Registrace nového uživatele     Návod     Kluby     Archív  Lopuchu     Lopuch.cz  

Já Vánoce juchuchu
oslavím na Lopuchu!

Lopuch.cz

Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
 
Klub C, C++ [ŽP: neomezená] (kategorie Programování) moderuje Šéf Lopuchu.
Archiv

Články

Jak bezpečně ukončit vlákno z DllMain
FastAllocPool - urychlení častých alokací a dealokací
Akce a zpráva jako objekt
Tuply v C++
Efektivní alokátor malých objektů a tady druhý a třetí díl
Šablony: Být vládce kvalifikátorů
Vracíme z funkce objekty
Základy komunikace mezi procesy (ve Windows)
Multiple Interface a Instance Factory
Multithreading v C++ (ve Win32)
  Nastavení klubu     Nastavení práv     Homepage     Anketa     Přítomní     Oblíbené     Lopuch     Kategorie  
autor: 
text: 
vyplnit a 
Help
 Titulek, text příspěvku  
Opište pozpátku následující text bez prostředního znaku: uxlklsj
[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  
sekory Sekory The journey of thousand miles - starts with a single step. 13.9.2007 23:49  619
WinApiSnažím se to tak nějak naučit, ale i když jsem schopný po mírných útrapách nějakou tu funkci pochopit, tak jsem naprosto neschopen si zapamatovat syntaxi. :( Jak to řešíte vy, (nebo jste řešili v začátcích) pořád se dívat do nějakýho 'taháku' mi po chvíli příjde jako docela opruz. Když to porovnám s čistým C++, pascalem či basicem, tak tam to pro mě prakticky nebyl problém...
druh_5618 Druh_5618 27.8.2007 17:49  618
Mám tu takový rébus v C#. Je to příklad CaptureSound z Ms DirectX SDK. Trochu to připomíná ten vtip s krabičkou cigaret…

public BufferPositionNotify[] PositionNotify = new BufferPositionNotify[NumberRecordNotifications + 1];

PositionNotify[i].EventNotifyHandle = NotificationEvent.Handle; //(IntPtr)NotificationEvent.SafeWaitHandle;

EventNotifyHandle přijímá pouze IntPtr
MsVC# 2005 EE hlásí 'System.Threading.WaitHandle.Handle' is obsolete: 'Use the SafeWaitHandle property instead.'
SafeWaitHandle vrací pouze WaitHandle

Nenašel jsem důstojný způsob konverze SafeWaitHandle na IntPtr. Nenašel jsem žádný…
johny_g Johny_G - Relaxační terapie pro lopušáky ZDARMA! 30.7.2007 19:09  616
Byl by tu někdo z vás schopen a ochoten mě chvilku vést za ruku, a v kostce vysvětlit, jak se pracuje s prostředím Embedded Visual C++? Příkazy si najdu sám (v konzolovém C++ nějaké elementární základy mám), ale to prostředí jako takové je natolik nepodobné všem jazykům, ve kterých jsem kdy dělal, že jsem skutečně v koncích. Už přes rok se marně snažím najít někoho, kdo by mi prostě jenom stručně ukázal kroky potřebné k tomu, abych na display vykreslil pomocí PocketFrogu obrázek na pozici. To je všechno - nechci žádné windowsovské GUI, prostě jen nakreslit obrázek pomocí knihovny. Když takhle poberu ty nejzákladnější zákonitosti, tak už se normálně chytnu examplu. Vím, že je to stupidní prosba, ale tohle prostě nedokážu sám :-(.
mpts mpts Je to jinak, ba přesně naopak! 2.7.2007 15:59  615
zkus sox
mstitol 2.7.2007 12:47  614
nazdarek lidi nevite jak mam udelat nacteni wavky, slouceni jejich stop a potom jeji ulozeni.

jestli vi nekdo jak na to pisnete pleas na mstitol@centrum.cz
bredy 9.4.2007 00:41  613
Jak na pozdní vazbu u šablon. Je vůbec potřebná? Polymorfizmus šablon - Dědičnost šablon, CRTP a Invoker

Šablony jsou mocné. Víte, že pomocí šablon lze implementovat operace nad poli, jako například sloučení dvou polí bez alokaci jediného bajtu paměti, nebo smazání prvku bez fyzického posunu dat? Otočit pole nebo přerovnat jej, aniž by došlo k fyzickému přesunu prvků? Třída, která řeší pole obecně - GenericArray
bredy 27.3.2007 14:57  611
GarbageCollector v C++, prototyp - pro ty, kteří nečtou klub programování, pokud vám vadí, že v C++ chybí garbage collector.
bredy 27.3.2007 08:37  610
Knihovna MultiThread pod Linuxem - Už je to delší čas co jsem si napsal knihovnu pro práci s vlákny pro Windows. Nyní jsem ji naportoval i do Linuxu a to včetně některých specifik z WinApi
huh huh 8.3.2007 17:21  609
DRUH 5618 [607]: No zdrojaky MFC se daji IIRC ziskat legalne s Platform SDK, jenom si ji musis sam buildnout (nezkousel jsem).
bredy 8.3.2007 13:43  608
DRIH 5618Legální to není. Proto používám MFC verze 6, protože VC6 mám legální.
druh_5618 Druh_5618 8.3.2007 13:05  607
MFC ve verzi 8 Začínám pochybovat, jestli je to opravdu legální…
Když do Express Edition nedali MFC, třeba ani nechtějí aby si je tam lidé mohli přidat sami. Nějak se mi nepodařilo je nikde najít, takže jedinný zatím dostupný způsob je vykopírovat si je z Professional verze :-)
S jakými klíčovými slovy je mám hledat na googlu?
bredy 8.3.2007 10:13  606
A ještě tady mám jeden článek týkající se kvalifikátoru const. Jeho používání je v C++ celkem nutností, někdy nám ale může pěkně zamotat hlavu. Jeden příklad, jenž je výsledkem dlouhých zimních večerů a bezesných nocí.

Šablony a kvalifikátor const - Jak správně konstruovat šablony s ukazatelem?
bredy 8.3.2007 09:27  605
Seriál o alokaciEfektivní alokátor malých objektů a tady druhý a třetí díl.

Dále chystám "Implementace Garbage Collectoru v C++" (opravdu fungující)
bredy 6.3.2007 01:20  604
DRUH 5618Mno, pracne to neni. Musis ale nekde sehnat to MFC ve verzi 8. Lze pouzit o verze 7 a 6, ale program se ti neprelozi kvuli starym konstrukcim v deklaracich. Pak je samozrejme pracne vsechny ti MFC hlavickove soubory projit a najit tyto konstrukce a opravit.

Instalace MFC - do seznamu standardnich headeru dopis cestu na MFC headery. Nezapomenout do projektu prilonkovat MFC80.LIB (nebo adekvatni)
huh huh 1.3.2007 23:09  603
DRUH 5618 [600]: Staci v konfiguraci projektu nastavil C/C++ \ Language \ Force Conformance in for Loop Scope nastavit na False.




[ 380 ] <Novější  <<<Nejnovější  Nejstarší>>>  Starší>  

(c) 2001-2011 Lopuch.cz   
Kontakt