sany: 371: TT nehlídá zákaz otáčení na řízených křižovatkách, protože v mnoha státech se to narozdíl od ČR smí. Pokud ti místo projetí tobogánu na dálnici hlásil ostrou levou na protější nájezd, byla chyba v mapovým podkladu - osobně bych hádal zastaralou mapu.
A jak píše Zkazius, pokyn "drž se v pruhu X" je suprová věc. Stačí složitější křižovatka nebo několik po sobě následujících, a nevíš čí jseš. Oceníš to třeba v Mnichově na městským okruhu, v Berlíně (no tam už teď moc ne, co zavedli ty zelený zlodějský nálepky za nic), a vůbec na víceproudovejch silnicích, na kterejch náhodou nezůstáváš a musíš přejet jinam. V ČR je křižovatek, kde řazení neodpovídá výslednýmu směru minimum, ale v Německu, Francii, Itálii a Rakousku je spousta dálnic, kde se vedlejší směr řadí do pomalejších pruhů a hlavní směr podjíždí a točí úplně jinam.
Zkazius: 372: Což je přesně důvod, proč je blbost mít zobrazený všechny POI. Pro zobrazení mám zapnutý jen radary a křižovatky, plus upozornění na Shellky, Esso, a nebezpečný místa.
sany: 373: Je to jako v rallye v jednom typu itineráře - není-li řečeno jinak, drž hlavní nebo na rovnocennejch silnicích rovně a jen počítej křižovatky a v otočným bodě vynuluj odometr. Pojeď příští léto na Adama a Evu a nacvičíš si to.
Johnny_G: 375: V mapě ji vypni, a dej navigovat na POI ve městě. Vybereš kategorii, ta se setřídí podle vzdálenosti vzduchem, vyber bod, on tě tam navede a hotovo. TT5ka ji zapnutou nenechává.
david11: 379:
ad1) jo, všim jsem si žes to psal, ale jelikož jsem odpovídal na víc věcí najednou, sepisoval jsem to v notepadu a zapomněl vymazat. Takže sorráč a tyhle renoncy s klidem ignoruj :-)
ad2) tak s tím božuhell nic neuděláš, jenom TT má naštěstí v licenční smlouvě (která je ovšem v balení uvnitř zavařená), že v případě nesouhlasu můžeš odstoupit a bude ti refundována zaplacená částka. Což např. Sunnysoft respektuje a prachy vrací, ovšem pod podmínkou že obálka s kartou / CD / DVD není odplombovaná.
ad3) to jseš na tom líp než já :-) TT5ku jsem si kupoval, teď už jen musím vydržet přes lyže, abych s kompletní Evropou v TT5ce dojel tam a z5, koupím si "malou" 6ku (PL, CZ, HU, SK) a před zimou dokoupím centrální Evropu kvůli cestám na lyže. Nebo na starém palmovi nechám TT5ku a do telefonu si hodím 6ku.
ad4) to už božuhell záleží jen na serióznosti marketingového oddělení. TT aspoň uvádí, že regionální edice sice mají celou Evropu taky, ovšem pouze průjezdní (1.kat. + dálnice a ve městech Ečkové tahy). Většinou to stačí a hlavně víš co kupuješ, takže pak nekoukáš jak husa do flašky :-)
Zkazius: 381: Osobně bych to viděl ne na zátěž procesoru, ale na zdržování při čtení z karty a tam je potom každý přenášený bajtík znát. |