Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Nudou jsi opuch?
Navštiv Lopuch!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 6.9.2006 12:41  410
NoirTakovej hranicar pak potrebuje vuz sipu.
Nebo si zastrili dve kola po sobe.
A rytire zakutyho v zeleze stejne moc nezrani (efektivni ochrana 40 = potrebuje SZ +32 aby udelal presne 0 zraneni; cili se ZZ 28 udela nejake zraneni jenom kdyz hodi 5 nebo 6).

Postav takoveho hranicare proti stonasobne presile ...
Navic, kdyz budu pocitat, ze bojovnik se taky dostane k vicenasobnym utoku, tak taky dostane efektivne klidne +12 k ZZ, muze i vic.

Ano, bojovnik nebude mit tak velke UC (o BC bych se hadal, ma vlastni bonusy, pocita si delku zbrane, ..., postih za vicenasobnou strelbu, ...), zato ma mnohem vic pokusu (a prakticky by mel mit lepsi zbroj a nejake obranne schopnosti).


Jo a tomu bijci vychazi UC=(2+2)/2 [utok] +4 [utocnost] + 5 [schopnosti] = 11, coz neni zas tak malo.
Hranicar bude mit srovnatelny jenom bonus za mireni, ale zase postih za vetsi vzdalenost (a na mensi vzdalenost hrozi, ze k nemu nekdo prikvaci a baci ho)

No a konecne, pokud PJ nechce, aby strelci byli ultimatni, tak jim zarazi silnejsi zbrane.
Pokud povoli strelce jako ultimatni, tak necht je srozumnen s tim, ze *budou* ultimatni.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2006 12:23  409
Noir"takový bijec bude mít útok takřka minimální" Myslim ze ne. A bezhlavy utok mu da +2 k UC, coz je ekvivalent 3-4 k Obr. Bonusy k mireni jsou vykoupeny utracenim kol na mireni. Navic co se tyce UC, tak stejne jako musi bojovnik rozlozit investice do Obr (UC) a Sil (tezsi zbrane s vetsim ZZ, vetsi ZZ), musi hranicar rozlozit investice do Zrc (UC) a Sil (vetsi ZZ, lepsi luky). Cili oba useji rozkladat zlepsovani hlavnich vlastnosti, nemohou si zlepsovat oboji naraz.
noir 6.9.2006 12:15  408
Xkiv: Z bojovníka

Problém je v tom, že takový bijec bude mít útok takřka minimální, tedy se bude trefovat VELMI špatně...
U hraničáře zapomínáš na pár věcí, jako jsou Slon, Průrazný šíp, bonusy k Bč, bonusy k míření.
Ano, jedinou nevýhodou je, že má jen omezený počet šípů, což je IMHO víc než kompenzováno tím, že může utočit i na dálku. A nezapomeňme, že
hraničář bude mít lepší kryt i Oč, stejně jako asi i lepší Bč. Co si pamatuju, tak ZZ mi vycházelo optimalizovaně někde kolem 28.
pest 5.9.2006 16:29  407
Máš dobrý jeden pohled na hraničáře ale je jich samozřejmě víc.
Ps.: Můžeš prosím příště dělat nějaké odstavce blbě se to čte.
hannibal 4.9.2006 20:38  406
405Hezky řečeno:)
anonym 4.9.2006 11:16  405
Neda mi to abych nereagoval....Zkusim svuj prispevek shrnout do nekolika bodu: 1. Soucasti zivota je i smrt - logicky. Ve stredoveku to platilo dvojnasob. Je naprosto normalni, ze postava obcas umre. Koneckoncu jsou to "hrdinove" a pousteji se do nebezpecnych podniku. Nebo vyrabeji cely zivot svicky? 2. Kolik je hracu, tolik je ruznych postav a nahledu na hrani. Nejlepsi hranicar JE PLNY HRANICAR. Vysvetlim treba na prikladu: Muj hranicar neumi prilis strilet. neumi lecit (!), neumi varit (!), lidi ovlivnit neumi a kdyz spi, tak proste spi jako parez. Ale: dost casto vyhandluje dobrou cenu, na ceste je jako doma, vi, kde je potok, taborak, bylinkari - spis jako hobby - moc leceni tam neni(vlastne umi lecit ale jen trochu bylinkami). Umi se dohodnout. 3. Hrac hranicare by mel v prvni rade tusit, co to je hranicar. Tzn znat (docist se - mame net :) aspon trochu, jak a co se stopuje, jak a co se lovi, jak se to zpracuje, jaky kde rostou stromy, byliny, kde a jak zijou zvirata, co si sbalit na cesty a jak apöd. proc to vsechno? Je rozdil rict: Bylinkarim - mam 20, co jsem nasel? ...nebo... (u modrych vrchu) Tady jsou prihodny podminky pro skalnicky tak - k PJ: Najdu si nekde nejakou prihodnou skalku, ktera neni v hustym lese ale na kterou sviti a zkusim najit suchobyl. taky se kouknu po kostivalu, ten roste taky u kamenu. nebo - stopuju - 19 - mam? ...nebo... Koukam po ohnutych vetvickach keru (les stredoveky ne ty nase tezebni) na vlhcich mistech koukam i pod nohy na stopy - v lezeni - kolik jich tu bylo? - pocet mist se slezelou travou - jak dlouho tu byli? - lidi nechavaji hovinka... apod 3. Je hranicar silny nebo ne? Myslim, ze v prirode urcite. A jestli je to druzinove povolani - myslim, ze kdo pise, ze ne, nevi o tom ani zbla. Hranicar je druzinove povolani! Ale to neznamena ze nutne chodi s druzinou - rozumite? 4. Co se tyce bonusu PJ pro hranicare. V nasi skupine nei potreba hranicarovi pomahat. Hranicar pomaha jinym postavam.
jackelee 4.9.2006 11:07  404
xKiv [402]: Každej hold podle své hrdinskosti světa
romik 4.9.2006 11:01  403
xKivJá to myslel číselně. Hra má 21 úrovní a proto okolo té desáté už by postava mohla lecos zvládnout.
Záleží na stylu hraní, pokud někdo vidí jako finále hry, že se dostane na 21. úroveň je na 10. v polovině...(relativně řečeno).
xkiv 4.9.2006 09:10  402
RomiK [379]:Na desáté úrovni je postava "v polovině kariéry"

Ja si myslim, ze na desate urovni by vetsina (vlastnich) postav mela byt na vrcholu sve kariery (nemuze byt kazdy legendou); spis bych pak ten vrchol kariery upravoval smerem dolu a jenom v extremne hrdinskych svetech nahoru (nebo pro postavy v tazeni typu "zachranit svet", kde se prakticky jedna o "vyvolene" o kterych budou jeste mnoho tisicileti zpivat bardove a budou se o nich skladat opery a vubec).
hannibal 4.9.2006 08:05  401
Já nikoho neodsuzuju. Popravdě bych si docela rád zahrál na dobře PJovaný Středozemi. Jde o to že nabouchaný postavy budou vyhledávat jiný dobrodružství než socky. Takže i postavy bez nejlepších statů a scopností můžou přežít docela dlouho...
gran 3.9.2006 23:44  399
To s tím Gandalfem... heh, jeden můj hráč má postavu "Gandalf". Fakt, jmenuje se "Gandalf" =)

Že je to špatný hráč?

Ale ne, pohodář, říkají mu "Gandí", Gandalf je jeho pro jeho postavu pseudonym a je to zloděj... aneb ať žije smysl pro humor .)
gran 3.9.2006 23:42  398
PestSi děláš srandu? Jedna mrtvola za dejme tomu 15-20 sezení?

Přemýšlíš někdy o těch hráčích, co mají k postavám opravdu velmi, velmi silný citový vztah? Protože jestli někomu takovému zabiješ postavu zbytečně... a když už, tak nedej bože nehrdinsky (nedojemně)... jestli k tomu dojde, nechť tě chrání pravidla z Listiny základních lidských práv xD
hannibal 3.9.2006 16:37  397
Resurrection Já popravdě dávám důraz spíš na zajímavost postavy, naž na její "nabouchanost". Mnohem větší zábava je s kouzelníkem, ktery je notorik. krade a kouzlo používá k omámení hostinského než s ultra silným čarodějem, který stejně umře, protože se bude míchat do velkkých věcí a někdo mocný si ho všimne.
Hodně ale záleží na stylu hraní družiny, jestli je to tam u vás samej Gandalf, Aragorn a Legolas, tak ty asi nebudou vysedávat po putykách a honit se za zlodějem piva...
pest 3.9.2006 15:38  396
RPGJá osobně když jsem se sám pokusil zahrát své vlastní dobrodružství (u kterého budu PJ) tak jsem nepřežil ani jedno sezení....... (ale předpokládám že hráči přežijí. Protože se na problémy budou koukat z jiného úhlu. Ale jedna mrtvola za dejme tomu 15-20 sezeních se mi zdá docela normální.....
resurrection 3.9.2006 15:32  395
PestPak ale narazis na fakt, ze bys vetsinu dobrodruhu musel v prubehu zivota zabit a hrdiny by se stali jen nemnozi... To bohuzel nelze aplikovat a tak se vice ci mene postavam nadrzuje a tak nejak se ceka, ze budou temi hrdiny. Ale jinak mas samozrejme pravdu...

Preklad RP jako ha na hrdiny imho do DrD+ sedi lepe, ponevadz ty mozne role jsou pouze hrdinske... ale souhlasim, ze je to hrani roli obecne.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt