Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xkiv 6.9.2006 10:17  516
Hranicar clovek na 8me urovni muze mit
zakladni ZZ 8 (dlouhy skladany luk nebo silovy luk)
a dal je to spoil na hranicare:

za streleckou zdatnost az +3 k SZ (jsme na 11)
Rychla strelba muze dat +12 (za ctyri sipy), ale taky se pocita 4* vetsi ochrana (to je potreba porovnavat spis s fintami na vic utoku)
.. to je az 23, ale efektivne min
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2006 10:15  515
xKivUH a KB se da pouzit dohromady. Akorat musi bijec napred spustit KB (pak besni do konce boje) a pak sbirat silu na UH. A jeste nezapominejme ze pri KB bezhlave utoci, to je dalsi +2 k ZZ.
xkiv 6.9.2006 10:12  514
Jo, ta finta ma vlastne potrebnou prevahu, tak to ji pocitat nemuzu.
Tak ma jenom 16 (18, jestli se da pouzit soucasne UH a KB)
xkiv 6.9.2006 10:08  513
NoirZase ten hranicar to svoje velke ZZ aplikuje jenom tolikrat, kolik ma sipu.

Bojovnik na osme urovni zamereny na ZZ, rekneme clovek ...
Sil 8.
Nejvetsi zakladni ZZ (drzeno obourucne):
Bitevni perlik/Zelezny kyj (ZZ 14).
Archetypy muze mit 6/2.

Bijec na 6 stupni ma KRvave besneni 2 a Uder zurivosti 1. To se nejspis neda pouzit soucasne (na oboji musi sbirat silu), takze jenom +2 k ZZ. (kdyby to slo dohromady, tak +4).

V kategorii palice a kyje je finta Uder hromu, ktera je sice az na sedmem stupni archetypu, ale protoze je to docela sila, tak ji zapocitam:
na SZ se misto 1k6 hazi 2k6+, coz v prumeru znamena +3.5.

To jsme kolem efektivniho ZZ 19 :)
noir 6.9.2006 09:25  512
Pest: Inu, je otázka, co je to ultimátní schopnost. Myslíme-li ty, k nimž potřebuje postava Z.......í, pak ano, dostane se k nim někdy kolem 18. úrovně nejdřív. To je v pořádku. Nicméně hraničář specializovaný na střelbu může dosáhnout svého vcholu (tedy schopnosti, k nimž není nutné Z.....í) už kolem 8.úrovně. A pak může mít ZZ někde kolem 20, což je pro bojovníky ještě dlouho jen sen...
xkiv 5.9.2006 16:57  511
Tuhle jsem si delal pavouka (nemam s sebou) a nektere schopnosti vysly (namaxovane) opravdu az tesne pred dvacatou urovni.
pest 5.9.2006 16:48  510
NoirNení pravda že může mýt ultimátní schopnosti hraničář hodně brzo.... Když jsem si jen tak dělal postavu zvyšoval jsem jí úrovně tak to co jsem za hraničáře opravdu chtěl jsem získal až na 20 úrovni.
noir 5.9.2006 07:26  509
Bouchi: Hm, to zní docela zajímavě. Jen se trošku bojím, že by pak ultimátní schopnosti mohly mít postavy už na děsně nízkých úrovních. Ale vlastně proč ne, když to může mít hraničář nebo zloděj, proč by musel být ztrovna bojovník pozadu. Teď už by to jen chtělo udělat ty předpoklady :o)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 5.9.2006 07:08  508
HecrasJiste, toho jsem si plne vedom, je to zamer a dokonce si myslim, ze by nicemu neublizilo, kdyby to takhle bylo i ve standardnim pojeti bojovnika (tj. kdyby se trochu poupravila tabulka ziskavani schopnosti, aby mel na zacatku dve).
hecras 5.9.2006 06:01  507
Bouchi Bodový sistém by zajisté byl zajímavé spestření, ale tak jak to navrhuješ by znamenalo, že na první úrovni by pak bojovník měl dvě vlastnosti na prvním stupni, což by mě sice nevadilo, ale je to dvakrát tolik co umí teď.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 4.9.2006 17:09  506
Bouchi [503]: V autobuse jsem trochu premyslel o tech bodech a jeste o neco lip by to fungovalo odstupnovane takhle:
- na kazde urovni ma bojovnik 7 bodu
- 1. stupen stoji 3 body, 2. stupen 4, 3. stupen 5
marosk 4.9.2006 16:46  505
Nox 493no vies skor ci neskor by si aj tak musel dat neico ineho a takych bojovnikov co maju tak vyhraneny styl aby sa vosli iba do jedneho archetypu tiez moc neni
dalcor 4.9.2006 12:41  504
VitusBůůůů - a co má dobytek nespoelčnéhos rytířem - IMHO každej rytíř byl dobytek (teď vidíš co si chci vzít ;) )
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 4.9.2006 12:37  503
21 stupnu bych nevidel jako realnych, to uz spis alternativni pravidla, ktera by bojovnika trochu uvolnila ve vyvoji. Prvni draft:
- udelat brani schopnosti dovednostnim systemem (tj. za body - prvnim nastrelem mi vychazi davat na kazde urovni 7 bodu, na prvni 8, a kazdy stupen schopnosti stoji 4 body)
- udelat nejake zavislosti (napr. u Rytire by Rytiruv or II vyzadoval Pokrocile jezdectvi II, Respekt I by vyzadoval Chrabrost III, a Ochranna moc idealu I by vyzadovala Svatou zbroj II)
- rozvijeni daneho archetypu by znamenalo ze musi pri prestupu investovat do nejake schopnosti z nej a vzit si finty. z jemu oblibene kategorie, a v tomto archetypu by se stupen zvysil o 1 (dulezite pro schopnosti ktere se stupnem archetypu operuji)
vitus 4.9.2006 12:35  502
Hele - o mne beze mne (místy ;o).

Osobně se mi stavba bojovníka líbí a nemám nic proti tomu. Původně jsem si myslel, že braní si stupňů jen ze sousedních archetypů (tedy restrikce "jdeme do kola") je taky atraktivní, ale je to moc svazující a na to vlastně ani ty pravidla postavená nejsou.

Takže shrnuto:
- po třech na jednom změna - ano
- mechanické restrikce další (např "pouze v edlejší" nebo "nesmíš oposit") - ne
- herní restrikce (např "choval jsi se jako dobytek a teď chceš rytíře ?") - ano ;o)

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt