Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Programování [ŽP: neomezená] (kategorie Programování) moderuje tvx.
Archiv
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: cfmqctr
[ 857 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
decide 31.10.2006 01:31  567
Výběr nejlepších prvkůdiky za takovou rychlou reakci.
1) Nemám to teď přesně srovnané postavením haldy dostanu nejlepší prvek do kořene, odeberu ho a co dál? Totéž znovu M-krát? čiže náročnost asi O(M*N)
2) Tomu moc nerozumím, jak poznám ty, co mě nezajímají?
3) hmm tomu zatím taky nerozumím, uvidíme co najdeš, ještě bych rozuměl lineárnímu hledání maxima to je O(N) a mohu to provést M-krát
To co jsem psal já by mělo mít náročnost do O(N lg2(M)), ale je v tom posuvání těch p-M-2 prvků nějakým memcpy či čím, což není úplně levné, ale zas tak hrozné to pro malé M asi není, nedokážu to posoudit
king King Born to be king - ... 31.10.2006 01:12  566
moznostico me ted jen napadlo:
1) postav si z toho haldu a odeber 20x vrchol - da se O(N)
2) modifikuj quicksort tak, aby se nesnazil setridit ty zaznamy co te nezajimaji (tady je dulezity vyber pivota - kdyz jich vemes 5 nahodne a vyberes druhy, mohlo by to vypadat slusne) - tady si netroufam na slozitost
3) pouzij neco jako je linearni algoritmus na hledani medianu (zkusim jeste najit)
anonym 31.10.2006 00:39  565
Výběr nejlepších prvkůAhoj. Mám pole A o N(=400) prvcích různých hodnot(struktura s položkou VALUE typu integer), resp. pointerů na ně. Chci vybrat M (20) nejlepších (podle VALUE) a uložit do cílového pole B. Potřebuju co nejefektivnější algoritmus, protože to budu dělat velmi často. Zatím nejlepší, co mě napadlo je. Napadá vás něco efektivnějšího: 1. Vezmu prvních M prvků pole A a vložím je do B 2. Setřídím B a zapamatuju si hodnotu nejmenšího prvku Vmin 3. Pro ostatní prvky A, tj. i=M..N-1 dělej if a[i].Value>Vmin { půlením intervalu najdi pozici p v poli B, kam prvek patří posuň prvky p..M-1 o jeden doprava na pozici p dej a[i] nastav Vmin=B[M-1] }
king King Born to be king - ... 29.10.2006 18:08  564
tady hrozne zalezi na tom jakej mas problem, jinak na backtracking existuje spoustu figlu na vylepseni (backjumping, backmarking apod)...

holt se musis trochu rozepsat - je jedno v cem to pises, ale neni jedno o jaky problem jde...
operator304 29.10.2006 17:55  563
AlexDolu jo, ale nahoru je to zajimavejsi... Ja nejsem v programovani moc zbehlej, tak bych nejaky ten napad uvital...
al3x 29.10.2006 12:01  562
To se snad da delat jednoduchou rekurzi, ne?
operator304 29.10.2006 09:25  561
Myslim backtracing, to je takova ta metoda nachazeni reseni maticovych a jinych her, dela se to pomoci stromu.
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 29.10.2006 08:09  560
Aha, to zase koukam neumim cist.
mach 29.10.2006 01:30  559
Mozna ale mysli backtracing od slova backtrace a ne backtrack. Ale ja do javy nevidim, takze nevim.
kdokoliv Kdokoliv Nevidím důvod dělat cokoliv bezdůvodně. - http://kkl2401.wz.cz 28.10.2006 23:08  558
Backtracking se snad ve vsech nefunkcionalnich jazycich programuje stejne, ne? V tech funkcionalnich teda taky, ale casto je to jenom na jednom radku.
operator304 28.10.2006 14:48  557
Neprogramoval nekdo z vas nekdy v jave backtracing? Nechce se mi to vymejslet od zakladu...
_dave 7.10.2006 08:48  554
ja bych zvolil QNX nebo i ten Linux se da.
pavel_p 6.10.2006 10:42  553
Tak jste mi potvrdili, co jsem si sám myslel :o)
al3x 6.10.2006 09:58  552
Taky bych dal linux. Nejakou mini distro, nakonfigurovat si jadro jen na to nejnutnejsi. Ziskas tak stabilni i kompaktni OS, ktery se vejde do par mega. Spolehlivost uz bude spis otazkou te aplikace.
tvx tvx Myslet si, že svět je JEN takový, jak - ho v daný čas můžeme pochopit je hloupé. 6.10.2006 07:28  551
linux? :c]

[ 857 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt