Registrace nového uživatele
Návod
Kluby
Archív Lopuchu
Lopuch.cz
Něco navíc v zeleném?
A proč ne...
Lopuch.cz
Jméno:
Heslo:
Podpora LCD:
Klub
DrD+ - Bojovník
[ŽP:
neomezená
] (kategorie
RPG (hry na hrdiny)
) moderuje
Bouchi
.
Archiv
Domovská stránka aktualizována 28.7.2019 17:46
Diskuse pokračuje
na RPG Fóru
.
Na migraci starších příspěvků se pracuje.
Nastavení klubu
Nastavení práv
Homepage
Anketa
Přítomní
Oblíbené
Lopuch
Kategorie
autor:
text:
vyplnit a
Help
Nemáte právo psát do tohoto klubu.
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
16.5.2007 08:59
631
Anonym: Mě se tahle myšlenka vždycky hodně líbila, ale autoři ji jednohlasně odmítli s tím, že bojovník je zajimavější s fintami. +X se jim holt nelíbí...
Nicméně i tohle není problém "obejít"-zavedením speciální dovednosti podobné "boji se zvířaty"-něco jako "spcializace na zbraň".
Patches
16.5.2007 08:58
630
Boj s...
Myslim, ze od toho, aby byli bojovnici lepsi maji uz tak dost vyhod - automaticky se snaze uci zachazet se zbranemi (1 "skill point" na kazde urovni navic k bojovym dovednostem), navic maji finty a jeste dovednosti spojene s archetypy... K tomu si pripoj, ze jim nejrychleji roste Obratnost a Sila, tj. vlastnosti, ze kterych se BC, UC i ZZ vypocitavaji...
Takze ja bych nechal soucasny system :-)
16.5.2007 08:41
629
Bojovník - boj s ...
Každá postava se může naučit boj s ... na třetím stupni a bojuje tak dobře jako bojovník, proto si myslím, že by bojovníci mohli rozvíjet boj s .... i dále např: 4 stupeň +1 BČ,ÚČ 5 stupeň +2 BČ, +1ÚČ a ZZ Další stupně bych asi nedával. Vaše názory?
Wolfi
Z oddělení 7F -
s bílým náramkem...
11.5.2007 18:51
628
xKiv [626]
: Zakomplexované!!! :D
11.5.2007 14:52
627
xKiv
no s tou teleportací raděj ne, ještě by ho nechával portnout nad nepřítele :)
11.5.2007 09:55
626
Varianta pro zakomplexovane trpasliky: slon (nejlepe schopny teleportace)
Pro vesele trpasliky: vozik (motokara)
Pro vysoce postavene trpasliky: nositka (drzena trpasliky)
11.5.2007 09:17
625
Dál mě pro trpaslíka napadá z těch realističtějších kozorožec, kamzík, horský medvěd, z těch dejme tomu exotičtějších obří jezevec, wywern, hlubinný červ, gigantopithecus, obří pavouci, gigantický axolotl nebo macarát a cokoliv dalšího. Vždyť těch možností je tolik! Mělo by to být každopádně něco jedinečného.
11.5.2007 06:59
624
IMHO jezdecke zvíře není to co dela z válečníka rytíře. Dela to to co ma v srdci, jak se chová, jakou ma víru. Kun je bonus navic. I hobití rytíř muže být "větší" rytíř než nějaká nafoukaná šlechtická plechovka. :-)
11.5.2007 06:54
623
Já sám si myslím, že pro trpaslíka je rytíř výbornej archetyp, ale samozřejmně bez koně. Trpaslík zarputile bránící své poslání mi přijde úplně normální, dokonce klasičtější než trpaslík barbar.
11.5.2007 05:57
622
RomiK [620]
: Motextu je jine zvire nez kun naprosto zamerne. Presne z toho duvodu, aby opravdu vsem doslo, ze to jezdecke zvire nemusi byt zrovna kun. :-)
Ostatne to byl zamer motextu obecne. Aby navodily atmosferu a ponoukly spise k hrani pribehu.
11.5.2007 05:55
621
Gwaihir [616]
: pak ale neni problem z jizdniho zvirete udelat napriklad zvireciho spolecnika. on takovy idealu oddany pardal... Nebo v pripade trpaslika obri krysa.
10.5.2007 22:58
620
EnVec
Pokud budu hrát ve světě, kde se jezdí na vlcích - rytíř jezdec sám bude jezdit na vlku (ostatně v ilustračním příběhu k rytíři ta rytířka také jezdí na vlku a ne na koni).
Rytíř beduín si to bude světem frčet na velbloudu a rytíř z nebeského království bude mít místo jezdectví letectví...:-D
10.5.2007 21:15
619
Gwaihir
no mě trpaslík rytíř jako směšná kombinace nepřijde, možná spíš neobvyklá
k tomu jezdeckému zvířeti, jde jen o to, že se těžko představuje trpaslík na některých zvířatech ;-)
a s tím jezdectvím máš pravdu nelíbí se mi, že každý rytíř je jezdec, kdyby tam bylo něco na výběr, že se můžeš rozhodnout např jít na jezdectví nebo na nějaké jiné odvětví tak by to nebylo špatné
10.5.2007 18:40
618
Já kvůli konvencím nikdy nebudu hrát hraničáře s lukem.
10.5.2007 18:38
617
Gwaihir
Aha. V tom případě říkáme oba podobnou věc, ale každý z jiné strany barikády. Máš pravdu, hodně záleží na světě. Já jsme zase jednomu ze svých hráčů zakázal hrát trpaslíka ala Warhammer - to mi nesedí do mého světa a nelíbí se mi to. Stejně tak jako elfové v mém světě nejsou (alespoň ne všichni) zasnění pampeliškožrouti :-)
J8 bych se nebál trpaslíkovi vymyslet nějakou horskou jízdní stvůru - odbodu lesního divokého prasete.
myslím, že vymyslet historii k takové postavě by nebylo až tak těžké ;-)
[ 2107 ]
<Novější
<<<Nejnovější
Nejstarší>>>
Starší>
označené
neoznačené
rozsah
(c) 2001-2011 Lopuch.cz
Kontakt