Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Což takhle
dát si Lopuch?

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Theurg [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata Theurg edice A (po textové stránce zřejmě úplná)


Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
peca_007 17.5.2006 12:19  604
anonym [603]: Zkus si to predstavit tak, ze nejakou dobu - par vterin trva, nez se kouzlo projevi, pricemz behem te doby je mozne sledovat urcite pruvodni jevy. Fakt si muzes predstavit co chces. Pokud vidis theurga, ktery te minule kolo trefil bleskem, jak se znovu "naprahuje", uskocis asi i mimodek, drive, nez se zajiskri a zasmrdi ozon.
anonym 17.5.2006 12:05  603
Ovsem, hod sutrem se lisi tím, že obět vidí trajektorii a ta je předpokladatelná. Ovšem theurgovo kouzlo se zjeví, tudíš je značně obtížné (možná by se zde hodilo slovo nemožné) předpokládat, kde se zjeví. Navíc, cíl neví, jaký bude mít exploze poloměr a neví, jak daleko uhnout. Proto podle mě by namělo záležet na obraně cíle, ale pouze na přesnosti theurga, který by házel proti určité konstantě. K hodu by dostal postihy za pohyb cíle apod.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 11:13  602
Ech? Kdyz hazu sutrem, tak se prece muzu netrefit z tech samych duvodu.
xkiv 17.5.2006 11:06  601
Pro theurga je asi specificke, co zpusobuje netrefeni transpozice:
- ze se trefi jinam
- ze mu uhnou
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 11:01  600
Kazdopadne pokud nechceme z DrD+ udelat ekvivalent pocitacove hry, kde se pri netrefeni budou pocitat souradnice skutecneho mista dopadu projektilu, tak se nekde musime zastavit a zbytek nechat resit DUPJ.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 10:56  599
To ale nejsou problemy specificke pro theurga.
Uplne stejne otazky vyvstavaji pri strelbe sipem, hodu kamenem, hodu vybusnym projektilem, utoku nejakym vybojem, atd. atp.
xkiv 17.5.2006 10:49  598
A taky - kdyz se netrefi, tak to kouzlo umistil *kam*?
Jak daleko, kterym smerem?
Je to netrefeni zpusobene tim, ze theurg "Trefil" jinam nez chtel, a/nebo tim ze se mu cil pohnul?

Jakmile zacnu pouzivat efekty typu "cil ve vzdalenosti X je zranen za SZ=f(X)" tak potrebuju vedet co se deje trochu lip nez jenom "theurg netrefil toho velkeho skreta", potrebuju vedet jestli to trefil doprostred skupiny skretu, do veverky na strome, sobe pod nohy ...
... a kde jsou vsechny potencialni cile.
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 10:36  597
Cimz padem je IMHO lepsi to nechat na DUPJ nez vymyslet nejaky slozity vzorec.
aranka 17.5.2006 10:31  596
to ale neznamená, že by se nemělo přičítat něco za poloměr, ale že ten bonus nebude tak jednoduchej...
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 10:30  595
Aranka [593]: Asi nemel, protoze kupr. zvysenim polomeru na 2m (+6) by se vice nez kompenzoval i beh terce - a bezici terc ubehne za kolo urcite mnohem vic nez 2 metry, cili trefit ho dvoumetrovou explozi by stale melo byt tezsi nez trefit nehybny terc metrovou explozi.
peca_007 17.5.2006 10:09  594
Aranka [593]: OK, kdyz prictes polomer exploze, tak to pro 10 m je to +20. To mi prijde, jako temer automaticky zasah, pokud tomu neuhejba opravdu namakanej borec. Ale zasvecene ti ted nereknu, jestli je to uplne v poradku, protoze s rostoucim polomerem v metrech, roste bonus za polomer pomaleji. Takze daslich +20 bude az za polomer 100 m.
aranka 17.5.2006 10:02  593
a tim seš dostáváme k anonymovu úvodnímu dotazu - neměl by se k UČ theurga nějakym způsobem přičítat poloměr exploze?
bouchi Bouchi Dračí doupě II - Legenda je zpět 17.5.2006 09:53  592
Dosad si misto theurga treba strelce z kuse. Proti cemu si v tech pripadech hazi?
dajen 17.5.2006 09:52  591
TranspoziceHáže normálně na útok a na obranu:

Theurg: ÚČ= útočnost transpozice + střelba + 2k6+ (ale bere se jako by měl střelbu na III. stupni)

Obět: OČ=uhýbání + 2k6+

S tím, že se berou standartní pravidla pro střelecký útok, tedy opravy za vzdáonost, velikost cíle, pohyb cíle. Cíl může mít postihy za to, že o útoku neví - klasicky podle pravidel (případně, že neví, co se bude dít, neví, co čekat - DUPJ).
anonym 17.5.2006 09:42  590
No právě na to se ptám. Proti čemu si hází, když: a) když se obránce pohybuje, ale o theurgovi neví b) když o theurgovi neví a nepohybuje se c) kdyř o něm ví, ale nemůže se pohybovat d) když o něm ví a pohybuje se e) když o něm ví, ale neví co má čekat

[ 2732 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt