Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Konspirační teorie [ŽP: neomezená] (kategorie Politika) moderují Šéf Lopuchu, Percy_.
Archiv
Konspirační teorie (spiklenecká teorie, teorie spiknutí) je v nejširším slova smyslu teorie, která chce vysvětlit událost, stav věcí nebo aktuální vývoj jako výsledek spiknutí, tj. cílevědomého a konspirativního působení skupiny osob s nelegálním nebo nelegitimním cílem. Vyznavači konspiračních teorií si obvykle myslí, že touto skupinou je vláda, představitelé tajných organizací (i těch imaginárních), jedné či více společně působících korporací nebo představitelé určitých národů či náboženství, občas i mimozemské civilizace. (wikipedie)

Smyslem tohoto klubu je hledat pravdu, potvrzovat či vyvracet různé konspirační teorie, či různé "urban legends".

Tento klub vznikl jako reakce na diskuzi o konspirační teorii vznikající kolem událostí 11.září 2001. Právě tato konspirační teorie patří mezi ty, kde existuje mnoho nevysvětlených záhad jak na straně oficiální teorie, tak na straně opačné.

Není ale vyloučeno diskutovat o jiných konspiračních teorii, přitom není dopředu řečeno, že diskutující musí vždy s danou konspirační teorii souhlasit. Předkládejte důkazy, materiály, zejména jako externí odkazy na různé studie, poukazujte na logické spory, používejte argumenty a přesvědčte své oponenty, že Váš pohled na příslušnou teorii je nejbliže pravdě.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2627 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
grendal 25.8.2010 21:30  527
Bredyv tech tvych odkazech se nic nedoklada, jen se tam tvrdi, ze to tak nemohlo byt, protoze to vypada divne, apod. Ale zejmena tam pouzivaji konstrukce, ktere nemaji podlozeny zadnymy daty a pouzivaji tam naprosto zcestna srovnani. Nejvic me dostalo to s tim zatloukanim hrebiku, jako vysvetleni principu, podle ktereho mel spodek tech budov ustat pad te horni casti :)
ptr 25.8.2010 21:21  526
BredyJá si to našel - dobrý, ale tam není NIKDE řečený, že to proběhlo volnym pádem.

Tam píšou, že pád měl 3 fáze:
1.) kdy ještě při pádu docházelo v podstatě "k dodělání" těch posledních nosníků, co kladly odpor
2.) část volnýho pádu (ta nejdelší)
3.) zpomalení před dopadem - troskama padajícíma na sebe....

Zase děláš záhadu tam, kde neexistuje.
bredy 25.8.2010 21:09  525
ptrTady jsem to našel taky
bredy 25.8.2010 21:07  524
ptrTen graf s těmi třemi zónami pádu, co jsem sem postoval je z jejich zprávy.
bredy 25.8.2010 21:06  523
Dosti podrobná analýza posledních 12 sekund letu letadla, které narazilo do jížní věže

Doporučuju shlédnout až do konce.
ptr 25.8.2010 21:06  522
BredyMůžeš mi prosimtě říct, kde NIST píše, že WTC7 spadlo volnym pádem???? Počítali to na základě toho, co je vidět na videu, než to zakrejou ty ostatní budovy a na straně 41 je jasně řečeno, cituju:

"The actual time for the upper 18 stories to collapse, based on video evidence, was approximately 40% longer than the computed free fall time and was consistent with physical principles."
bredy 25.8.2010 21:03  521
Grendal Ty tu neustale o necem mluvis, ze je neco nemozne, ale aby jsi to necim dolozil, to ne...

Chyba bude na tvém přijímači. Zřejmě se ti graficky nezvýraznují odkazy, které jsou součástí většiny příspěvků.
bredy 25.8.2010 20:58  520
ptrAha, to máš pravdu. Mě spletlo to, že ty věže padají v opačném pořadí, než byly nárazy. Stejně by mě zajímalo, proč jsou tam ty prodlevy. Požár moc neberu, protože tam až tak velký požár nebyl. Letecké palivo z větší části vyhořelo při nárazu.

Co říkáš na tu rychlost letadel. To vypadá manévr typu nálet. Zvlášť v tlaku vzduchu, který je u země.
makovec makovec Chuck Norris snědl jídlo od Babicy - a ještě si přidal 25.8.2010 20:57  519
jo, dyby dokazal takhle rozumne argumentovat i v kurakach, co?

ale na druhou stranu, aspon vidi z druhy strany jak vypada srazka s demagogickym volem .o)
grendal 25.8.2010 20:57  518
Bredya neprelozil jsi si to spatne? Uz jen ta zamena casu napovida, ze chyba je casto v tom, ze toho dost popletes...

A proc by mela byt blbost, aby vnitrek budovy padal jako prvni a strhnul sebou i to ostatni? Ty tu neustale o necem mluvis, ze je neco nemozne, ale aby jsi to necim dolozil, to ne...
666 666 Bože, chraň nás před těmi, - kteří v tebe věří. 25.8.2010 20:54  517
AnkaTaké mne až mrazí, že v tomto klubu zatím souhlasím snad se vším, co Desdi napsal:(
ptr 25.8.2010 20:38  516
BredyAž na to, že to říkáš přesně opačně:

8:46 Boeing 767 na letu 11 naráží v rychlosti 790 km/h do severní věže WTC. Budova je zasažena mezi 94. a 98. patrem (kabina letadla zasáhla 96. patro).

9:02 Boeing 767 na letu 175 naráží v rychlosti 950 km/h (maximální cestovní rychlost v 35000 stopách je 913 km/h, při zemi je nižší) do jižní věže WTC mezi 78. a 84. patrem (kabina letadla zasáhla 80. patro).

9:59 Jižní věž WTC se 56 minut po zasažení letadlem hroutí.

10:28 Severní věž WTC se hroutí.

A časy jsou:
- jižní věž - 15.28s
- severní věž - 22.02s

Takže se první zbortila ta věž, která měla "víc pater" nad nárazem a stejně tak se zbortila "rychlejš".
bredy 25.8.2010 20:16  515
GrendalMohu chvíli obhajovat závěry NIST a myslím, že bych dopadl stejně, tedy že bredy nerozumí fyzice :-)
bredy 25.8.2010 20:15  514
GrendalNo právě! To tvrdí NIST
grendal 25.8.2010 20:10  513
Bredyproc by melo jit o implozi? Kde by se vzal ten podtlak uvnitr budovy, aby implodovala?

[ 2627 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt