Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Volby [ŽP: 4 týdny] (kategorie Politika) moderují huh, diavia, Havelock.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Předkládejte své argumenty, přesvědčujte ostatní, diskutujte o programech a osobnostech. Pokud chcete někomu (to zahnuje nejen diskutující v tomto klubu, ale i ostatní uživatele Lopuchu, politiky této i jiných krajin a vůbec všechny žijící i zesnulé osoby) nadávat kvůli jeho (byť sebehoršímu) přesvědčení, přesuňte se rovnou do jiného klubu. Diskuze se vede slušnou formou.

ANKETY:
Objeví se Robert Šlachta na kandidátce Ano do senátu nebo europarlamentu?
Zatím nejlepší porevoluční předseda vlády ČR byl
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 15587 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 21:24  38921
666Já teda řídil tohle. No řídil, popojel jsem s tím pár metrů. A tam teda kapota vidět je! ☺
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 31.7.2024 21:13  38920
Já teda nevím, ale pocit z auta pro mě primárně není o prostoru. Já prostě z kodiaqa nemám lepší pocit než z Octavie a z té lepší než z Fabie. Teda o fous asi jo, ale rozdíl je prekvapive malý.

Je to o pocitu, že je sesle pohodlná, a hlavně ze vsechno je ram co má být, že sáhnu poslepu a zvýším si teplotu o půl stupně, aniz bych musel odtrhnout oči od silnice/časopisu...

Jinak:Kdykoliv jedu v Mercedesu, ten interiér je vždycky velký, ale...tam je všechno blbě. Všechno je příliš velký, obludně velký, nemá to smysl. Neustále se ptáš na otázky:Proboha, proč je ten výdech klimatizace tak velkej, vždyť by stačil poloviční. Na Mercedesu je všechno špatně, ten interiér nemá styl, nemá šmrnc, nemá smysl,logiku, nejsem tam "doma".

Nikdy jsem se nedivil tomu, že ojetý Mercedesy si kupují cikáni a kolotočáři. Jejich vkusu to jistě vyhovuje, mému ne.0
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 21:08  38919
selitKlima, vyhřívané/větrané sedačky, vyhřívanej volant... dobrý repráky. Bez toho to nejde - to se shodneme :)

A pak samozřejmě zvuk V8 motoru :) to se nikdy neomrzí :)
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 21:05  38918
diaviaNejde o to, že by Okta byla nějak moc těsná - je to na Evropu velké auto - ale prostě v Amerikách je toho místa strašně moc a je to pohodlné. Chtěl jsem tím jen říci, že i ten interiér je důležitej a na svýho Challengera nedám dopustit. Pohodlnej a krásnej. Zevnitř i z venku :)
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 21:02  38917
DesdichadoNeřídil jsem to, ale předpokládám, že to bude podobné a že tam ta kapota vidět bude taky.
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 20:45  38916
Je fakt, že u O3 jsem tušil, kde začíná-končí, jak se to vezme, kapota.
U O4 to nevím, není se čeho chytit. Parkování čumákem ke zdi jsem se kvůli zbytečně pesimistickým předním pípákům naučil dle kresby předních světel. Jakmile spatřím charakteristický obrazec, jsou mezi registrační značkou a zdí 2cm.
A co má také O4 hůř řešené než O3 (kombi provedení), je vnímání zadní polosféry přes zrcátka. Dílem za to může menší průhled oknem pátých dveří a dílem optika zrcátek.

Pokud si někdo stěžuje na těsný interiér O3 či O4, doporučuji sednout předu do Audi A7 Sportback. Leze se do toho jak do proudové stíhačky a klaustrofobie náramná, všude okolo těla je auto.
desdichado Desdichado Dostal jsem datovou schránku. - Dá se to léčit? 31.7.2024 20:44  38915
666A pak miluju, že vidím kapotu.
Jako třeba tady?
maca MACA 31.7.2024 20:29 - Klub VTIPY všeho druhu (06:54) 38914
Možná ta elektromobilita čeká na to, až někdo dokáže využít elektromagnetického pole Země, elektromagnetických vln šířených již přes 100 let prostorem a elektroindukce. Třeba je toho tolik, že by stačilo, aby na každém sutě byla indukční cívka/klec, která zaručí, že takové vozidlo pohybující se v elektromagnetickém poli může indukivat proud, který ho bude dál pohánět a dobíjet.
Nejsem ale odborník přes eletro. Třeba to funguje jinak a fyzika v malém, v učebně fyziky funguje jinak než ve velkém měřítku.
Taky netuším když třeba vynutí z trafa z primáru na sekundár změní nepětí, co by provedl další sekundár stejného vinutí ve stejném mahnetickém poli/ na stejném jádru. Asi je to fyzika základní nebo střední školy, ale to bylo v jiný době, kdy sovětští vědci byli o několik kroků i roků dál
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 20:22  38913
Já teda když sedím v superbech, oktávkách a těch Škoďáckejch SUV u kolegů, tak je ten interiér takovej meh a docela těsnej. Ten prostor ve velkejch amerikách - na to se dobře zvyká. A pak miluju, že vidím kapotu. Většina evropských aut mi přijde, jako by neměla čumák - jako bych měl nohy ven z auta :) U muscle car je od řidiče vidět na kapotu a to je pro mne must have :)

ale proti gustu... :)
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 19:45  38912
selitRozseděl jsem se v něm totiža a fakt se mi moc nechce ven.
Znám ten pocit. Ráno zaparkuji na vyhrazeném fleku kancelářské budovy. A doposlechnu si muziku, pak obvolám kolegy. Z auta. Nejdu to udělat do kanclu, v autě je dobře. V zimě topím, v létě klimatizuji, takže motor nahrklý. Vedle mého stání je kuřácký koutek. Kuřáci mě s úsměvem kárají, že jim čudím pod nos a já jim to vracím, že kvůli nim musím pouštět vnitřní recirkulaci.
A doma to zapíchnu v podzemním garážovém stání a také jsem schopen nevylézt. Skouknu net, něco počtu, obtelefonuji známé. Hodinka uteče, jak voda.
Když ti auto sedí, je to příjemná bublina.
diavia diavia Špatná zpráva je, že čas letí. - Dobrá zpráva je, že ty jsi pilot. 31.7.2024 19:28  38911
666Miluju to zrychlení z 90 na 150.
Jo. Toho pocitu při zrychlení se nedá nabažit. A taky to asi nemá hranici stran géček. Jakmile si přivykneš ve smyslu, že tě to neděsí a máš to tělesně zcela pod kontrolou a v paži, zatouží se po pár koních navíc. A tak to jde dokola.
V tomhle smyslu jsem si myslel, že EV budou mít velkou výhodu, krouťák je tam od nuly a mačkání do sedačky nevadne.. Jenže ouha, on tomu prostě chybí zvuk, vibrace,.. Je to takové vegetariánské - nutriční hodnota obrovská, ale bez chuti a štávy.

Btw. mám na tachometru stejné číslo (+/- 1-3kmh) jako na waze.
Dnes umí i koncern. Na O4 mám diferenci GPS versus tacho 1-2 km/h. Domnívám se, že pro tacho údaj berou kombinaci nějakého otáčkoměru (např. ABS z kol) doladěnou interním GPS a tu odchylku 1-2 km/h tam dali kvůli nenapadnutelnosti stran toho, že by tacho ukazovalo míň než skutečnost.
x_phile x-phile Dělám si, co chci. 31.7.2024 19:18  38910
Mně bohatě stačí klasické ofuky a všechna "sračko auta", co jsem měla (Uno, Fiesta a teď Sandero), topí jak fretky.
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 31.7.2024 17:12  38909
A ještě jedna věc je minimalně 10x důležitější nez vzhled auta: Klimatizace a topení. Automatická klimatizace je dnes naprostý základ, ale shledavam ukrutné rozdíly mezi tím, jak to jednotlivé automobilky implementují. Například u Toyoty to byla dost hrůza, ale koncern umí...
selit selit Jen jedno jest jisté - post coitum omne animal triste! 31.7.2024 16:16  38908
(Tak jsem právě přijel domů, ale ještě sedím v autě a příspěvek píšu z auta. Rozseděl jsem se v něm totiž a fakt se mi moc nechce ven. Ještě juknu na zprávy. Mám fakt fajn auto a jak vypadá, fakt moc neřeším... :-)
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 31.7.2024 15:31  38907
Pro mne je výrazný, krásný vzhled podstatný - u oblečení, u bot i u auta. Ale zároveň výkon V8 motoru Challengera je také uspokojivý a to nejen na německé dálnici. Miluju to zrychlení z 90 na 150. Předjíždění na okrskách nebo na dálnici je nádhera. A taky to auto super sedí. Na rychlou jízdu na dálnici je super. Ve městě je to trochu horší - existují na to memy, že se chová jako člun a je to tak trochu pravda...

Interiér souhlas se selitem - to je důležité. Když jsem váhal mezi Chargerem a Challengerem, tak mne naprosto přesvědčil ten driver-centric interiér - něco pro egoisty jako jsem já :)

A pak samozřejmě ta absence EU sraček. Nové Evropské auto je těmi nesmysly za trest.

Btw. mám na tachometru stejné číslo (+/- 1-3kmh) jako na waze. To na amerikách miluju. Tachometry nelžou. Nemusím v hlavě přepočítávat a odhadovat kolik jedu :)

[ 15587 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt