Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Komu se nelení,
tomu se zelení.

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub Games [ŽP: 6 týdnů] (kategorie Hry) moderují Vojtas, Krycek.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Záhlaví bylo přesunuto do homepage...
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1033 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
knedle knedle online - Krabice živých 6.6.2016 14:21  5626
fiiha - mrknu - a funguje to i naopak?
tigo Tigo Ironical, pedantical, cynical bitch - who wants to touch me? ‹(•_•)› 3.6.2016 22:21  5625
Vite o tom, ze na GOG spustili novou sluzbu Connect - dovoli vam propojit si Steam a GOG ucet a pokud mate na Steamu koupenou hru z tech, co jsou pro tu sluzbu momentalne na GOG vybrane, prida vam ji to na GOG zdarma. Uz mam takhle pridane tri, postupne budou pribyvat dalsi.
fotografo fotografo 8.5.2016 16:37  5624
Nevíte, jestli existuje ňákej program, kterej by dokázal sloučit všechny různý emulátory (pro dos, atari, commodore atd.), abych měl všechny hry v jednom? Vim, že něco takovýho umí možná D-fend, ale nepříšel jsem na to jak na to.
marshall Marshall Defend forever! 7.5.2016 23:08  5623
No pokud hledáte taktickou FPS, tedy boj malých skupin, žádná válka, pak doporučuju Insurgency, moje osobně nejoblíbenější.
A z BF mám nejradši asi 3 a Bad Company 2 :)
mirak_ Mirak_ - New shoes 7.5.2016 18:51  5622
KrycekNo, zrovna Allied Assault je taky tak trochu doomovka v reáliích 2. světové války, jednička CoD byla kvalitativně o parník jinde.
krycek Krycek Každý hovno se dnes může stát čímkoliv. 7.5.2016 17:12  5621
Z označení Call of Duty VI: Advanced Infinite Warfare IX jste taky mohli pochopit, že se bavím o nekonečných variacích na modern warfare, kterých od CoD 2 v té sérii vyšlo asi třináct dalších titulů.

CoD 2 z roku 2005 je fakt jiný vesmír. Zhruba jako Medal of Honor: Allied Assault v porovnání s nespočtem dalších sraček, co v sérii MoH vyšlo poté.
alfi Alfi 7.5.2016 15:53  5620
Mirak_Přesně tak.
mirak_ Mirak_ - New shoes 7.5.2016 13:18  5619
Tak třeba CoD 2 takhle přitažené za vlasy určitě nebylo, ale to je asi jedno.
krycek Krycek Každý hovno se dnes může stát čímkoliv. 7.5.2016 12:59  5618
Od Battlefield série nemůžeme ani nic jiného čekat, ostatně CoD to samé, takže tohle beru jako nutné zlo. Dostat realistickou válku z první osoby, na to bude potřeba úplně nová herní série - případně pokračování Hidden & Dangerous, ve které stále potají doufám...

Kladně hodnotím to, že Battlefield ty reálie alespoň změnil, což se o Call of Duty VI: Advanced Infinite Warfare IX říct nedá.
mirak_ Mirak_ - New shoes 7.5.2016 07:15  5617
První světová na steroidech.
krycek Krycek Každý hovno se dnes může stát čímkoliv. 7.5.2016 02:10  5616
Battlefield 1 Officially Confirmed, Release Date, First Details (youtube.com)

Jo, první světová! :)

Call of Duty je oficiálně odpad.
krycek Krycek Každý hovno se dnes může stát čímkoliv. 4.5.2016 14:21  5615
Dishonored 2 (opět od Arkane Studios) vyjde už 11. 11. 2016.

Jinak koncem srpna vychází Deus Ex: Mankind Divided. Na podzim bude co dělat.
cedric Cedric Life is hard - deal with it 13.4.2016 15:21  5613
Rychlost (agilita) byla jednoznačně nejdůležitější už v původním Skeldalu, tak asi jen drží trend :)
tessien Tessien Of course slavery is the worst thing - that ever happened. But maybe... 13.4.2016 14:19  5612
Btw jsem uz nekde ke konci hry (myslim ze asi predposledni lokace) a je to dobry, ale porad mi prijde ze gama balance neni nic moc - IMO rychlost je suverenne nejsilnejsi atribut. Aktualne kdyz hraju tu urychlovaci pisen tak moje hlavni postava ma 9 tahu za kolo a v kazdem tahu muze 2x zautocit (jednorucnima) okolo 50-100dmg per utok (podle odolnosti nepritele) - takze bezne s tou jednou postavou vybiju vsechny nepratele nez se vubec dostanou k tomu neco udelat... Ale bavi me to, to zas nemuzu rict, ze ne ;)
marshall Marshall Defend forever! 13.4.2016 12:46  5611
"kostkama házíme jako v D&D"

právě tohle bylo to co vedlo k vývoji v oblasti PC her původní serie Baldur's Gate / Icewind Dale, ke způsobu přidělování Neverwinter Nights... a vlastně už Planescape. A souhlasím s Tessienem, že v u PC her to člověk tak nějak čeká, že si tu svoji postavičku udělá dle sebe a ne nějakou náhodou.

[ 1033 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt