Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
chemik 4.10.2006 18:26  494
xKivno, ono to zase tak slabé, když si vezmeš, že každé velké zranění můžeš léčit zvlášť a mí spoludružníci jsou teď díky vlastní blbost i o 2 úrovně níž a ještě nehrají za žádná extra bojová povolání, tak mají na jednom řádku tak cca 10-14. A proto teďka ty velká zranění (tzn. za půl řádku a výš) nabírají docela často. i proto to asi mému PJovi připadá moc silné
noir 4.10.2006 15:04  493
peca: Aha, promiň, já myslel, žes psal jen o léčení.
peca_007 4.10.2006 14:37  492
Noir [489]: Nemyslim konkretne leceni, ale obecne _jakekoliv_ schopnosti. IMHO neni problem, ze nekdo umi super leceni, kdyz nekdo jiny umi super niceni. Obecne jsem navrhoval, aby dotycny PJ zvazil celkove schopnosti ostatnich postav jinych povolani v porovnani s timto konkretnim hranicarem. Jestli mu i potom prijde neumerne mocny (tedy ze ve srovnani s ostatnimi), pak asi ma smysl uvazovat o nejake uprave, ale jinak asi ne.
xkiv 4.10.2006 14:07  491
ChemikNo jo, ja misto 8+8 udelal 8-8.
19-14 je 5 + prumerne 7 za 2k6+ je 12, to je dost pres jeden radek.
Ale od specialisty na sedme urovni uz bych cekal, ze dokaze (s pouzitim nejkaych kvalitnich pomucek) osetrit velmi lehka zraneni (zadne zlomeniny, krvaceni, vetsi diry (na zasivani)) skoro uplne, i ve vetsim mnozstvi.
Mozna to je silne, ale to je proto, ze to *ma byt* silne.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 4.10.2006 14:03  490
xKiv [486]: Zrc+2*PX+opravy = těch 19, zjednodušeně :)
noir 4.10.2006 13:49  489
peca: Jaké konkrétní schopnosti tím máš na mysli? Pokud mluvíš o léčení, pak nevím-nevím... Kněz, který uzrdaví za noc 8 životů, nebo zázrakem 21 týdně? Hm...
chemik 4.10.2006 13:46  488
sakra, zapomněl jsem se přihlásit, to pod tím je moje
anonym 4.10.2006 13:45  487
xKivno,To máš to 2xPX: to mám 4 tzn. 2x4=8 + ty opravy . tam mám znalost první pomoci na 3, lékarničku mám PX 3 a když eště přičteš Zrč 5, tak ti vyjde těch 19. Já vím že to není eště tolok ultimátní, ale PJ s tím měl nějaký problémy, Protože pár kol po boji byli mí družníci zase "v pohodě" a jelo se dál. btw. díky za argument o porovnání s ostatníma povoláníma.
xkiv 4.10.2006 10:13  486
Jestli mel na 1ni urovni zaklad (1/1), tak muze postupovat 2:2/1, 3:2/2 4:2/3 5: 3/3 6: 4/3 7: 4/4 a to uz je maximum, pri kterem je zustatek zraneni eliminovan uplne.

Hazi se Zrc + 2*PX + opravy - 14 +2k6+.
Na 7me urovni muze mit Zrc (pokud ji maxoval) tak 8. PX je 4, takze haze
opravy - 14 + 2k6+.

Z ceho ma ty opravy 19?
Muze mit +3 za ODo Prvni pomoc
+3 za znalost anatomie
budto +3 za lekarnicku nebo bylinkovou truhlicku
a vic toho nevidim
coz je +9
kde sebral tech dalsich +10?
Pri leceni zraneni se pocita jenom tau_3(Sila leceni + Odl), ne jako pri odbouravani unavy tau_3(Sila odpocinku + 10 + Vdr)!
peca_007 4.10.2006 07:50  485
Chemik [481]: Jo a jeste at si PJ srovna tvoje svoje schopnosti, se schopnostmi jinych povolani. Zas tak moc silne to neni.
john_jarik 4.10.2006 07:46  484
ChemikJa sice ta pravidla neznam na zpamet. Ale proc bys to nemohl mit takhle silny?
Kdyz si uvedomim, kolik krizku muze mit jeden radek zraneni u postav na 7.urovni.
peca_007 4.10.2006 07:45  483
Chemik [481]: Nezapominejte, ze hranicar umi rychlou pomoci lecit jenom cerstva zraneni (ty vznikle az po hranici osetreni), velka poraneni se leci kazde zvlast a je tam nejaky zustatek (i kdyz na 7. urovni uz muze byt znacne eliminovany) a posouva hranici osetreni.
marosk 4.10.2006 05:44  482
ChemikNo u nas je to podobne, ale kedze postavy by sa bez nejakeho liecitela nablizku vdaka postihom za cinnost liecili priemerne tak 3-4 zivoty denne ( priemer kazi hobit s odolnostou 0 :)) tak mi to zatial ako PJ nevadilo, aspon su nuteny spolupracovat.
chemik 3.10.2006 16:08  481
enem tak mimochodemnazdar, mám takový menší dotázek. Naše družina hraje DrD+ od té doby co vyšlo, jenomže na hraničářovi si zatím všici kromně mě vylámali zuby a proto se ještě nikdy nikdo(zase až na mně- no 7. úroveň není moc, ale co) nedostali k hraničáři na vyšší úrovni. No jo, jenže teď se vyskytl prblém. Můj PJ (buď mu země lehká) tvrdí, že mám příliš silnou první pomoc (podle errat rychlou pomoc) a chce mi tedy uzmout od základního výpočtu hod 2k6+. Já zas tvrdím, že to mám prostě holt dobrý nebo, že by se k tomu neměla přičítat odolnost léčené postavy.
btw. základní předpoklady mám : 19-14 + 2k6+ (+ odolnost té postavy)
tak mi plís poraďte.
anonym 24.9.2006 19:02  479
princip?myslim, ze v normalnim, tom nasem, svete je to o tom, ze kazdy vyznavame nejaky princip. clovek vyznavajici "princip penez" asi bude tezko lecitel, clovek vyznavajici "princip laska vsem" bude tezko treba skinheadem-nic proti ani pro. tezko rici zda je vsechno v poradku kdyz hranicar bude vyznavat boha boje, zatraceni apod. princip boje jako takovy, chapany v obecnem smyslu? proc ne. jen - nejprihodnejsi je stale Gaia. podle meho je v Gaie vsechno, co je potreba. totiz vsechno, nechybi nic. a proto je Gaia tim nejprihodnejsim. jednotlive aspekty viry a konani jsou v ni obsazeny. ale nejen to. jsou v ni nejak usporadany. myslim ze je to neco jako "easy to learn, hard to master" jinymi slovy, jednotlivosti lze v principu Gaii popsat - da li se to tak rici, ovsem celek je tezko uchopitelny. jenze prave proto je povolani hranicare postavene tak, aby, at uz vedomky nebo ne, smerovalo k poznani Gaii. z toho duvodu neni hranicar bojovnik, potazmo cokoliv jineho

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt