Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
cvalimir 12.9.2006 09:34  531
Noir a Migel: Podle mne i když by se člověk snažil hrát postavu sebelíp podle předlohy, vždy do ní dá něco ze sebe. Proto se tu rozcházíme v názotech jak ho udělat. Ty Noire bys ho chtěl spíše využívat diplomaticky, já bych zase z něho chtěl mít spíš OPRAVDU piráta z moře. Když si všimneš tak právě tady je na tom OPRAVDU vidět ten důležitý článek - typ hráče.
noir 12.9.2006 09:30  530
šimitáry!
dalcor 12.9.2006 09:28  529
Hmm abych řekl pravdu kopírovat filmové a knižní postavy mě nikdy nebavilo. Ale spíše jsem pro Noirův návrh. Každopádně tohle je jen krok k tomu vzít si temného elfy hraničáře s dvěma šamšíry ;)
noir 12.9.2006 09:18  527
RomiK: Mnohé ano, mnohé ne. Nicméně pokud na něco existuje zvláštni schopnost, pak je to zřejmě jinými schopnostmi nenahraditelné.
Jac mi každopádně připadá jako zcela typický zloděj...
romik 12.9.2006 07:45  526
NoirMyslím, že mnohé z toho, co jsi ve svém příspěvku napsal se dá zahrát i dobrým roleplayingem či s použitím obecných dovedností. Ač má zloděj speciální dovednosti, vůbec bych se nebál udělat si JS jako bojovníka. A přesně jak říká Migel - šermíře lehcw s barbarem.
noir 12.9.2006 07:40  525
Migel: Oponuj, jen do toho!
Jacka nedělá Jackem jeho šermířské umění. Ale spíš jeho schopnost podvádět, dokonalá znalost měst a lidí, jeho triky a podvody-a teď s mírným spoilením: jeho akrobatické schopnosti, kdy dělá trojitá salta, skáče z výšek, běhá v ráhnoví. Jeho schopnost dostat se z pout, kdy se mu zamane, znalost Port Roylu, shopnost domluvit se se zlodějskou cháskou po celém Karibiku, schopnost odhalit, že s tímhle týpkem se nemám zaplést, vyhandlovat cokoliv za cokoliv a třeba i takové o jeho předstírání bezbrannosti, které zkouší na každého... Jo, je to fakt dobre herec!
A šer získáš snadno-budeš kord chápat jako dlouhou dýku!
migel 12.9.2006 07:34  524
Noir musím ti oponovat Jack Sparrow jak byl popsán ve filmu je velice dobrým šermířem, možná bych jej trošku řízl barbarem, a to jen z toho hlediska že šermovat na mokré a kluzké palubě lodi, které ještě ke všemu není v klidu je docela humus. Ale ostatní srandičky se dají vzít jako naučené dovednosti Přes obratnost a zručnost.
noir 12.9.2006 07:26  523
Cavlimir: Aniž bych chtěl spoilovat, tak jsem si téměř jistý, že pokud se budeš snažit "postavit" postavu dle vzoru onoho kapitána z PzK: PČP, pak není šermíř ideální cestou. Mnohem lepší variantou by IMHO byl pro tebe zloděj.
cvalimir 8.9.2006 13:48  522
Mam teď velkolepej plán na postavu. Jack Sparrow. Bude to šemíř. Sranda je, že ač bojovník, má z 8 pouze 3 body ve zbraních. A to ty co dostává jako bonus. Jinak má všechno v námořníkovi, plavání a šplhu a lezení :-) Ale povedl se mi :-)
noir 7.9.2006 09:23  521
Mě se to taky líbí! A to jsem starý rejpal...
paboook 6.9.2006 22:19  520
takze ano, myslim ze dobra uprava :)
paboook 6.9.2006 22:18  519
musim rict ze ta jedina schopnost do zacatku mi jako PJ pripadala oproti ostatnim povolanim jako vysmech,vzdyt i ten archetypovy carodej zacina na prvni urovni s (vy vite kolika) kouzly.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 6.9.2006 13:56  518
postup bojovnikaMaly zatim neoficialni patch, ktery se dost mozna brzy stane oficialnim.
Tabulku zisku jednotlivych stupnu schopnosti v zavislosti na stupni archetypu staci nahradit takto:
stup. arch.  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
-----------------------------------------------------
schopn. 1    I   II  II III III III III III III III 
schopn. 2    I   I   II  II III III III III III III    
schopn. 3        I   I   II  II III III III III III 
schopn. 4            I   I   I   II  II III III III 
schopn. 5                    I   I   II  II III III 
schopn. 6                            I   II  II III

a hned je bojovnikovi o neco veseleji.
noir 6.9.2006 12:14  517
xKiv: Reagovat budu v Hraničáři, tady by to byl spoli...
xkiv 6.9.2006 10:17  516
Hranicar clovek na 8me urovni muze mit
zakladni ZZ 8 (dlouhy skladany luk nebo silovy luk)
a dal je to spoil na hranicare:

za streleckou zdatnost az +3 k SZ (jsme na 11)
Rychla strelba muze dat +12 (za ctyri sipy), ale taky se pocita 4* vetsi ochrana (to je potreba porovnavat spis s fintami na vic utoku)
.. to je az 23, ale efektivne min

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt