x-phile [40418]: Takže mi pošta lhala?
Kdysi jsem si nechal posílat papírové potvrzení, potřeboval jsem to.
Pak tam přidali na poplatku a ještě upozornili, že "elektronické potvrzení je zdarma", i přešaltoval jsem na tohle, to mi stačilo.
Někdy loni - nebo že by už předloni? - na podzim pošta oznámila, že i potvrzení mailem bude stát pětikorunu.
Tak jsem se zeptal na infomailu, jak se to dá zrušit, že potvrzení nepotřebuju... a přišla mi odpověď, že "Potvrzení o platbě SIPO je nedílnou součástí služby a zasílání zrušit nelze".
No tak jsem se nasral, protože nehodlám platit za něco, co nepotřebuju a zrušit to nejde a zrušil jsem celé SIPO.
Jestli pošta lhala, popř. byl u toho mailu nějakej amatér, co ví prd a poslal nějakou šablonovitou odpověď, to už je jedno.
Jestli pošta cílí na to, aby SIPO mohla zrušit "pro nezájem klientů", jde na to dobře, nasrat si lidi, aby to zrušili a pak oni můžou zrušit službu "pro nezájem klientů".
Ono co si budem povídat, SIPO mělo smysl za komoušů či v devadesátkách, kdy se (devadesátky) platilo v bance za odchozí platbu, takže se vyplatilo shrnout si nájem a podobné "pořád stejné" částky do SIPO a platit za jednu platbu místo třeba za čtyři.
Dneska už slušné banky příchozí ani odchozí platby nezpoplatňují, čili si můžu nastavit "souhlas s inkasem" a neřešit to, na SIPO už dnes nic neušetřím. A to, jak mi řekli, že "potvrzení zrušit nelze" a přitom si to zpoplatnili, mě prostě dorazilo a konec s tím.
|