Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Politika a dění ve světě [ŽP: 4 týdny] (kategorie Politika) moderují taipan, 666, Dr_Bilo.
Archiv


Vítejte v klubu Politika a dění ve světě.

Jak již název napovídá, tento klub je určen k diskusi o politice, a to jak té domácí, tak světové. Není třeba se strachovat, nejde o klub určený pouze pro odbornou diskusi, nýbrž o klub, který má sloužit jako místo pro otevřenou, svobodnou a civilizovanou diskusi o tématech, které hýbou současným světem. Tématické vymezení je, jak jste si jistě všimli, velmi široké a nehrozí tedy časté off-topic debaty, do kterých sklouzávají specializovanější kluby.



Pravidla tohoto klubu jsou jednoduchá:

1) Snažte se o relativně slušnou diskusi a pokud možno si aspoň nenadávejte.
2) Veškeré názory, jakkoliv mohou být v rozporu s morálkou, zákony či názory moderátora, budou tolerovány, pokud budou formulovány slušně a civilizovaně.
3) Klub je primárně zaměřen na aktuální dění, nebojte se tedy poukazovat na zajímavé články. Články nepastujte, nýbrž uvádějte odkazy.
4) Dohled nad dodržováním pravidel je práce moderátora, stejně tak jako určení postihu za jejich porušení.
5) Akce moderátora jsou konečné a jejich veřejné zpochybňování v klubu bude považováno za porušení pravidel klubu. S případnými námitkami se proto obracejte do pošty na moderátora.

Aktuální anketa: ---
Starší neuzavřené ankety: ---

Sbírka na okamžitou pomoc při pořízení vojenského materiálu pro ukrajinskou armádu a domobranu:
SUPPORT UKRAINE (https://www.supportukraine.cz)
https://www.facebook.com/UkraineEmbassyinCzechia
https://twitter.com/UKRinCZE



  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 68986 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
maca MACA 19.6.2017 21:55  38094
P_E_S, BlackHornetS tou medicínou je to asi slozitejsi.
Asi je pravdou, ze nebyt ruznych nadsencu a projektu, ktere udrzuji na zivote, co by asi pokapalo je habadej a jdou na to nemale prachy, ale je zvlastni, ze ruku v ruce s tim nepropaguji antikoncepci nebo sterilizaci.
Tim ze imigranti muzou uz dnes v televizi sledovat uspechy civilizace, ktere jsou jim tak trosku nedosazitelne, kupni sil obcanu unekterych zemi, je proste nuti se sem vydat obzvlaste jsou-li k tomu silne motivovani. Ono premnozena Evropa se taky stehovala do Ameriky a hladovejici Irsko se tam odstehovalo pomalu cele. Dneska je v severni africe generace, ktera nema sanci najit praci a kouka kdeby coby. Ze by se sbalili a sli hledat stesti do Kazachstanu, Ruska nebo si zvelebili svou domovinu to zase ne, kdyz je to tam horsi nezli u nas co se perspektívy a politiky tyka. No a tady dostanou co chteji, ani makat nemuseji.
Uz jen kdyz se pozastavime nad tim, proc jdou Cesi makat do Nemecka, Svycarska, Anglie, Ameriky , kdyz tady se maji relativne v pohode a i kdyz sme jen chudi pribuzni, furt sme na tom realtivne dobre. Pro imigranty sme ale asi nezajimavy, kdyz pri sve dlouhepouti mohou mit o par kilometru dal mnohonasobne vice, jsou zvani a nikdo po nich nic nechce a jeste jim dava. To uz za ten risk stoji.
Taky sem trosku pocestoval po Svete a vsude je chleba o dvou kurkach, ale pokud ma clovek snahu, da se prace najit a umerne lokalite vydelat. Se vzdelanim je to samozrejme jednodussi obzvlast v regionech, kde jsou mistni primitivove, kterym se enchce az tak makat a je tam nerostnyho bohatstvi habadej, jen neni kdo by ho vytezil a zpracoval. Takze pak si i zahranicni spolecnosti importuji z domoviny sve zamestnance a mistni by se mozna nikdy k tezbe a zpracovani nedopracovali. Casem nejaky koumak prijde an to, ze by z toho mohl profitovat (jakoby stat, ale spise on) a tak to znarodni,a elnakonec zjisti, ze neni kdo yb v tom pokracoval, tak se dohodnou na tom, ze z toho budou treba platit pripadne budovat infrastrukturu. V Africe, te rozvojove se k tomu tak nejak jeste poradne nedopracovali, nebo pokud z toho nekdo profituje, tak je to ta skupinka hornich 10 tisíc, kteri to lifruji ven a jestli zbytek zeme pochcipa je jim jedno.
Je vcelku zajimave sledovat jak v jeden zemi chlapi u cesty roztloukaji cely den kameny na sterk a je to jejich denni chleba a ve vedlejsim state maji nakladac, drticku a jsou daleko produktivnejsi a maji tak lepsi silnice a podobne. Na druhou stranu by v tu ranu diky produkci bylo 200 chlapu bez prace a co by delali? Takze jak se da dneska vyuzit ten lidsky potencial v zemich, kde an to jaksi nemaji a ani nemusi "robotovat"na statnim.
dr_bilo Dr_Bilo Nevím, kdo bohům prádlo pere. - Vím, že špínu z něj pijem my. 19.6.2017 21:55 - Oblíbené kluby (15:44) 38093
P_E_S: Moc se nechci pouštět to teologických debat, protože tomu absolutně nerozumím, ale není každé náboženství v první řadě o výkladu? Ve starém zákoně se Bůh rovněž chová V některých pasážích z dnešního pohledu dost krutě. Jak je třeba možné, že v Berlíně teď muslimové otevřeli mešitu, kde se společně mohou modlit muži, ženy a homosexuálové? Zakladatelé této mešity přece četli stejnou knížku jako imámové Islámského státu. Někdy si skutečně budu muset přečíst Bibli i Korán, ale jsem si celkem jist, že v obou knihách najdu pasáže, které se dají interpretovat jako výzva k boji proti bezvěrcům.
puschpull puschpull být nad věcí, pohoda a klid ... - AV-Com (Homepage) 19.6.2017 21:52 - Oblíbené kluby (15:57) 38092
Já dvě, vím, není to moc, ale vzdělání mají, mladší nyní začíná VŠ, jsou samostatní ...
Na cikány nebo jiné, co nafrkají 10 dětí to holt nestačí
p_e_s P_E_S - ODS 19.6.2017 21:42  38091
Dr_Bilojak říkám, s většinou Tvých pohledů souhlasím...ano to je základ

Ovšem je tu zásadní rozdíl mezi Islámem a Křesťanství...dávat je na roveň, nebo označovat je za obdobná (bratrská - Halík, ten farizej - Mt. 13/23) náboženství je zrůdné....v křesťanství nazývá Ježíš lidi Přáteli a Bůh dětmi....v Islámu se vyžaduje bezmyšlenkovitá poslušnost zrůdě, kterou prezentuje vrah pedofil a zoofil Mohamed....to je obrovský rozdíl....to, že křesťanství bylo v minulosti mocensky zneužíváno je jasná věc, každý normální křesťan to musí uznat, prošlo si svým vývojem....osobně se mi hodně příčí (ač se považuji za velmi velmi konzervativního katolíka) demagogická dogmata....jediná pravda je v Bohu, a o tom ví papež úplně stejné hovno jako poslední ferda z pražského Sherwoodu...

Takže odluka církve od státu ano, ovšem Islám jako takový to ze své podstaty vylučuje, jak jsem již psal níže, není to náboženství....ta náboženská složka není ani třetinou toho, co opravdu Islám představuje (byť má nezastupitelnou roli)

a opravdu upřímně mě mrzí ten Írán...my jsme - aspoň na Moravě - celkem hodně Iránci a peršané :D (no jo, to je tak, když se právník začne srát do molekulární a evoluční biologie :D )...jsou to běloši (nejsem rasista v tom slova smyslu, jak je dnes pejorativně označováno, ale hrdý rasista ve smyslu evolučně biologickém), takže mají mnohem větší perspektivu než arabští muslimové...
blackhornet BlackHornet 19.6.2017 21:40  38090
žádné (30 let), ale jednou bych nějaký hobity asi chtěl mít
dr_bilo Dr_Bilo Nevím, kdo bohům prádlo pere. - Vím, že špínu z něj pijem my. 19.6.2017 21:38 - Oblíbené kluby (15:44) 38089
Já žádné (28 let).
puschpull puschpull být nad věcí, pohoda a klid ... - AV-Com (Homepage) 19.6.2017 21:36 - Oblíbené kluby (15:57) 38088
ad množeníkolik máte kdo dětí?
dr_bilo Dr_Bilo Nevím, kdo bohům prádlo pere. - Vím, že špínu z něj pijem my. 19.6.2017 21:32 - Oblíbené kluby (15:44) 38087
P_E_S 38082: Základ je odluka církve od státu, křesťanství to dokázalo, do té doby se chovalo dost podobně... Nicméně nic jiného než najít nějaký způsob koexistence nám nezbývá, 2 miliardy lidí dost dobře vyhubit nejde a jak už bylo správně poznamenáno, na rozdíl od našeho kulturního prostředí se množí.
p_e_s P_E_S - ODS 19.6.2017 21:00  38086
BlackHornetano to jsou těžké otázky Etické, už nikoli politické...ale etické...je to složité. Alergie jsou způsobené především nesmyslně přehnanou dezinfekcí prostředí, ve kterém děti vyrůstají...my jsme žrali u babičky chleba se sádlem s rukama od kuřinců a před tím jsme se hrabali v písku a hnoji no a žijem, bez alergií, bez problémů....dneska - hlavně děti biopičí špalda matek a veganských úchylýků jsou flekaté, anemické nezdravé alergické i na čistý vzduch...bohužel...to ale není lékařskou péčí....

Pravdou je, že se v medicínských kruzích rozhodně debatuje otázka (hlavně jde o tu etickou úroveň) jestli by nebylo lepší nechat dítě s určitým stupněm postižení zemřít - přirozenou smrtí a nezachraňovat jej za každou cenu...

Je to další zvrácenost dnešní doby....lpění na životě a opuštění křesťanských hodnot...kdysi byl uprostřed každé dědiny kostel se hřbitovem a každý minimálně jednou za týden kolem toho krchova prošel a věděl - člověče prach jsi a v prach se obrátíš (což je mimochodem absolutní pravda, každá molekula každého těla byla jednou součástí matičky země)....dnes se na životě lpí, děcko máš radši jedno, protože se dvěma už bys nemohl každý rok na Rhodos atd...

Každý život zákonitě končí smrtí a současná konzumní a užívací společnost si to ne a ne připustit...doporučuji každému prožít s někým jeho poslední chvíle, držet jej za ruku při posledním výdechu...hodně Ti to dá do Tvého života...

Takže - každá civilizace může léčit své členy jen do té míry, do které byla sama schopna vyrůst....vývoz lékařské péče do cizích civilizací (já tvrdím necivilizací - je mnoho kultur, ale civilizace jen jedna - Euroatlantická západní) je ještě horší, než ten amerikánský vývoz demokracie....Ti lidé prostě musí vymřít, jinak to nejde, je to hnusné, je mi to líto, protože jsem takový stínový sluníčkář, ale je to tak a je to realita.
blackhornet BlackHornet 19.6.2017 20:51  38085
P_E_S [38083]: Asi jich nepřibývá jen kvůli dostupnosti lékařské péče, ale podstatnou roli to v tom sehraje.

Ano je otázkou jestli západní medicína nekurví celej lidskej genofond. Kdysi přežívali a množili se jen silní jedinci s dobrými geny. Dneska medicína dokáže udržet na živu a umožňuje mít děti i všelijakejm neduživejm a věčně nemocnejm lidem. Nic proti nim, každej chce žít... ale nejsem si jistej, jestli je to z velmi dlouhodobého pohledu pro lidstvo "zdravé". Teď budu čistě spekulovat, nemám to ničím podložené, ale kdo ví, jestli nárůst všelijakých alergií, autismů či jiných poruch nemá z části i příčinu v nekvalitních genech.
blackhornet BlackHornet 19.6.2017 20:40  38084
P_E_S [38082]: Tak víš jakej je rozdíl mezi umírněným muslimem a radikálním islamistou? Radikální islamista ti chce uříznout hlavu.... umírněnej muslim ti hlavu uříznou nechce, ale chce, aby ti ji uřízl ten radikální islamista :P
p_e_s P_E_S - ODS 19.6.2017 20:38  38083
BlackHornetto co teď řeknu bude hodně nehumánní, ale bohužel krutě pravdivé....

Afričanů přibývá proto, že mají na dosah (alespoň lokálně a v rámci možností) Západní zdravotní péči...

mrdaj jak opice, kdysi si udělali 20 dětí 18 umřelo do 10 let a bylo to v pohodě....nyní - díky opravdu krátkozrakým (lidský úžasným a dobrým, ale pragmaticky zhoubným a sebevražedným) lékařským pomocím těmto zemím se můžeme divit, že populace narůstá....

Západní lékařství je na obrovské úrovni a v podstatě vrací do přírody defektní jedince, kteří by v divoké přírodě neobstáli (je to tvrdé, ale je to tak)....může si to však dovolit, protože to je schopná zaplatit a uživit....Afrika to schopná zaplatit a uživit není, takže musí umírat....hotovo....to je příroda, není to nic špatného....prostě to tak jest.
p_e_s P_E_S - ODS 19.6.2017 20:34  38082
fíhá pár hodin tu nejsem a 40 nových příspěvků:

Tak si to klidně celé shrneme (:D )

Z velké části souhlasím s Dr_Bilo...

Ovšem na rozdíl od něj dávám rovnítko mezi Islám a Islamismus...jsem přesvědčen o tom, že kdyby došlo na lámání chleba - tedy - kdyby došlo k oné nikým nechtěné občanské válce, kdyby se proti sobě postavila Evropská civilizace a muslimská necivilizace ve státech Západní Evropy, byli by VŠICHNI muslimové do jednoho na straně islamistů a teroristů....prostě to tak maj....Civilizovaný svět se zrůdností jménem Islám bojuje 1400 let...zatím více méně neúspěšně...

nejvíc ze všeho mě mrzí Irán....úžasná země, peršané, pokroková civilizace - kde to - díky těm bratrancům prvního kozomrda, které neuznávají kozomrdovi následovníci v Saudii aspol.... (záměrně zlehčuji ) tam to skončí zle...země ekonomicky prosperuje, vygumovaní ajátolláhové mají sice ze západu černého chlupatého satana, ale mladí Íránci chtějí ty MCDonalldy a Colu....a skončí to tam zle....jen a jenom díky zvrácené ideologii Islámu (ne není to náboženství a nikdy nebylo - pouze jedna - menšinová složka - této ideologie je náboženská)skončí tato země, která mohla být obrovskou světovou velmocí - díky v regionu výjimečnému genofondu (dokazují to studie)....zatím se sere v náboženských průserech, které nikdo normální nemůže pochopit....

Linka USA Izrael Írán (sekulární) a věřím, že by byl na blízkém východě pořádek
blackhornet BlackHornet 19.6.2017 20:32  38081
Dr_Bilo [38068]: No v Číně si s nekontrolovaným růstem uměli poradit, asi bychom se měli jimi inspirovat...
Každopádně nekontrolovaný růst populace je tím prvotním problémem. Zatímco populace Evropy narostla od roku 1950 zrhuba o třetinu, populace Afriky nebo blízkého východu se za stejné období roszrostla na pětinásobek... jak může takovejhle populační boom bez dostatečné infrastruktury skončit je asi jasné... chudoba a bída. A pak je tu bohatá Evropa... rodino pojďme tam.
Děsivé je jsou spíše demografické modely předpovídající růst populace v dalších letech,  i kdyby chtělo zmigrovat 1% čmoudů, tak se z toho poserem.
Nakonec i sami muslimáci říkají, že pokud bezvěrce nepřemůžou silou zbraní, tak je přemůžou za pomoci lůn jejich manželek...
maca MACA 19.6.2017 18:03  38080
S tim souzitim mensin a uvedomenim a zaclenovanim, tak s tim tu mame historických zkusenosti taky habadej.
Co se viry tyka, tak od ty doby co nas potkalo krestanstvi patrime do nejake skupiny at chceme nebo ne, dlouhodobe nas to utvarelo a utvari i dneska. Preskocime-li husity, kteri tak trosku udelai ve stredni Evrope brajgl je pro nas pomerne zajimavy vyvoj po Bile hore v ramci rekatolizace, to jen jako ze se stat dokazal nejak vyporadat s nepohodlnou mensinou a pripravit ji o majetky i zivot. Slo jen o to ktera starana byla vitezna. S Turkama/muslimama na nasem uzemi, zejmena jizni Morave mame dost historickych zkusenosti a nejedna kronika o tom docela barvite pise.
Narodni sebeurceni je kapitola sama o sobe. tam kde je to skupina vice statu majici nejaky spolecny cil, tam to smeruje k jakemusi sjednoceni (Sjednocene Prusko) a dava jim to silu proti ostatnim a pak take jakesi uzemni naroky i na uzemi, kde ziji mensiny (Alsasko, Rakousko, Sudety, Vychodni Prusko, Pobalti, ...) takove to Heim nach Reich. Na druhou stranu, jsou staty, kde je vice narodu a mensin, ktere usiluji o sebeurceni, vlastni samospravu a rozhodovani si o svem, takze furt buodu cosi resit, zejmena pokud na to maji ekonomicky (Ceskoslovensko v Rakousko-Uhersku, Katalanci, Baskove, Vlamove a Valoni a nakonec i Cesi a Slovaci,...) tak nejak demokraticky rozdrobuji to co roky fungovalo, melo hodne spolecneho a fungovat by klidne dal mohlo.
Za prvni republiky se v Sudetech, podle toho kde, nezilo nejlip a sudetaci to dostavalo radne najevo, coz samozrejme vedlo k tomu demokratickému sebeurceni podporovaného tim silovym, ktere nakonec spasil silnejsi soused temer s celou Evropou. Jak ta mensina dopadla a za co jsme ji v povalecnem obdobi vymenili vime. Urcite tim klesla volicska zakaldna potencialnim nemeckym experimentum, ale i dneska se najdou taci, kteri by si chteli zit jako v Nemecku, vrati by Sudetakum co se jim sebralo a byli by spokojeni ze krivde bylo ucineno zadost.
No ja sam sem zvedav co ta 5 kaolona co se ted postupne stehuje a zacne usazovat v Nemcku za par let vyvede, jestli se demokraticky ne zrovna odtrhne, ale najde si svou muslimskou identitu v Holandsku, Poryni, Hamburku, Dansku a jihu Svedska, kam se cilene postupne v dalsich generacich zacnou sestehovavat a mnozit nehlede na nejake prerozdelovani, no-go zony a podobne. Prece nemuzete rozdelit rodinu a urcete si kdo kam patri kdyz dnes jsou vsichni ze Syrie.
Az se to nekde semele ve velkym a s ohledem na zachovani miru v Evrope se Velka Britanie, Turecko, Rusko a Iran dohodnou, ze toto uzemi bude podstoupeno muslimum, sem zvedav jak by se k tomu postavila EU. Vyhnala by je a nebo by udelal to co CSR pred valkou, aby pak koukala na to jak si Rusko ukrajuje u Pobalti, Turecko z Balkanu a Iran nebo jina muslimska zeme prikrmuje dalsi oblasti s islamskou mensinou aby take ziskala vetsinu.

[ 68986 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt