Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub DrD+ - Hraničář [ŽP: neomezená] (kategorie RPG (hry na hrdiny)) moderuje Bouchi.
Archiv
Téměř finální errata příručky hraničáře edice A (po textové stránce úplná)

Diskuse pokračuje na RPG Fóru.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help

Nemáte právo psát do tohoto klubu.

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
viking 12.4.2007 12:30  616
Je to to samé, jen místo napřed bude hraničář zbržděn. Z mých zkušeností při našem HR to stejně vychází tak, že se v rámci RP přestupu udělí 2-3 body z pěti, takže ten rozdíl v síle není nijak markantní.
xkiv 12.4.2007 10:28  615
MerwinA v cem je rozdil?
V jednom (Vikingove) pripade bude postava mozna o neco silnejsi, nez rika jeji uroven (ale vzdycky slabsi, nez o uroven vys) - ve tvem pripade bude postava mozna o neco *slabsi* (ale vzdycky silnejsi, nez o uroven *niz*).
merwin 12.4.2007 09:41  614
Párkrát (tedy docela často) se nám stalo, že PJ nerozdělil všechny body. Aby nepropadly, tak si je nechal napotom a přidělil jej hraničáři až časem (většinou tak 1bod a byl na naučení nové schopnosti).
Tento způsob rozdělování bodů nabízí to co chce Viking, jen stačí aby hraničáři při přestupu nebyl přidělen žádný bod, ale PJ si je ponechal a udělil mu je průběžně až při dalším putování.
viking 11.4.2007 13:59  613
Jasný :-)
patches Patches 11.4.2007 13:55  612
VikingNezatracuju nikdy nic, co mi nekdo nevnucuje:-D
Homerule at si kazdej udela jaky chce, hlavne, kdyz to pak bavi vsechny, co podle neho hraji... Spis uvadim duvody, proc bych ve sve druzine hlasoval proti, kdyby podobna uprava byla navrzena...
viking 11.4.2007 13:50  611
Chápu. Jsem blbě napsal, že na tom pracujeme u ostatních povolání. Hraničář je extrém. To s tím PJ je věcí diskuze, jelikož každý pracuje zřejmě jinak. Když jsem to ještě dělával tak jsem nechal hráče ať si udělá přestup a pak jsem ho buď pochválil nebo seřval. Podle toho jak se na přestupu držel chování a RP postavy. Ale to je OT

Ale zdá se mi, že jako možnost to úplně nezatracuješ. Ono to není nesystémové.
patches Patches 11.4.2007 13:42  610
VikingMluvim spis o casove narocnosti - u sve druziny resim prestupy nekdy i hodinu, nez si ujasnim, co kdo pouzil, jestli to staci na zlepseni a jestli to jde "v duchu" postavy a jeji povahy (prece jen je to roleplaying:-)... Kdyz si predstavim, ze bych totez delal po kazdem sezeni pro kazdou postavu, tak mi z toho neni dvakrat veselo... Ale pokud vas PJ ma tolik volneho casu, tak je to samozrejme jeho vec...
patches Patches 11.4.2007 13:38  609
JersonJe pravda, ze oproti puvodnimu DrD jsou urovne min podstatne - ale to je dusledek prave toho posunu k dovednostnimu systemu, ke kteremu doslo... Uroven je ale stale docela dobrym meritkem u "archetypovych" povolani (Bojovnik, Carodej), horsi je to u "roleplayingovych" a "dovednostnich", kde ale porad muzes celkem spolehlive spocitat, ktere pokrocilejsi dovednosti povolani jsou dostupne na ktere urovni a kam je lze na dane urovni namaxovat...
kdyz se ale do toho vlozi pravdilo, kdy se postavy trenuji prubezne, tak se vyznam urovni imho zcela ztrati a muzeme rovnou prejit na dovednostni system, ktery dokaze prubezne postupovani simulovat mnohem realneji a verohodneji...
viking 11.4.2007 13:33  608
Ano je to je to větší zápřah pro PJ. Ale, když vezmu více sezení na přestup, tak PJ musí mít stejně přehled co kdo používal. Takhle to má PJ v hlavě lze reagovat pružně. Bavme se prosím zatím jen o hraničářovi, jelikož tam už do jisté míry tohle funguje jen na větších schodech.
jerson 11.4.2007 13:26  607
PatchesMno, a teď je úroveň natolik vypovídající, že někdo může říct, co může mít ta která postava na dané úrovni natrénováno? Mám dojem, že rozdíl několika úrovní většinou až tak neznamená.
patches Patches 11.4.2007 13:24  606
VikingTim, ze zmensis ony "schudky" urovni, tak bud a)zneprehlednis a zeslozitis postup postav pro PJ (protoze bude muset po kazdem sezeni a nekdy i v prubehu neustale resit, kdo co a jak trenoval, a zvazovat, jestli to bylo dost na zlepseni, coz u takovych sesti postav je docela casove narocne) a/nebo b)zaduraznis dovednostni system v ramci C&L systemu do te miry, ze levely prestanou mit vyznam (k cemu mi je vedet, ze je CP na 7. levelu, kdyz mi to v podstate nerekne nic o tom, co uz muze mit natrenovano)...
V prvnim pripade je to zbytecna komplikace pro PJ (byt v zajmu realisticnosti), v druhem docela zasadni zmena systemu...
viking 11.4.2007 12:53  605
xKiv
*Prakticky*
1) Vzhledem ke zkušenostnímu systému DrD+ je tento vliv malý. (0-3 body na sezení)
2) Na přestup je třeba 5 sezení. Budu používat první pomoc první dvě sezení. Další sezení jsou kecačky bez zranění. Podle mě se zlepším už po těch dvou "ošetřovatelských" sezeních.
3) Nesouhlasím. Viz například o bod výše. Některé dovednosti ani využívat průběžně nejdou.

Ano co píšeš vychází ze systému Class and Level. Aby si mi dobře rozuměl, já po něm nešlapu, ani ho nechci zrušit. Naopak. Jen ho chci trochu vyhladit. Prostě udělat menší shůdky než jsou shcody úrovní. Ale v rámci schodů velkých. Doufám, že je to jasné jak to myslím.
xkiv 11.4.2007 09:35  604
Viking*Teoreticky* by to v DrD+ melo fungovat tak, ze:
1) kdyz cvici opravdu hodne, tak by mel dostat vic zkusenosti
2) dokud nedostal dost zkusenosti na dalsi uroven, tak proste necvicil dost na postup v dovednosti.
3) od vsech postav se tak nejak predpoklada, ze si svoje schopnosti trenuji prubezne, i kdyz to hrac explicitne neuvede - situace jake popisujete jsou pouze ty nejintenzivnejsi momenty

Ale ony to zvysovani urovni/dovednosti je v HnH obecne dost nerealisticke (bud nezalezi na tom, co jsem cvicil, nebo se nove veci naucim jaksi "odnikud", casto prilis rychle ...)
viking 10.4.2007 08:53  603
Jo tohle je vlastně taková obdoba. Podle mě to co píšeš je hratelný. To naše HR máme otestovaný a funguje
anonym 10.4.2007 08:49  602
VikingJá jsem pro DnD vymyslel "levelování napřed", ale jsem to nevyzkoušel. Je to pro použití v situacích, kdy postavy mají čas a rozhodnou se něco konkrétního trénovat. V tom případě plánuji nechat hráče, aby postavě přidal body do trénované dovednosti, i když postava ještě neleveluje. A to až do maxima plánovaného příštího přestupu. V dalším přestupu pak bude mít k dispozici o spotřebované body míň.
V DnD je obvykle víc dovednostních bodů na úroveň než 2, takže se to realizuje snáz.
LZJ

[ 1138 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt