Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Paladin [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Zpět do klubu Dračí doupě Plus

PALADIN ZIP [40 kB]

Pokud se v textu objevuje termin, kteremu nerozumite, zkuste se podivat na zacatek klubu.
Zahlavi slouzi k poznamkam o aktualnich diskusich.

Terminologie
Paladin - osoba, ktera vidi smysl zivota v hledani Idealu
Atribut - predmet, skrze ktery paladin uziva sve schopnosti - john_jarik [73]
Princip - ekvivalent knezova principu. (drivejsi pojmenovani = ideal
Ideal - nejvzssi meta, ktere se snazi kazdy paladin dosahnout

Pokud zde chcete nejaky termin umistit, piste mi je do posty

Uzavrene Vyzvy (dokud je nekdo neotevre)
Vyzva c.1 - Ctnosti [87]
Vyzva c.2 - Schopnosti vzhledu [115]


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
john_jarik 23.10.2006 13:37  55
Paladin - vzhledTakovou ukazkou by mohla byt napriklad schopnost, Poznani paladina. Diky aspektum vzhledu si cil hodi, jestli paladina pozna.
Prirovnanim muze byt schopnost z DrDo Bojovnikova - Vehlas.
john_jarik 23.10.2006 13:23  54
xKivDiky za upozorneni.

Tak to reknu spise takhle. Rad by mel byt takovy pristup, ktery krome nejake tradice, zvyklosti pristupuje ke vsemu s rozvahou.
Proste takovy Zen-budhisticky pristup. Nejprve vse rozvaz a pak konej.
Chaos at je naopak pristup maleho ditete, ktere chce vse vyzkouset a nepremysli o nasledcich.
xkiv 23.10.2006 12:41  53
Me to pak totiz prave koliduje s tim, ze "drzet se nejakeho principu" vlastne *vzdycky* prispiva k Radu podle varianty 1.
Stejne tak u kneze - *kazdy* buh vyzaduje *nejakou* poslusnost/dava pravidla/... pak mi to hapruje, protoze by to vlastne znamenalo, ze kazdy buh ma alespon 1 bod v principu radu (a kazdy paladin by mel mit neco v idealu radu) ...
john_jarik 23.10.2006 12:19  52
xKivUdelam to asi jako to ma knez. Zalezi spise na osobnim pojeti dane veci. Kdyz si to obhajis pred sebou samotnym a pred svym kodexem, tak je to spravne.

Ale jiank budu vychazet z energie klidne a neklidne.
Rad bude asi neco jako harmonie ducha. Chaos bude spise nestalost ducha a nazoru.
Chaosovy paladin asi bude mit nejvice potizi se svym rustem skrze ideal. Ale PJ by mel brat kvalitni hru nad nejaka dogmata.
xkiv 23.10.2006 12:13  51
Jeste mam takovy upresnujici dotaz - Rad vs. Chaos, co se tim presne mysli; ja znam dve interpretace:
1)
Rad = vsechno musi byt podle pravidel, nelze se nijak odklanet od tradic, ...
Extremni rad = nuda, nic se nemeni, prakticky se ani nezije (zivot je tak trochu chaos)
Chaos = porusovani pravidel
Extremni chaos = neplati zadna pravidla - coz je samo o sobe pravidlo, tudiz nemuze platit (kdyz pravidlo X rika, ze naplati zadne pravidlo, tak rika ze neplati ani pravidlo X) - extremni chaos neexistuje

2) "Moralka"
Rad = davam prednost skupine pred jednotlivcem, pro les nevidim stromy, uznavam vyssi principy; posloucham pravidla, *protoze* jsou dobra pro spolecnost
Extremni rad = cely svuj zivot podridim sluzbe spolecnosti
Chaos = kazdy jednotlivec je dulezity (pro stromy nevidim les), mam svoje vlastni principy kterych se drzim; pravidla posloucham, kdyz vidim, ze jsou uzitecna *nekomu konkretnimu* (me, kamaradovi, sousedovi ...)
Extremni chaos = *vzdycky* se drzim *svych* zasad (at uz je to nejaky pevny kodex chovani, nebo okamzite pohnutky)
[
pricemz pak existuji dve ruzne neutrality:
a) nemam nazor
b) uznavam, ze je potreba rad i chaos zaroven (je potreba starat se o les z dlouhodobeho hlediska, ale taky o vsechny jednotlive stromy)
]
john_jarik 23.10.2006 09:37  50
CtnostiTrvalo mi to trochu dele, nez bych si pral, ale dosel jsem k zaveru - jak na ctnosti.
Kazda ctnost patri do nejake skupinky (neco jak jsme tu meli uvedeno drive). V kazde skupine jsou 4 ctnosti. Kazda z nich prislusi nejakemu idealu (zvykejme si na tento termin v souvislosti s paladinem). Z kazde skupiny jsou vzdy vynechany 2 idealy (ktere jsou sobe protichudne).
Podle mych propoctu by zakladnich skupin melo byt 18 (cilize by melo existovat prave 12 ctnosti ke kazdemu idealu).

Priklad:
milosrdenství (dobro)
změkčilost (život)
tvrdost (smrt)
krutost (zlo)
Vynechane idealy jsou v tomto priklade Chaos a Rad.


Jen nejak rozumne rozdelit ty ctnosti co uz mame do 18 skupin po 4 :)
john_jarik 11.10.2006 07:46  49
CtnostiTak jsem nad tim hodne premyslel a bude to asi takto.
Kazdy ideal (princip) bude mit 8 ctnosti (4dulezite, 4menedulezite).
Kazda ctnost bude patrit do urciteho baliku ctnosti (jak jsme tu meli ty 4ce).
Paladinovi bude PJ pridelovat ctnosti podle toho, jakou bude hrat postavu. Zaroven z toho bude vychazet i pri urcovani idealu pro atribut dane urovne.
Hrac vi, jake ctnosti jsou kde, takze i vi, jak by se mel chovat, pokud chce byt paladinem toho ci onoho idealu.
Ctnost bude pridelovana jednou za 2urovne. Takze ma hrac dost casu nejake chyby vyzehlit. PJ nesmi pridelit 2 ctnosti z jednoho baliku ctnosti.
john_jarik 11.10.2006 07:39  48
NDrooJa myslim, ze mnohem lepe by k paladinovi (i podle toho co bys chtel aby to druhe povolani melo) sedl Zaklinac. Ale to sem opravdu nepatri.
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 10.10.2006 15:48  47
Co takovej Šaman? Ten je dost podobnej paladinovi, takovej bojovník, kterej ale narozdíl od něj dostává sílu od přírody, duchů apod., a magii používá spíš na léčení a obranu...zato může třeba narozdíl od jinejch magickejch povolání nosit lepší zbroj menší postihy na mlácení a nějaké bojovo-magické dovednosti...takovy neco mezi Bojovníkem, Druidem a Knězem...;)
john_jarik 9.10.2006 06:52  46
xKiv [39] Mno, to mozna jo. Ale ja to chci hodne zjednodusit, takze to beru z pozice - co je v opozici, je opak.
Stejne budu muset resit takove veci, ze 1kus Radu a 1kus Zivota se da posuzovat jako 2kusy Dobra. Ja vim, ze to ted vyzniva blbe (ty postavy by byli zcela odlisne), ale vramci jednoho pravidla to budu takhle muset pocitat.

MarosK [40] Ja se na to podivam. Cim dal tim vice ale premyslim o tom, ze ctnosti budou napsane po skupinkach, z nichz by nemel mit paladin nikdy 2. A navic asi pridelim kazde ctnosti 2idealy, ktere k tomu budou spadat.
To proto, aby se napriklad paladin Zivota nemusel zabivat filosofii kazde ctnosti, ale aby hledal mezi temi svymi.

NDroo [44] To ja nemuzu rozhodnout. Ja to musim nejprve napsat a pote je to otazka vydavatele.
Treba to ani nenapisu, ale ja doufam, ze jo :)
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 6.10.2006 19:38  45
Takova marnivost se k Paladinovi taky skvele (ne)hodi...;)
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 6.10.2006 19:35  44
chtel sem se este zeptat, pokud bude vychazet prirucka Paladina, bude vychazet ojedinele samostatna, nebo se mame tesit jeste na nejake doplnujici povolani...?;)
ndroo NDroo 'Ow,' and then, very quietly, it said - 'Fuck,' and then it said 'Ow' once more. 6.10.2006 19:33  43
Ctnostiochota, zbabělost, chtíč, zaslepenost, spontánnost, zdrženlivost, nadhled, kajícnost (nebo bohabojnost), výstřednost, uzavřenost x společenskost(otevřenost), vřelost, chladnokrevnost, vypočítavost, šílenství, bezhlavost?;)
anonym 6.10.2006 19:23  42
to povolani vypada zajimave, jen nechapu, proc nektere schopnosti vazes na uroven myslel jsem, ze tomu se snazi drd+ vyhnout
dalcor 6.10.2006 09:01  41
Chybí pokora!

[ 378 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt