Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Náš Lopuch Vám
vytře zrak

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
xamik 15.4.2007 21:26  574
BouchiJa ti rozumim, jen mam na to jiny nahled.
Podle me je to jedna z vlastnosti a mela by byt uzitecna a pouzitelna i na vyssich lvl a klidne bych se nebal dat tam takovato vyjmecna zvirata, protoze o tohle u rytire dlemeho jde...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 15.4.2007 11:03  573
Asi mi porad nerozumis. Jestlize ti opravdu vyjimecni konsti jedinci maji 6.-7. uroven, tak proste nemuzes jen tak zavest takovou anomalii, ze rytiruv or bude na 10. ci dokonce 15. uroven (u bojovnika na 19. urovni, ktery bude mit RO III)
xamik 15.4.2007 10:56  572
BouchiNetvrdim ze 15 lvl, ale 6 je malo, mel by se zlepsovat prubezne.... protoze ja na 15lvl a vic proti potvoram, ktery jsou nam rovni je kun temer nepouzitelny.... s ohledem na silu a nosnost kone jsem rad, ze uveze me, vlastni zbroj tezko a na 6lvl tech zivotu zase tolik nema, vzhledem k tomu, ze nema zbroj, tak chcipne velice rychle...

Treba by se dalo rict, ze kun bude na urovni rytir -10lvl s tim, ze vzdy bude minimalne na 1lvl a rytiruv or by lvl zvysoval treba o +2,+4,+6.

Takze rytir na 10lvl, ktery jeste nedosahl na rytirova ore by mel kone na 1lvl, rytir ktery by mel takto rytirova ore na 3lvl by mel kone na 6lvl... rytir na 15lvl by mel kone na 11lvl

Vlstne do 10lvl by to kopirovalo soucasny stav a nad 10lvl by se uroven kone zvysovala... samozrejme s cisly se da hybat podle predstav tvurcu....
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.4.2007 15:11  571
Nehlede k tomu, ze na "opravdu vysokych urovnich" uz bude mit rytir nejmin druheho kone (kvuli veku), cili si ho bude muset piplat znovu od zacatku.
Ale proste se smir s tim, ze u beznych zvirat dosahuji i vyjimecni jedinci zpravidla daleko nizsi nez 21. urovne.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.4.2007 15:09  570
Xamik [569]: Jak "slaby"? To chces mit kone na 15 urovni? Takovych urovni by kone (vyjimecni jedinci) dosahovali IMHO tak ve svetech, kde bys bezne potkaval obyvatele (treba vesnicany) kolem 10. urovne.
xamik 14.4.2007 14:58  569
Bouchiklidne to +1/+2/+3... ale na opravdu vysokych urovnich bude ten kun opravdu slaby...

bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.4.2007 16:44  568
To uz spis +1/+2/+3.
domingo 13.4.2007 16:33  567
Bouchi [566]: Hmm ... ale v "heroickom" svete (s vysokou priemernou urovnou; s medianom urovni vacsim ako 1) moze byt 'rytiruv or' dost slaby ...

Teda bonus +1/+3/+5 voci medianu urovni by bol namieste :-)

(aj tak to rozumny PJ osetri ...)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.4.2007 15:30  566
Xamik [565]: Pri tve Rychlosti 6 mas rychlost sprintu 38. Kun ma pri Rychlosti 3 rychlost sprintu 41.

Co se tyce urovne kone, tak na 6. urovni uz je to fakt vyjimecne zvire (jak se ostatne v prirucce pise), uz se celkem nema kam vyvijet.

No a rytiruv or se vyviji prave tim souzitim s rytirem, tudiz proste po pulroce takoveho souziti postoupi o ty 2 urovne (z 2. na 4., resp. ze 4. na 6.)
xamik 13.4.2007 12:23  565
Jeste bych se vratil ke konim, pri rychlosti 3 a me rychlosti 6 jsme pri sprintu stejne rychli...

A jeste byme zajimal rytir a jeho kun, pri vlastnosti rytiruv or na 1,2,3 urovni je napevno dany lvl kone na 2,4,6, to se ty kone dale nevyvijeji? Takze kdyz budu jako rytir na 15lvl, tak bude ten kun uz nejakou dobu docela slyby, ne?

Nebylo by lepsi tam dat bonus pro lvl kone, treba +1,+3,+5?

Dale, na 2lvl rytirova ore s nim musim mit vazbu pul roku... abych mohl aplikovat tuto dovednost, ale podleme by se to nemelo vztahovat na uroven kone, jen na schopnost s nim komunikovat a vyuzivat ostatni vlastnosti...
peca_007 30.3.2007 11:17  564
Bouchi [563]: A jeste Athelis, a taky se tu nevyskytuje.

Gwaihir [562]: Bud muzes vznest dotaz pres Altari dotaznik na bojovnika, nebo mi pisni do posty, co potrebujes.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 30.3.2007 08:14  563
Scolex.
Neni.
gwaihir 30.3.2007 08:10  562
Potřeboval bych vědět, kdo dělal příručku bojovníka a jestli je možné ho sehnat na tomhle fóru. Dík.
romik 21.3.2007 09:11  561
Peca: Mám to a na opravách se pracuje. Díky. Přesně tohle byl opotřeba k dovedení fint k dokonalosti :-)
peca_007 20.3.2007 22:03  560
RomiK [557]: Tak spon neco, zbytek zitra (nebo jindy, ale pripominej se :-).
Dras
  • Vzhledem k účinku malá potřebná převaha.
Brutání vstup do boje
  • Spíše než 3 metry by distanční vzdálenost měla být daná dosahem zbraně. Řekněme 2x až 3x délka zbraně, aby byl cíl dostatečně uklidněn.
  • Zdá se mi příliš univerzální. Záměr fint byl mít je více specifické, aby byla mezi fintami určitá rozmanitost. Zahrnutím tolika zbraňových skupin se stává jakýmsi nehezkým univerzálem. Minimálně bych ji omezil na jednoruční zbraně.
  • Potřebná převaha i předpoklady jsou celkem dobré, přesto se mi bonus +4 ZZ už docela dost.
  • zhledem k tomu, že v tomto případě lze použít soustředění na akci, bych vynechal část o snižování potřebné převahy.
Koruna
  • V předpokladech musí jednoznačně být odkrytí alespoň 10 — jinak nelze na hlavu utocit.
  • Možná bych spíše než další bonus k ZZ dal hod 2k6+ na Sílu zranění.
Zaclonění štítem
  • Ze zbraní bych vypustil meče.
  • Moc nechápu popis toho postihu. Každopádně bych při dané potřebné převaze prostě nepočítal kryt štítu a dost (žádné další postihy obránce).

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt