Mám takový problém...
Používám Thunderbird a zjistlil jsem, že už nějakou dobu nedokážu odesílat emaily - nedostávám žádnou chybovou hlášku, vlastně jsem ani netušil, že je něco v nepořádku, dokud se mi zhruba po týdnu nezačaly emaily vracet jako nedoručené.
Když místo Thunderbirdu použiju webové rozhraní, nemám žádný problém. Mail odejde okamžitě a okamžitě taky přijde.
Mám lehké podezření, že by to mohlo souviset s nově zakoupeným wi-fi routerem, ale jestli je to pravda a jak by se to dalo zjistit, popřípadě vyřešit, netuším. Našel jsem cosi o přesměrování portů a myslím, že jsem to nastavil správně, ale jestli to vůbec něco dělá, nejsem schopen říct.
Takže bych potřeboval radu. Jak zjistit, kde je problém - to za prvé. Je docela možné, že problém není u mě, ale u poskytovatele... i když smtp jsem zkoušel pingnout a dostal jsem bezproblémovou odezvu.
Hlavně mě mate, že Thunderbird neohlásí žádný problém s připojením... jen připojování a odesílání trvá poněkud dlouho, ale výsledkem je zpráva označená jako odeslaná (a když vzápětí spustím webové rozhraní emailu, je "odeslaná" zpráva uložená ve složce odeslaných zpráv). Jediný problém je v tom, že zkrátka nedojde na místo určení.
(Problém nejspíš nebude v samotném Thunderbirdu. Narychlo nastavený outlook dělá naprosto totéž) |