MACA [37782]: Vcelku by me zajimalo jaky vliv na sledovanost internetu ma placeny pristup a kolik navstevniku seznamu si priplatilo, prijalo reklamu a nebo preslo ke konkurenci. Tedy jestli z toho placeni nebo rejzovani za reklamu jsou vetsi prachy nebo mene sledujicich
U seznamu nevím, pruděj s tím ještě docela krátce, takže sami nemůžou pořádně vědět, jak se jim to vyplácí nebo nevyplácí. Plus taky musíš zohlednit dost podstatnou věc - že na internetu jdou reklamy blokovat. Já například o tom čoklovi, co si poštěkával o peníze nebo reklamy, ani nevěděl, dokud to Desdi v Brbláku nenadhodil. Reklamy nevidím, tak co.
A když na mě tuhle, když jsem zkoumal, jestli to je či není přihlášením do mailu, že psa nevidím, začal po odhlášení se poštěkávat, odklikl jsem cílené reklamy, protože platit nehodlám. Ovšem reklamy nevidím, takže seznam z toho, že mi je zobrazuje, nemá pranic, pač to sežere uBlock Origin.
V rádiu nebo televizi reklamu nezablokuješ, jediné, co se dá (a dělám to velice důsledně, člověk nikdy neví, kdy začne vřeštět zelenej zmrd) je vypnout zvuk. Reklama proběhne, TV z toho něco má, protože odvysíláno, ze mě dotyčná firma, co reklamu zadala, nic mít nebude, ale s tím se musí počítat, že to "zabere" v jednotkách procent či ještě spíš promile.
Ale máme kapitalismus, ať se ČT a ČRo živí vlastní snahou a reklamami.
A jak řečeno, ČRo s možná deseti stanicema je na stát s deseti miliony obyvatel dost rozmařilost. A veřejnoprávní TV s pěti kanály (ČT1, ČT2, ČT24, ČTsport, ČT:D/ČT Art) tuplem. To už jsem tu nedávno rozepisoval taky, že by to potřebovalo sakra zeštíhlit a ne si vynutit výpalné, ať sleduješ nebo ne. |