Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
noir 22.8.2006 15:45  391
xKiv:
Odhad úmyslů:V boji odhadneš, "jakou bojovou akci si postava v příštím kole zvolí". Což, je-li to pravidlo správně, znamená, že určíš jakoukoliv akci, která patří do kolonky "bojové akce". Dle PPH to jsou i "jiné činnosti", neboli napití se vína, skok ze skály, podání knížky kamarádovi. Není-li tohle magie, pak už netuším, co by magie mohla být...
Mmj. nemusíš při něm napřed pozorovat, můžeš normálně útočit a víš (uspěješ-li), co protivník příští kolo hodlá dělat.
xkiv 22.8.2006 15:37  390
NoirVzhledem k tomu, že na 13. úrovni bude mít bojovník hafi fint

Hlavni je, ze alespon jednu z tech akci muze nahlasit bez potrebne prevahy. To je imo ten duvod, proc si dovoli nahlasit i ty ostatni.

"Pokud někdo ví, co udělám za 10 vteři, je to magie." Nesouhlasíš s tím?

Nesouhlasim.

1) kdyz nekdo pada ze skaly, tak muzu v urcity okamzik vedet, ze za 10 vterin dopadne a rozplacne se.

2) Odhad umyslu ti neumoznuje *vedet* co bude delat, pouze *odhadnout* co bude delat. Nevis, jestli se ti to podarilo, nebo te protivnik oklamal.

3) V boji se casto pouzivaji typicke postupy

4) odhadovat muzes teprve po predchozim pozorovani
xkiv 22.8.2006 15:31  389
Bouchi/NoirMlha, oblak, ...
levnejsi a ucinejsi ekvivalent

Ale proboha ne tady, ale v klubu carodeje. Nebo alespon bilou barvou:

1) Nezapominejte na psy. A oborove schopnosti, jako je prodlouzeni trvani, prodlouzeni dosahu, sesilani bez gest a mluveni.

2) on i ten carodej na 11 urovni nemusi byt zrovna nejchytrejsi a muze studovat jiny obor - a v tom okamziku tu "levnejsi a ucinnejsi" (btw, *levnejsi*?) variantu nesesle.
noir 22.8.2006 15:29  388
Pigi: Nikoliv. Vzhledem k tomu, že na 13. úrovni bude mít bojovník hafi fint, tak se je bude snažit hlásit. Takže v prvním kole dá třeba Odhad protivníka, ústup a výzvu II. V druhém podel situace útok, podtržení řetězem a dvojitý kryt, ve třetím ústup, nevyzpytatelný úder a výzvu III. A tak dále a tak dále...
Pokud jsou dvě nejultimátnější kouzla z 1. a 2. úrovně je to průšvih a trapas, nikoliv argument pro kvalitu systému.

Bouchi: Hm, diskutuješ s divnými lidmi. Pokud z mých úst slovo šermíř po celou dobu nepadne, a píšu jen o gladiátorovi, fakt nechápu, kde dospěješ k myšlence o šermíři. Ale budiž.
"Pokud někdo ví, co udělám za 10 vteři, je to magie." Nesouhlasíš s tím?
Bumerang? Blesk.
Ohřej? Ohnivý dech.
Kde mám dýmku? Kvinta smyslů
Obarvi kůži: Přelud
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 14:40  387
NoirMoje otazka: Takze sermirovy schopnosti Odhad umyslu a Odhad protivnika jsou taky zjevne magicke?
Tvoje reakce: A to píše kde? O šermíři jsem nenapsal ani slovo.
Tento typ reakce vsichni lide, s nimiz jsem kdy diskutoval, pouzivali jako vyjadreni nesouhlasu. Patrne jsi vyjimka.

"Ale pokud někdo ví, co udělám za 10 vteři, je to magie." Aha.

"Totéž platí pro ostatní kouzla." Uved mi ke kazdemu levnejsi a ucinnejsi ekvivalent.
pigi 22.8.2006 14:39  386
NoirNo co ja vim, tak dve nejultimatnejsi kouzla jsou z prvni a druhe urovne, ale samo se najdou takova, ktera nebudou mit pozdeji az tak moznosti k vyuziti.
Nechapu porad ty papirky. Jak te chapu ja, tak v patem kole souboje 2 druzin po peti valecnicich na prvni urovni bude na stole 50 papirku s napisem utok, coz chapu, ze muze vyvolat neporadek.
noir 22.8.2006 14:13  385
Bouchi: Nemám tušení, jak to mysleli autoři. Ale pokud někdo ví, co udělám za 10 vteři, je to magie. Že někdo odhadne, jestli ho bodnu, nebo se napiju léčivého lektvaru je nutně magie.
Jak jsi z věty "O šermíři jsem nenapsal ani slovo." usoudil, že něco vyslovuji o šermíři, mi není vůbec jasné.
Proč ne Mlhu? Protože Mlžný oblak bude levnější, větší a účinnější. Totéž platí pro ostatní kouzla.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 13:34  384
NoirA nevim kde furt beres tech 54 papirku. Proc by mel bojovnik za tech 9 kol planovat 27 naprosto ruznych akci? Mnohem pravdepodobnejsi je, ze nektere (ne-li vetsinu) z nich bude planovat opakovane (dvakrat, trikrat, petkrat,...).
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 13:33  383
NoirOK, nebudu se dohadovat, co si myslis, odpovez mi na otazku primo. Povazujes zminene sermirovy schopnosti za magicke nebo ne? Z tveho prispevku 377 jsem usoudil, ze nepovazujes, ted mi zase vycitas, kdyz s timto usudkem operuju.

Nevim proc bych nemel na 11. urovni pouzivat treba kouzla Mlha, Bumerang, Ohrej, Kde mam dymku?, Obarvi kuzi, Zaplata, atd. atd.
xkiv 22.8.2006 13:30  382
Prosime, nekrmte trolly.
noir 22.8.2006 13:21  381
Bouchi: Jak víš, že to u šermíře nepovažuju nebo považuju za magii, to mi zůstává záhadou. O šermíři jsem nenapsal ani slůvko. Přestaň mi, prosím podsouvat věci, které jsem nikdy neřekl, pokládá se to za demagogické a osobně to nemám rád.
Nač jsou kouzelníkovi na 11. úrovni kouzla 1. úrovně, které na tak vysoké úrovni vůbec nepoužije? V čem mohou být užitečné magické štíty s OZ 3, když mohu vyvolat jiný s OZ 30?
Ano, máš prostě na hromádkách 54 na stole, na zemi, všude kolem 54 papírků. Elegantní! Hromádky papírků mají tu nepříjemnou vlastnost, že se v nich dělá bordel.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 22.8.2006 13:16  380
Noir [377]: No, proc muze sermir pouzivat "psychologicke" schopnosti na nezname protivniky, aniz bys to povazoval za magii, a gladiator ne?

Jaktoze jsou kouzelnikovi stupne prvniho oboru na nic?

A proc bude v devatem kole na stole 54 papirku? Prece pri vyhlaseni akci vylozim tri papirky, po hodu na boj jeden ponecham, dva zahodim/odlozim na hromadku. Az se dostanu na radu, i ten treti zahodim/odlozim. Takze v kazdem kole bude mit hrac vylozeny max. 3 papirky a par dalsich na jedne hromadce. Bordel na stole nebude.
noir 22.8.2006 13:14  379
xKiv:
Opět velmi přehledné, snadno zorganizovatelné a vůbec ne matoucí.
U PJ to působí chaos. Bč bojovníků jsou na vyšších úrovních takřka stejná.
xkiv 22.8.2006 13:07  378
NoirNo boze, tak nebudou mit na kazdou nahlasenou akci jeden papirek, ale jeden papir na postavu, na nej postupne psat kazde kolo - a skrtat.
Horsi uz to je s tim PJ, ale kdyz muze vybirat ze tri akci, tak si to nejak domysli i bez vybirani - brzo se prijde na to, kdo na koho muze efektivne pouzivat finty (ma pravidelne prevahu), tim se zuzi vyber (co si ty postavy budou skutecne vybirat) ... u PJ nemusi vadit retroaktivni vyber, u nej se predpoklada, ze "hraje fer", nebo ze rozhoduje tak, aby to dopadlo podle scenare, ne?
noir 22.8.2006 12:51  377
Bouchi: A to píše kde? O šermíři jsem nenapsal ani slovo.
Ano, přesně tak to chápej. Když náš nebohý čaroděj přestoupil na 11. úroveň a zjistil, že jsou mu ony úrovně prvního archetypu na nic, zděsil se. Stejně jako bojovník, který se snaží ve svém archetypu dosáhnout mistrvosvtí co nejdříve: Není za to odměněn, ale pravidly spíše trestán...

Bude-li ji gardista mít, proč by ji nepoužil? Může udělat něco lepšího?
Nerozumíme si, takže znovu:
Představ si tento boj:
Družina, kterou magie nebaví, takže dva válečníci, zloděj a hraničář proti pěti gardistům. Družina cca na 15. úrovni, gardisté na 13.
Tento souboj se jistě docela protáhne, takže si tipněme, že bude trvat takových 10 kol. (má zkušenost s podobně velkých soubojů)
Každý bojovník může v každém kole nahlásit tři akce, t.j. na stole bude v devátém kole 54 papírků od hráčů-budouli volit pkaždé jiné akce. Což je pravděpodobné. Nebude na stole bordel? Jiná možnost ) oníž jsem psal dole) je, že hráč bude mít na papírcích už dopředu vpsané své akce (t.j. finty, bojové akce atd). Ale těch je tolik, že stejně bude na všechny potřebovat asi 30 papírků, což zavání bordelem na stole.
Do toho máme každé kolo nahlášených 15 akcí od našich nepřátel gardistů. KDo tohle bude monitorovat, to mi prozraď...
Ergo: Je to ošlivé, neelegantní a nepraktivké. Ty válečnické schopnosti nepřinášejí do hry variabilitu, ale chaos... Vyzkoušej, uvidíš...

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt