Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Modrá je dobrá
zelená je lepší

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.2.2007 13:47  577
Hm, myslím, že -6 za jednu ruku je docela moc, já bych to nechala na -3 a -3 :)
linertar1 1.2.2007 13:20  576
podle me by měl dostat hraničář postih -6 za jednu ruku,dale -3 za záda a pak by se měl ten postih snižovat podle stupně znalosti(zná ruzný fígle a i jeho ruke je s vyšši PX zkušenejší)
P.S. mam asi rok hraničáře elfa a má sílu 9 IMHO víc než kroll.
chemik 31.1.2007 20:47  575
XoraXoXHele, nikdo po tobě nechce gumového hraničáře. A oba víme že léčit si ránu na zádech je poměrně těžké (třeba tak 2x) A tomu náhodou odpovídá postih -6 . Anebo zavést takvé malé homerule, že maximální postih daný hraničáři by byl třeba 10-stupeň znalosti. Tím by se dalo vysvětlit to, že hraničář s rychlou pomocí na jedničce se na zádech moc ošetřovat neumí, protože holt nezná ještě ty všechny fígle. A i když mi tohle řešení přijde dost složité, je to taky možnost
xoraxox 31.1.2007 19:30  574
telvollKolikrat to jeste budu muset rikat, nepovazuju to za nemozne, ale jen za tezke. Jde mi jen o to na kolik jste urcili postih pro jednotlive tezko dostupne casti tela, kdyz bude hranicar lecit sam sebe.
Nemyslim si, ze by bylo zamerem drd+ vytvorit gumoveho hranicare.
xkiv 31.1.2007 17:15  573
Telvollje jasné, že krollovi se bude zranění léčit lépe než elfovi
Hehe, tak zrovna tohle tak uplne jasne neni, muze uplne klidne elf mit vetsi Odl nez kroll na stejne urovni ... i kdyz budou mit oba stejne povolani ... zvlast kdyz budou hranicari :)

A neni uplne jasne, proc by se melo zraneni hojit lepe nekomu, kdo ma vyssi odolnost (a ma proto vetsi mez zraneni).
Alespon dokud si clovek neuvedomi, ze se da (skoro) ekvivalentne udelat, ze budou mit vsichni deset krizku zraneni a Odl se bude odcitat od Sily Zraneni (po snizeni o ochranu zbroje ...) - pak vlastne Odl znamena, jak tezke je zpusobit nejak *absolutne* velke zraneni (jako napriklad useknout hlavu) - a to se uz pak vyleci stejne snadno (obtizne) bez ohledu na to, jak tezke ho bylo zpusobit.
telvoii 31.1.2007 16:59  572
XoraXoX

Celý hod na rychlou pomoc je Zrč (ne každý hraničář má zručnost 8 a víš) + 2xPX - 14 + 2k6+
odl neovlivní hraničář, ale cíl, který je ošetřován (je jasné, že krollovi se bude zranění léčit lépe než elfovi)
pak se k hodu Rychlé pomoci připočítává +1/+2/+3 za obecnou dovednost První pomoc, za lékárničku, znalost svého těla, znalost anatomie

Jen bych podotknul, že DrD+ je o tom, že postavy dokážou věci, co se vymykají schopnostem normálních lidí(hobitů, atd.), proto mi připadne padlé na hlavu pořád rozvádět diskuse co je možné a co není (samozřejmě hranice musí být, ale proč se musí řídit naším světem) a pokud jsou lidi co se s tím neumí smířit nebo to neumí pochopit tak já neumím pochopit proč hrají DrD+, kde je to záměr. Prostě to příjmi nebo to nehraj.

P.S Samozřejmě některé úpravy jsou nutné
xkiv 31.1.2007 15:15  571
XoraXoXAle u vetsiho zakladu ma stejny postih vetsi (absolutni) vliv, takze "vychazeji vyssi cisla" jeste neni argument pro "postih musi byt vyssi".

-6 znamena polovicni vysledek (a prvni/rychla pomoc pokud vim *nema* neomezenou dobu provadeni).
xoraxox 31.1.2007 14:43  570
ja jsem ty postihy navhl tak velky, aby meli vubec smysl, protoze je to nejen PX, ale i odolnost, zrucnost a dokonce i 2k6+
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 31.1.2007 13:43  569
"u zraneni na tom case fakt zalezi"
Zejmena pak u krvacejicich zraneni.
john_jarik 31.1.2007 13:22  568
Je pravda, ze si dovedu predstavit, ze ty postihy co tu uvadim se daji kompenzovat casem.
Proste jako u jakekoliv cinnosti, kde je cas neomezeny.
Kdyz tomu osetrovani na zadech dam 2x tolik casu, co bych mu dal na noze, tak ten postih (-6 z meho popisu) by se anuloval.
Je ovsem nutne si uvedomit, ze u zraneni na tom case fakt zalezi :)
jerson 31.1.2007 13:12  567
Já jsem pochopil - jen mi přojde, že tak drakonické postihy, co tu byly navržené, jsou až příliš, a argumenty "nedovedu si to představit" jsou ve srovnání s jinými schopnostmi dost nedůležité.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 31.1.2007 13:08  566
Ach jo. Tady prece nikdo netvrdi, ze to nedokaze. Ale ze mu to na nekterych mistech tela pujde hur nez kdyby osetroval nekoho jineho. Bud kvalitativne nebo casove.
Ty si prece taky nedokazes zavazat tkanicku jednou rukou stejne rychle jako obema. Nebo dokazes?
jerson 31.1.2007 13:04  565
Tak nebo onak se domnívám, že i průměrně zdatný hraničář by to měl zvládnout ošetřit si vážné zraní i na místěch, kam nevidí, nebo kam nedošáhne oběma rukama. Hraničář se zaměřením na tato schpnosti by to pak měl zvládat běžně.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 31.1.2007 12:10  564
Jerson [563]: Vsak jo. A ty by IMHO mely odrazet i obtiznost "manipulace" s konkretnim zranenim, pokud ho ma hranicar (oproti zraneni cizi osoby).
Nohu si technicky zavazu stejne dobre jako jinemu, s rukou to bude horsi (na nektera mista na ruce si toutez rukou nedosahnu), se zasivanim zad taky (tam si pro zmenu nevidim).
jerson 31.1.2007 12:05  563
Já myslel, že postihy za zranění se započítávají tak jako tak, a hraničář by měl mít jen pár dalších za to, že to provádí sám na sobě.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt