mé 2 eurocentymongol tvrdi, ze betonky v pasivu (jak to mel puvodne) hraly jako xavian :o) nemam duvod mu neverit. Ano v aktivu je problem sum, šumí to dost, ale sum nahravky je o dost dost vetsi, a to i u tikitalnich reseni. operáči? no mluvte mně. i woepyčotuningovaná výhybka od Ulibrka jeví známky "zapatlanosti a umelosti" na vejskach a stredech. On ten poloaktiv nemusi byt v tomto kontextu spatne reseni, ale pokud je nekompromisne udelan aktiv tak vede jednoznacne (Nautilus sneky - ehm jedina bedna, ktera je pro mne upgrade z rise snu, jinak jsou to vesmes priskoky, ktere nestoji za to....).
Je to i o tom, jak složitou muziku posloucham. Mne na pasivu vzdycky neuveritelne sral "tady vsude sedel" prostor a hlavne nulová čitelnost v oblasti 80-150 hertzu, kde si musel clovek s partiturou domyslet coze to tam ty violoncella a fagoty hrajou. V mongolovych betonech +- no problem... jinak si myslim, ze digitalni celoaktiv je tou spravnou cestou, ale jak jsem zatim mel moznost slyset (Klein Hummel O500C) prijde mi to zatim jako technologie na urovni digitalnich fotaku s 1mpix rozlisenim...
Jinak MaKovice by si hlavne mela zatlumit pokoj/poslechovku, aspon tak jak to ma Matrix... pak ma cenu laborovat s necim dalsim jako aktiv apod...
|