Dalcor:
Hm, ono to je mince se dvěma stranami.
Strana 1/Taky se mi nelíbí, že se zvolenému archetypu nemohu věnovat furt, jak se mi chce. Nevím, proč by se bijec musel najednou učit něco rytířského nebo barbarského, když se mu do toho nechce.
Strana2/Ono to vyvažuje hru. Jinak na 10. úrovni bude umět věci, které by asi umět neměl, protože jsou dle autorů hry, kteří se vyvažování mechanismů věnovali, přiliš mocné. Například některé schopnosti 10.stupně (např. umění klamu III, které dává bojovníkovi 50procentní šanci na negování útoku a navíc je zřejmě použitelné s jakoukoli jinou gladiátorovou akcí) by na 10.úrovni byly asi příliš.
Současně se tím vyhneš brzskému "vyhoření" archetypu: po 10. úrovni by ses tak jako tak musel věnovat jinému archetypu-což by bylo stejně netarktivní a navíc by schopnoti na 1. úrovni onoho archetypu nebyly na 11. úrovni příliš užitečné. |