Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Konspirační teorie [ŽP: neomezená] (kategorie Politika) moderují Šéf Lopuchu, Percy_.
Archiv
Konspirační teorie (spiklenecká teorie, teorie spiknutí) je v nejširším slova smyslu teorie, která chce vysvětlit událost, stav věcí nebo aktuální vývoj jako výsledek spiknutí, tj. cílevědomého a konspirativního působení skupiny osob s nelegálním nebo nelegitimním cílem. Vyznavači konspiračních teorií si obvykle myslí, že touto skupinou je vláda, představitelé tajných organizací (i těch imaginárních), jedné či více společně působících korporací nebo představitelé určitých národů či náboženství, občas i mimozemské civilizace. (wikipedie)

Smyslem tohoto klubu je hledat pravdu, potvrzovat či vyvracet různé konspirační teorie, či různé "urban legends".

Tento klub vznikl jako reakce na diskuzi o konspirační teorii vznikající kolem událostí 11.září 2001. Právě tato konspirační teorie patří mezi ty, kde existuje mnoho nevysvětlených záhad jak na straně oficiální teorie, tak na straně opačné.

Není ale vyloučeno diskutovat o jiných konspiračních teorii, přitom není dopředu řečeno, že diskutující musí vždy s danou konspirační teorii souhlasit. Předkládejte důkazy, materiály, zejména jako externí odkazy na různé studie, poukazujte na logické spory, používejte argumenty a přesvědčte své oponenty, že Váš pohled na příslušnou teorii je nejbliže pravdě.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2627 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bredy 25.8.2010 21:07  524
ptrTen graf s těmi třemi zónami pádu, co jsem sem postoval je z jejich zprávy.
bredy 25.8.2010 21:06  523
Dosti podrobná analýza posledních 12 sekund letu letadla, které narazilo do jížní věže

Doporučuju shlédnout až do konce.
ptr 25.8.2010 21:06  522
BredyMůžeš mi prosimtě říct, kde NIST píše, že WTC7 spadlo volnym pádem???? Počítali to na základě toho, co je vidět na videu, než to zakrejou ty ostatní budovy a na straně 41 je jasně řečeno, cituju:

"The actual time for the upper 18 stories to collapse, based on video evidence, was approximately 40% longer than the computed free fall time and was consistent with physical principles."
bredy 25.8.2010 21:03  521
Grendal Ty tu neustale o necem mluvis, ze je neco nemozne, ale aby jsi to necim dolozil, to ne...

Chyba bude na tvém přijímači. Zřejmě se ti graficky nezvýraznují odkazy, které jsou součástí většiny příspěvků.
bredy 25.8.2010 20:58  520
ptrAha, to máš pravdu. Mě spletlo to, že ty věže padají v opačném pořadí, než byly nárazy. Stejně by mě zajímalo, proč jsou tam ty prodlevy. Požár moc neberu, protože tam až tak velký požár nebyl. Letecké palivo z větší části vyhořelo při nárazu.

Co říkáš na tu rychlost letadel. To vypadá manévr typu nálet. Zvlášť v tlaku vzduchu, který je u země.
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 25.8.2010 20:57  519
jo, dyby dokazal takhle rozumne argumentovat i v kurakach, co?

ale na druhou stranu, aspon vidi z druhy strany jak vypada srazka s demagogickym volem .o)
grendal 25.8.2010 20:57  518
Bredya neprelozil jsi si to spatne? Uz jen ta zamena casu napovida, ze chyba je casto v tom, ze toho dost popletes...

A proc by mela byt blbost, aby vnitrek budovy padal jako prvni a strhnul sebou i to ostatni? Ty tu neustale o necem mluvis, ze je neco nemozne, ale aby jsi to necim dolozil, to ne...
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 25.8.2010 20:54  517
AnkaTaké mne až mrazí, že v tomto klubu zatím souhlasím snad se vším, co Desdi napsal:(
ptr 25.8.2010 20:38  516
BredyAž na to, že to říkáš přesně opačně:

8:46 Boeing 767 na letu 11 naráží v rychlosti 790 km/h do severní věže WTC. Budova je zasažena mezi 94. a 98. patrem (kabina letadla zasáhla 96. patro).

9:02 Boeing 767 na letu 175 naráží v rychlosti 950 km/h (maximální cestovní rychlost v 35000 stopách je 913 km/h, při zemi je nižší) do jižní věže WTC mezi 78. a 84. patrem (kabina letadla zasáhla 80. patro).

9:59 Jižní věž WTC se 56 minut po zasažení letadlem hroutí.

10:28 Severní věž WTC se hroutí.

A časy jsou:
- jižní věž - 15.28s
- severní věž - 22.02s

Takže se první zbortila ta věž, která měla "víc pater" nad nárazem a stejně tak se zbortila "rychlejš".
bredy 25.8.2010 20:16  515
GrendalMohu chvíli obhajovat závěry NIST a myslím, že bych dopadl stejně, tedy že bredy nerozumí fyzice :-)
bredy 25.8.2010 20:15  514
GrendalNo právě! To tvrdí NIST
grendal 25.8.2010 20:10  513
Bredyproc by melo jit o implozi? Kde by se vzal ten podtlak uvnitr budovy, aby implodovala?
bredy 25.8.2010 20:00  512
DesdichadoJenže na tom kusu kvádru je postavena gravity driven collapse teory. Tak nevím.

ptr: Ono jde o úhel pohledu. Jistě, z dálky to vypadá, jako dvě naprosto stejné události. V obou případech do budov narazila letadla a v obou případech budovy skolabovali. Jenže musíš jít blíž abys zjistil, že do severní věže narazilo letadlo skoro úplně u vrchu, do jižní zhruba ve 2/3 výšky. Že letadlo do severní věže narazilo relativně přesně, a že do jížní věže se málem nestrefilo, lízlo lehce jádro.

Ano, je taky divné, že budova, která má horní část větší, a tedy má větší hmotnost padá pomaleji, než budova, která má tu horní část menší. Logika věci mi říká, že ta hmotnější horní část způsobí rychlejší kolaps. Třeba mě přesvědčíš, že tomu tak není :-)

A co se free fall collapse týče, tak původní zdroj tohoto nesmyslu je kupodivu v NIST :-D.

Co se lživého a nasimulovaného modelu pádu WTC 7 z dílny NIST týče, tak představa je zajímavá. Nejdřiv se sesypal vnitřek a pak se sesypal plášť, takže pozorovaný pád je až po sesypání vnitřku. To ti ani základní znalost fyziky nezpůsobí v mozku varovný zvoneček, že je to blbost? Vždyť ta budova se dolu sesune jako píst. Nejde o implozi v klasickém slova smyslu, kdy by se stěny zbořili dovnitř. Výsledná simulace provedená NIST vůbec neodpovídá realitě

(mimochodem, jsi se zdroji dost pozadu. Většinu věcí, co jsi linkoval jsem už viděl několikrát)
godfrey 25.8.2010 19:51  511
Definitivní objasnění 11. září.
anka Anka Když je někde něco dobrého k sežrání, - tak je rouhání to nesežrat. 25.8.2010 19:26  510
Desdichado [477]: Je k nasrání, že to napsal zrovna Desdichado, protože s tím musím souhlasit.

[ 2627 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt