operator304: Loyalty mise počítám do misí k nabírání postav. A úplně vedlejší mise jsem prakticky nedělal, nejsou tak zajímavé, aby mě jakkoliv přinutily ztrácet jimi další hodiny nad už tak příšerně natahovanou hrou. Přesně jak říká knedle - těch řekněme 20-30 hodin, co strávíš budováním týmu, je sice fajn, ale tak nějak by se mi líbilo, kdyby poté, co ten tým konečně dám dohromady, nenásledovala v podstatě jediná (příběhová) mise a konec hry. Vám podle všeho utnutý nepřišel, mně naopak silně. Přišlo mi to asi jako kdybych strávil desítky hodin vytvářením krásného a sofistikovaného obrazu a pak, když by byl konečně hotový, si do něj zabalil svačinu. Celé to úsilí se sháněním členů týmu a práce autorů s jejich vykreslením mi přišly úplně zbytečné. Osobně doufám, že to snad nakonec bude mít nějaký smysl aspoň z pohledu celé trilogie.
Nějaké větší podrobnosti, co a proč mi na ME2 vadilo (bylo toho víc - jakkoliv ME2 považuju za hodně dobrou hru, rozhodně jsem k němu byl kritičtější než většina lidí), si už ale po tom roce nepamatuju. Teda kromě toho, jak neskutečně mě srala těžba surovin z planet, na to bohužel nejde jen tak snadno zapomenout, jakkoliv bych rád. |