Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Tolik rozruchu
jen v Lopuchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Bojovník [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 16.4.2007 11:49  577
xamik"Ja netvrdim, ze tam musi byt kun na 15 urovni" Ty sam jsi to navrhl: uroven rytire - 10 plus bonus za RO +2/+4/+6. Tim pro rytire na 20. urovni vychazi kun na 16. urovni.

I ve svete, kde existuji rytiri na 20. urovni, tezko budou existovat treba vlci na 20. urovni.
xamik 16.4.2007 11:12  576
BouchiJa netvrdim, ze tam musi byt kun na 15 urovni, vsak cisla se daji zkorigovat, ale treba pro rytire na 10 je 6lvl kone fajn, ale na 20lvl by se hodil kun na treba 12lvl... on i ten rytir na 20lvl je anomalie a stejnou anomalii by mohl mit jako kone....

Ono totiz ve svete, kde je rytir na 20lvl budou existovat i primereni nepratele, ne?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 15.4.2007 21:46  575
A co je na koni na 6. urovni nepouzitelneho?
Navic nemas pravdu s tou nosnosti - na 6. urovni bude mit nejspis vyssi silu, tedy i nosnost, takze by zvladl i nejakou zbroj pro sebe.
"dat tam takovato vyjmecna zvirata" - vyjimecne zvire je kun na 6.-7. urovni. Kun na 15. urovni je anomalie vymykajici se systemu.
Jeste tak jakz takz akceptovatelne by mi prislo homerule, ze kun bude na urovni rovne tretine urovne pana, plus bonus za RO +1/+2/+3.
xamik 15.4.2007 21:26  574
BouchiJa ti rozumim, jen mam na to jiny nahled.
Podle me je to jedna z vlastnosti a mela by byt uzitecna a pouzitelna i na vyssich lvl a klidne bych se nebal dat tam takovato vyjmecna zvirata, protoze o tohle u rytire dlemeho jde...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 15.4.2007 11:03  573
Asi mi porad nerozumis. Jestlize ti opravdu vyjimecni konsti jedinci maji 6.-7. uroven, tak proste nemuzes jen tak zavest takovou anomalii, ze rytiruv or bude na 10. ci dokonce 15. uroven (u bojovnika na 19. urovni, ktery bude mit RO III)
xamik 15.4.2007 10:56  572
BouchiNetvrdim ze 15 lvl, ale 6 je malo, mel by se zlepsovat prubezne.... protoze ja na 15lvl a vic proti potvoram, ktery jsou nam rovni je kun temer nepouzitelny.... s ohledem na silu a nosnost kone jsem rad, ze uveze me, vlastni zbroj tezko a na 6lvl tech zivotu zase tolik nema, vzhledem k tomu, ze nema zbroj, tak chcipne velice rychle...

Treba by se dalo rict, ze kun bude na urovni rytir -10lvl s tim, ze vzdy bude minimalne na 1lvl a rytiruv or by lvl zvysoval treba o +2,+4,+6.

Takze rytir na 10lvl, ktery jeste nedosahl na rytirova ore by mel kone na 1lvl, rytir ktery by mel takto rytirova ore na 3lvl by mel kone na 6lvl... rytir na 15lvl by mel kone na 11lvl

Vlstne do 10lvl by to kopirovalo soucasny stav a nad 10lvl by se uroven kone zvysovala... samozrejme s cisly se da hybat podle predstav tvurcu....
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.4.2007 15:11  571
Nehlede k tomu, ze na "opravdu vysokych urovnich" uz bude mit rytir nejmin druheho kone (kvuli veku), cili si ho bude muset piplat znovu od zacatku.
Ale proste se smir s tim, ze u beznych zvirat dosahuji i vyjimecni jedinci zpravidla daleko nizsi nez 21. urovne.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 14.4.2007 15:09  570
Xamik [569]: Jak "slaby"? To chces mit kone na 15 urovni? Takovych urovni by kone (vyjimecni jedinci) dosahovali IMHO tak ve svetech, kde bys bezne potkaval obyvatele (treba vesnicany) kolem 10. urovne.
xamik 14.4.2007 14:58  569
Bouchiklidne to +1/+2/+3... ale na opravdu vysokych urovnich bude ten kun opravdu slaby...

bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.4.2007 16:44  568
To uz spis +1/+2/+3.
domingo 13.4.2007 16:33  567
Bouchi [566]: Hmm ... ale v "heroickom" svete (s vysokou priemernou urovnou; s medianom urovni vacsim ako 1) moze byt 'rytiruv or' dost slaby ...

Teda bonus +1/+3/+5 voci medianu urovni by bol namieste :-)

(aj tak to rozumny PJ osetri ...)
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 13.4.2007 15:30  566
Xamik [565]: Pri tve Rychlosti 6 mas rychlost sprintu 38. Kun ma pri Rychlosti 3 rychlost sprintu 41.

Co se tyce urovne kone, tak na 6. urovni uz je to fakt vyjimecne zvire (jak se ostatne v prirucce pise), uz se celkem nema kam vyvijet.

No a rytiruv or se vyviji prave tim souzitim s rytirem, tudiz proste po pulroce takoveho souziti postoupi o ty 2 urovne (z 2. na 4., resp. ze 4. na 6.)
xamik 13.4.2007 12:23  565
Jeste bych se vratil ke konim, pri rychlosti 3 a me rychlosti 6 jsme pri sprintu stejne rychli...

A jeste byme zajimal rytir a jeho kun, pri vlastnosti rytiruv or na 1,2,3 urovni je napevno dany lvl kone na 2,4,6, to se ty kone dale nevyvijeji? Takze kdyz budu jako rytir na 15lvl, tak bude ten kun uz nejakou dobu docela slyby, ne?

Nebylo by lepsi tam dat bonus pro lvl kone, treba +1,+3,+5?

Dale, na 2lvl rytirova ore s nim musim mit vazbu pul roku... abych mohl aplikovat tuto dovednost, ale podleme by se to nemelo vztahovat na uroven kone, jen na schopnost s nim komunikovat a vyuzivat ostatni vlastnosti...
peca_007 30.3.2007 11:17  564
Bouchi [563]: A jeste Athelis, a taky se tu nevyskytuje.

Gwaihir [562]: Bud muzes vznest dotaz pres Altari dotaznik na bojovnika, nebo mi pisni do posty, co potrebujes.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 30.3.2007 08:14  563
Scolex.
Neni.

[ 2107 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt