xKiv: Nepochybne. Nicmene myty, romany a pribehy tohoto sveta jsou hlavní inspirací světů, v nichž hrají hráči +ka. V mnohém je napodobují a určitě se najd nějaká družinka, která si vyzkouší zahrát si tažení v mýtickém antickém Řecku.
Což je ovšem stejný příklad i u válečníka-bude-li PJ omezovat vyšší stupně dovedností, bude na tom válečník zle nedobře...
Přesně tak jsem to myslel. Inteligentní oponent bude počítat s dlouhodobými následky. A už jen to, že božstvo "může" něco ovlivnit, nedá oné postavě moc klidu: "Sakra, tenble blesk byl ale blízko!" To je tenhle měsíc už podruhé, je to náhoda, nebo že by se na mě Někdo naštval?"
IMHO čím individuálnější přístup Boha ke knězi, tím více musí Bůh vstupovat do světa-slabý vliv Boha se kompenzuje silou organizace. Jinak by Bůh ani enbyl svým věřícícm zprostředkovat základy své víry... |