. Jak te chapu ja, tak v patem kole souboje 2 druzin po peti valecnicich na prvni urovni bude na stole 50 papirku s napisem utok, coz chapu, ze muze vyvolat neporadek.
noir 22.8.2006 14:13  385
Bouchi: Nemám tušení, jak to mysleli autoři. Ale pokud někdo ví, co udělám za 10 vteři, je to magie. Že někdo odhadne, jestli ho bodnu, nebo se napiju léčivého lektvaru je nutně magie.
Jak jsi z věty "O šermíři jsem nenapsal ani slovo." usoudil, že něco vyslovuji o šermíři, mi není vůbec jasné.
Proč ne Mlhu? Protože Mlžný oblak bude levnější, větší a účinnější. Totéž platí pro ostatní kouzla.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 13:34  384
NoirA nevim kde furt beres tech 54 papirku. Proc by mel bojovnik za tech 9 kol planovat 27 naprosto ruznych akci? Mnohem pravdepodobnejsi je, ze nektere (ne-li vetsinu) z nich bude planovat opakovane (dvakrat, trikrat, petkrat,...).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 13:33  383
NoirOK, nebudu se dohadovat, co si myslis, odpovez mi na otazku primo. Povazujes zminene sermirovy schopnosti za magicke nebo ne? Z tveho prispevku 377 jsem usoudil, ze nepovazujes, ted mi zase vycitas, kdyz s timto usudkem operuju.

Nevim proc bych nemel na 11. urovni pouzivat treba kouzla Mlha, Bumerang, Ohrej, Kde mam dymku?, Obarvi kuzi, Zaplata, atd. atd.
xkiv 22.8.2006 13:30  382
Prosime, nekrmte trolly.
noir 22.8.2006 13:21  381
Bouchi: Jak víš, že to u šermíře nepovažuju nebo považuju za magii, to mi zůstává záhadou. O šermíři jsem nenapsal ani slůvko. Přestaň mi, prosím podsouvat věci, které jsem nikdy neřekl, pokládá se to za demagogické a osobně to nemám rád.
Nač jsou kouzelníkovi na 11. úrovni kouzla 1. úrovně, které na tak vysoké úrovni vůbec nepoužije? V čem mohou být užitečné magické štíty s OZ 3, když mohu vyvolat jiný s OZ 30?
Ano, máš prostě na hromádkách 54 na stole, na zemi, všude kolem 54 papírků. Elegantní! Hromádky papírků mají tu nepříjemnou vlastnost, že se v nich dělá bordel.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 13:16  380
Noir [377]: No, proc muze sermir pouzivat "psychologicke" schopnosti na nezname protivniky, aniz bys to povazoval za magii, a gladiator ne?

Jaktoze jsou kouzelnikovi stupne prvniho oboru na nic?

A proc bude v devatem kole na stole 54 papirku? Prece pri vyhlaseni akci vylozim tri papirky, po hodu na boj jeden ponecham, dva zahodim/odlozim na hromadku. Az se dostanu na radu, i ten treti zahodim/odlozim. Takze v kazdem kole bude mit hrac vylozeny max. 3 papirky a par dalsich na jedne hromadce. Bordel na stole nebude.
noir 22.8.2006 13:14  379
xKiv:
Opět velmi přehledné, snadno zorganizovatelné a vůbec ne matoucí.
U PJ to působí chaos. Bč bojovníků jsou na vyšších úrovních takřka stejná.
xkiv 22.8.2006 13:07  378
NoirNo boze, tak nebudou mit na kazdou nahlasenou akci jeden papirek, ale jeden papir na postavu, na nej postupne psat kazde kolo - a skrtat.
Horsi uz to je s tim PJ, ale kdyz muze vybirat ze tri akci, tak si to nejak domysli i bez vybirani - brzo se prijde na to, kdo na koho muze efektivne pouzivat finty (ma pravidelne prevahu), tim se zuzi vyber (co si ty postavy budou skutecne vybirat) ... u PJ nemusi vadit retroaktivni vyber, u nej se predpoklada, ze "hraje fer", nebo ze rozhoduje tak, aby to dopadlo podle scenare, ne?
noir 22.8.2006 12:51  377
Bouchi: A to píše kde? O šermíři jsem nenapsal ani slovo.
Ano, přesně tak to chápej. Když náš nebohý čaroděj přestoupil na 11. úroveň a zjistil, že jsou mu ony úrovně prvního archetypu na nic, zděsil se. Stejně jako bojovník, který se snaží ve svém archetypu dosáhnout mistrvosvtí co nejdříve: Není za to odměněn, ale pravidly spíše trestán...

Bude-li ji gardista mít, proč by ji nepoužil? Může udělat něco lepšího?
Nerozumíme si, takže znovu:
Představ si tento boj:
Družina, kterou magie nebaví, takže dva válečníci, zloděj a hraničář proti pěti gardistům. Družina cca na 15. úrovni, gardisté na 13.
Tento souboj se jistě docela protáhne, takže si tipněme, že bude trvat takových 10 kol. (má zkušenost s podobně velkých soubojů)
Každý bojovník může v každém kole nahlásit tři akce, t.j. na stole bude v devátém kole 54 papírků od hráčů-budouli volit pkaždé jiné akce. Což je pravděpodobné. Nebude na stole bordel? Jiná možnost ) oníž jsem psal dole) je, že hráč bude mít na papírcích už dopředu vpsané své akce (t.j. finty, bojové akce atd). Ale těch je tolik, že stejně bude na všechny potřebovat asi 30 papírků, což zavání bordelem na stole.
Do toho máme každé kolo nahlášených 15 akcí od našich nepřátel gardistů. KDo tohle bude monitorovat, to mi prozraď...
Ergo: Je to ošlivé, neelegantní a nepraktivké. Ty válečnické schopnosti nepřinášejí do hry variabilitu, ale chaos... Vyzkoušej, uvidíš...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 12:42  376
Noir"psychologie to být nemůže, bo gladiátor to může použít i proti někomu, koho vůbec nezná" - takze sermirovy schopnosti Odhad umyslu a Odhad protivnika jsou taky zjevne magicke?
Te dalsi namitce mam rozumet tak, ze vsechny schopnosti, ktere zaviseji na stupni archetypu (ne na urovni) povazujes za spatne?

"už mám jako PJ 15 papírků/akcí" Predpokladas ze v kazdem kole bude kazdy gardista potrebovat tuhle schopnost vyuzivat naplno?
"V družinách, kde je víc hráčů-bojovníků, je to taky průšvih-papírků budou stohy." Ale ne u PJ. Navic PJ nemusi papirky od hracu dostavat, staci kdyz kazdy hrac svoji akci napise, ma pred sebou (textem dolu) a az prijde na radu, papirek otoci (v pripade improvizace vylozi tri papirky a po hodech na boj necha lezet jeden, zbyle dva stahne).
26 papirkum na finty nerozumim.
noir 22.8.2006 12:28  375
Bouchi: Co je na výzvě tak zjevně magického? Působí proti vůli jiné osoby. Ta osoba bude dělat něco, co sama nechce. To je zjevně něco magického-psychologie to být nemůže, bo gladiátor to může použít i proti někomu, koho vůbec nezná.
Ano, že závisí jen na schopni archetypu, je nesmysl. protože ta schopnost se nevyvíjí-zůstane stejná dalších 8 úrovní. Zatímco úroveň opozice poroste, ta schopnost zůstane stále stejná. Na to, že je to schopnost ultimátní, je to prostě špatné. Ultimátní schopnost by měla být platná pořád-ne aby byla čím dál méně užitečná.

Satčí, aby nastal souboj jako ve třech mušketýrech-družina proti pěti kardinálovým gardistům-a už mám jako PJ 15 papírků/akcí! V družinách, kde je víc hráčů-bojovníků, je to taky průšvih-papírků budou stohy. Navíc aby byl hráč kreativní, asi by měl mít před sebou napsané dopředu papírky se všemi možnostmi, a ty by pak dával PJ. Hm, 26 papírků jen na finty, to je pěkný bordel. Plus nějaké na schopnosti archetypů, něco na obecné akce-přes 30 se dostaneme určitě... Mě se to nelíbí, tobě ano?
Jka jsem napsal: Na nízkých úrovních to nevadí, na vyšších je to značná překážka.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 12:14  374
Noirtakze k vyzve:
"Víš, když je nějaká schopnost, která má působit na duši tvora stejně silná, ať už ji používá postava na 13 nebo 21 úrovni, je to schopnost absurdní." Sila Vyzvy zavisi na stupni archetypu, cili do znacne miry i na urovni. Proc by mela zaviset primo na urovni?
"Stejně tak to, že se na zjevně magickou schopnost nevztahuje Odlonost vůči magii, ale to už rýpu do systému, ne do oné schopnosti..." To se vztahuje k Vyzve? Co je na nit tak "zjevne" magickeho?

K Improvizaci a podobnym schopnostem - proc bych mel byt jako PJ v pytli z hromady papirku? Ja prece papirky resit nemusim- hrac napise na 3 papirky 3 akce, da je pred sebe a po hodech na boj jeden otoci. Leda bys myslel, ze budoi improvizovat _moje_ postavy (tedy CP) - ovsem nenapada me situace, ve ktere bych posilal proti postavam nejmene patnacticlennou druzinu CP (aby tam bylo aspon 6 bojovniku, o kterych se zminujes). Protoze takovou druzinu bych posilal proti srovnatelne velke druzine hracskych postav a IMHO ukocirovat patnacticlennou druzinu hracskych postav je zahul v libovolnem systemu (nehlede k tomu, ze to IMHO neni zadna zabava, protoze pak maji jednotlivi hraci pro jednani svych postav strasne malo casu).
peca_007 21.8.2006 19:09  373
Predevsim jsou finty zamerne delane tak, aby nebyly univerzalni. Tedy ony mnohdy jsou u vice zbrani, ale s malymi obmenami a ruznymi nazvy. Proste to nemelo byt: Finta XY, podminky AB, +3 UC, -3 OC. A podobne.

Jestli se tento zamer podaril nebo ne, to je na posouzeni hracu. O Domingovi vim, ze by ty finty chtel univerzalni, ale jinak jsem podobny hlas az doposud neslysel. Respektive neslysel moc nahlas. Kazdopadne mi potom prijde zajimavejsi xKivuv pristup s postupnym zlepsovanim pres obecny manevr, tridu, druh az po konkretni zbran.

Zkuste o trochu probrat a rozvest, treba to bude hratelne. Ale pozor na sklouznuti k fadnimu DnD stylu (alespon me ty jejich tabulky s plusama a minusama prijdou dost slaby).

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt