Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Diskuze na Lopuchu,
pohlazení na duchu

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
kafe 10.2.2007 11:07  582
Zdravím, měl bych malý dotaz. Za co je považován dle pravidel DrD+ sval? Jelikož hraji hraničáře zaměřeného na živly, tak jestli pro ošetření sečného zranění svalu musím mít Rychlou pomoc anebo hojení živly. Skutečnost je taková, že sval je orgánem lidského těla. Pod kterou kategorii spadá taková to léčba? Děkuji za odpověď.
linertar1 6.2.2007 12:42  581
možná že ty postihy v hraničářovy jsou právě pro takovéhle situace
xkiv 5.2.2007 09:32  580
ChemikAle pak by to nebylo podle stupne Praxe, nybrz podle stupne *Znalosti*.
Coz se v pravidlech stejne zohlednuje tim, ze na kazdem stupni znalosti je zvlast soupis vsech mechanismu platnych prave pro ten stupen znalosti, takze tam proste bude jenom jina konstanta.
chemik 4.2.2007 11:02  579
peca_007Já jsem to taky nijak neobhajoval, a dokonce tam píšu, že to není dobrý řešení. Byl to jenom návrh na řešení postihů za léčení sama sebe.
Zatím tady házel každý články, kde jenom napsali číselně postih (od velmi lehkých -3 až do poměrně nerealných -12), takže jsem napsal trošku jiný systém. Je to sice blbost, ale napsat jsem to musel. Na druhou stranu to o těch fíglech, který prostě ještě nezná může být pravda
peca_007 3.2.2007 23:19  578
Chemik [575]: Neim kdo s tim zacal, ale menit postih podle "praxe" (tedy nejake urovne schopnosti ci dovednosti) je blbost. Postih zustava stejny, ale schopnost se vylepsuje. Ci-li postih zustane stale (dejme tomu) -6, ale pri PX 3 bude mit hrancar lepsi vysledky nez pri PX 1.
wolfi Wolfi Z oddělení 7F - s bílým náramkem... 1.2.2007 13:47  577
Hm, myslím, že -6 za jednu ruku je docela moc, já bych to nechala na -3 a -3 :)
linertar1 1.2.2007 13:20  576
podle me by měl dostat hraničář postih -6 za jednu ruku,dale -3 za záda a pak by se měl ten postih snižovat podle stupně znalosti(zná ruzný fígle a i jeho ruke je s vyšši PX zkušenejší)
P.S. mam asi rok hraničáře elfa a má sílu 9 IMHO víc než kroll.
chemik 31.1.2007 20:47  575
XoraXoXHele, nikdo po tobě nechce gumového hraničáře. A oba víme že léčit si ránu na zádech je poměrně těžké (třeba tak 2x) A tomu náhodou odpovídá postih -6 . Anebo zavést takvé malé homerule, že maximální postih daný hraničáři by byl třeba 10-stupeň znalosti. Tím by se dalo vysvětlit to, že hraničář s rychlou pomocí na jedničce se na zádech moc ošetřovat neumí, protože holt nezná ještě ty všechny fígle. A i když mi tohle řešení přijde dost složité, je to taky možnost
xoraxox 31.1.2007 19:30  574
telvollKolikrat to jeste budu muset rikat, nepovazuju to za nemozne, ale jen za tezke. Jde mi jen o to na kolik jste urcili postih pro jednotlive tezko dostupne casti tela, kdyz bude hranicar lecit sam sebe.
Nemyslim si, ze by bylo zamerem drd+ vytvorit gumoveho hranicare.
xkiv 31.1.2007 17:15  573
Telvollje jasné, že krollovi se bude zranění léčit lépe než elfovi
Hehe, tak zrovna tohle tak uplne jasne neni, muze uplne klidne elf mit vetsi Odl nez kroll na stejne urovni ... i kdyz budou mit oba stejne povolani ... zvlast kdyz budou hranicari :)

A neni uplne jasne, proc by se melo zraneni hojit lepe nekomu, kdo ma vyssi odolnost (a ma proto vetsi mez zraneni).
Alespon dokud si clovek neuvedomi, ze se da (skoro) ekvivalentne udelat, ze budou mit vsichni deset krizku zraneni a Odl se bude odcitat od Sily Zraneni (po snizeni o ochranu zbroje ...) - pak vlastne Odl znamena, jak tezke je zpusobit nejak *absolutne* velke zraneni (jako napriklad useknout hlavu) - a to se uz pak vyleci stejne snadno (obtizne) bez ohledu na to, jak tezke ho bylo zpusobit.
telvoii 31.1.2007 16:59  572
XoraXoX

Celý hod na rychlou pomoc je Zrč (ne každý hraničář má zručnost 8 a víš) + 2xPX - 14 + 2k6+
odl neovlivní hraničář, ale cíl, který je ošetřován (je jasné, že krollovi se bude zranění léčit lépe než elfovi)
pak se k hodu Rychlé pomoci připočítává +1/+2/+3 za obecnou dovednost První pomoc, za lékárničku, znalost svého těla, znalost anatomie

Jen bych podotknul, že DrD+ je o tom, že postavy dokážou věci, co se vymykají schopnostem normálních lidí(hobitů, atd.), proto mi připadne padlé na hlavu pořád rozvádět diskuse co je možné a co není (samozřejmě hranice musí být, ale proč se musí řídit naším světem) a pokud jsou lidi co se s tím neumí smířit nebo to neumí pochopit tak já neumím pochopit proč hrají DrD+, kde je to záměr. Prostě to příjmi nebo to nehraj.

P.S Samozřejmě některé úpravy jsou nutné
xkiv 31.1.2007 15:15  571
XoraXoXAle u vetsiho zakladu ma stejny postih vetsi (absolutni) vliv, takze "vychazeji vyssi cisla" jeste neni argument pro "postih musi byt vyssi".

-6 znamena polovicni vysledek (a prvni/rychla pomoc pokud vim *nema* neomezenou dobu provadeni).
xoraxox 31.1.2007 14:43  570
ja jsem ty postihy navhl tak velky, aby meli vubec smysl, protoze je to nejen PX, ale i odolnost, zrucnost a dokonce i 2k6+
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 31.1.2007 13:43  569
"u zraneni na tom case fakt zalezi"
Zejmena pak u krvacejicich zraneni.
john_jarik 31.1.2007 13:22  568
Je pravda, ze si dovedu predstavit, ze ty postihy co tu uvadim se daji kompenzovat casem.
Proste jako u jakekoliv cinnosti, kde je cas neomezeny.
Kdyz tomu osetrovani na zadech dam 2x tolik casu, co bych mu dal na noze, tak ten postih (-6 z meho popisu) by se anuloval.
Je ovsem nutne si uvedomit, ze u zraneni na tom case fakt zalezi :)

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt